Hurra for gutta på blogg!!

Jeg klikket innom blogg.no i går og tittet litt på Topplisten, og det syntes jeg var riktig så morsomt. Jeg skal vel noen år tilbake i tid for å finne fram til en situasjon hvor fire av de fem på toppen er mannlige bloggere. Sjekk dette altså, «TomsMatprat» på toppen, etterfulgt av «Pappahjerte» som nummer to. «Bunny» på fjerdeplass og «AllansVerden» som nummer fem. En herlig gjeng med «Vibbedille» midt i som nummer 3. Vibbe og gutta, haha!!

Jeg begynte å leke meg litt i fantasien. Tenk så utrolig morsomt det hadde blitt om slike som «Tenaaringspappa» og «Geriatriks» hadde begynt å blogge bare litt mer. Da hadde førstnevnte gått rett inn på topp 10, og sistnevnte hadde helt sikkert holdt seg der lengre, for han vet å sprette opp på listen når han poster innlegg. Så har vi jo «Psykopati» som alltid ligger ganske bra på listen.

Det hadde også vært rasende festlig om «Kokkejævel» kunne registrert seg igjen for å henge med oss på Topplisten. Da vet man ihvertfall hvor han er istedet for at han flyr rundt som et spøkelse her inne. Dét hadde ihvertfall blitt en super topp 10 liste. Masse «lettkrenka middelaldrende mannfolk» sammen med «Mamma på Hjul» og «Vibbedille».

Hurra for oss gutta!!

Hva tenker dere andre om dette? 😁


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

 #bunnytrash #bunny

28 kommentarer

Siste innlegg