Høsten nærmer seg – tiltak iverksettes!

Ligger på sofaen her og går gjennom rapporter fra rundt om i verden iht covid-spørsmål, og jeg leser at en kvinne i det ungarske parlament, Dúró Dóra, spurte nylig om covid-vaksinene kan være årsak til det oppsiktsvekkende fallet i landets fødselstall. Dúró Dóra knytter det sammen med at nedgangen av fødsler startet ni måneder etter massevaksinasjonen av befolkningen begynte. Altså fødselsraten falt med over 20 prosent sammenlignet med samme periode året før (KRTK Institute of Economics).

Leser videre at flere land melder om meget uvanlige endringer i antall fødsler. Det er ikke et entydig bilde, i Frankrike vises det faktisk til en liten oppgang fødsler, men det endrer ikke at de statistisk mest abnorme utslagene er negative.

Tyskland har en nedgang på over 12 prosent fødsler og i mange europeiske land viser nedgang barnefødsler på over 10 prosent. I Taiwan som har veldig høy andel av såkalte «fullvaksinerte» er nedgangen passert 23 prosent.

Det må sies at jeg synes Dúró Dóras spørsmål i Ungarns parlament er legitimt da fallet i antall fødsler følger tett på denne eksperimentelle massevaksineringen som nå har fått pågå over tid og nå fortsetter på store deler av verdens befolkning.

Legitimiteten underbygges også av fagfellevurderte studier som avdekker at Pfizers vaksine svekker menns forplantningsevne.

I en diskusjonstråd under artikkel fra VG eller Dagbladet nylig var det noen som gikk hardt til angrep på de kritiske røster som henviser til utenlandsk forskning og publiserte rapporter. En skal kun forholde seg til den slags hvis norsk statsstøttet media bruker disse som kilde.

Årsaken var en artikkel om ledende New Zealand epidemiolog professor Michael Baker som uttalte i et intervju med NZ Herald at New Zealand taper mot covid-viruset. Det har seg slik at siste tiden har antallet Covid-tilfeller steget med 50 prosent bare på få dager. Smitten har med andre ord «eksplodert».

Dette kommer jo ikke som noen bombe egentlig. Mange har jo tatt til ordet for at «viruset forsvinner ikke, dette må vi nok leve med». Samtidig er det jo slik at majoriteten sverger til vaksiner. Først skulle disse vaksinene hindre smitte, man skulle oppnå immunitet og så videre. Narrativet har endret seg hele tiden, til slutt har det vist seg at vaksinene har så liten effekt at nå er mantraet at «man blir mindre syke». Yeah, right..

Men så tilbake til New Zealands epidemiolog professor Michael Baker som forteller at sykehusene der er overveldet. For situasjonen er nå at New Zealand-data viser at tilfeller med covid og sykehusinnleggelser er nedadgående blant de uvaksinerte mens de øker blant de vaksinerte. Han stiller spørsmål ved å fortsette gi befolkningen nye «vaksineboostere» mRNA-vaksiner.

Leser videre et annet sted at en professor John Gibson, økonom ved University of Waikato har publisert en artikkel som viser at ikke bare er boostere ineffektive, men at nåværende overdødelighet i New Zealand indikerer et alvorlig helseunderskudd blant de som har blitt vaksinert.

Helseunderskudd blant de som er blitt vaksinert. For meg høres det skremmende ut, men nå er det slik at jeg skrev veldig nylig et innlegg om hva som foregår her i Norge under overskriften «Akuttinnleggelser skyter i været uten at sykehusene har en god forklaring».

Altså antallet akuttpasienter har økt dramatisk siste tiden, og det er snakk om indremedisinske lidelser, og ikke knyttet til ulykker. Typiske eksempler er sykdommer i hjerte og lunger, fordøyelsesorganer, blod og stoffskiftet. Dødstall i Norge har vært nedadgående siden 2008, nå er de høyere enn de har vært på 14 år. Vi er halvveis inn i 2022.

For to dager siden skrev jeg et innlegg om et israelsk studie basert på data fra nødetater og kobler at angivelig er covid-vaksiner årsak til 25 % økning i hjertestans hos både kvinner og menn.

Snuppen min jobber i akutten på sykehuset her i byen. Han har hatt ferie og begynte på jobb igjen nå mandag denne uken. Nå er det slik at i tillegg til den dramatiske økningen pasienter med indremedisinske lidelser, så jobber samtlige friske ansatte i akutten på overtid da antall sykefravær hos ansatte nå skyter til værs også.

Fremdeles følger FHI, Helsedirektoratet, regjeringen og involverte parter situasjonen nøye. De «følger situasjonen nøye» er et utsagn som vi snart har hørt like ofte som «nå er det vanlige folks tur» under valgkampen. Overskriftene er fortsatt at sykehusene i Norge har ikke en god forklaring på hva som skjer (NRK). Men nå rulles det altså ut vaksiner igjen, og strategien er som tidligere, de begynner med de på 75 år og oppover, så jobber de seg ned, endrer narrativet gradvis.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #vaksine #nwo #wef #bunny #bunnytrash

22 kommentarer
      1. Jeg tipper at omtrent like lange som har tatt 3 doser vil ta den fjerde også. Det er blitt som religion. Bra du ikke ble syk, det viktigste er jo at den fungerer, at du får antistoffer. Vet ikke om du har testet det.

    1. Befolkningsveksten må stanses, så dette her henger følgelig helt på greip.
      Det som provoserer meg, er imidlertid at dette her er ikke noen enkeltmenneskers rett til å bestemme hvordan skal skje, men sånt er kun greit om det overlates til det naturlige utvalg; Altså survival of the fittest.
      – Men på den annen side, kan en jo også se det med utgangspunkt i at den individuelle tenke/vurderingsevnen tross alt er menneskets hovedstyrke, hvorfra ‘den sterkeste’ måles ut i fra. For da blir brått de som har evnet å se lusa på gangen, og dermed ikke latt seg injisere av den respektive guffen, å betrakte som the fittest…
      Jeg tror en i stadig økende grad er nødt til å bestrebe seg på å kvitte seg med tradisjonelle/innlærte tenkesett, for istedet å se det hele fra et typ aliens flue på veggen perspektiv.

      1. Hjelper ikke være «the fittest» som du kaller det når man sitter igjen uten noe. Det har en sammenheng at som skjer ellers, priser på alt man trenger, strøm, drivstoff mat, apekopper. Nå begynner vi å merke at vi nærmer oss et punkt hvor vi bare overlever, men mister muligheter til å leve.

    2. Hei igjen 😊🌹🇳🇴👍

      Eg fikk med meg det du skriver om her og det er nesten uhyggelig å tenke tilbake på at vi to snakket mye om akkurat disse tingene for ca to år siden…
      En annen ting som er litt rart for meg (men det er vel en konspirasjonsteori) er at da eg var innlagt på sykehus etter hjerneslag blei det (selvsagt) snakket om røyking som mulig årsak og nå er det jo sånn at eg røyker,men er på ingen måte en storrøyker.Eg spurte legen og hun sa at det finnes ikke noe belegg for å tro at røyking er årsaken,begrunnelsen er at det i dag blir innlagt flere med hjerneslag som ikke røyker enn som røyker,men hun var kjapp med å legge til at røyking kunne være medvirkende,men ikke årsak aleine.
      Så da tenker eg selvfølgelig på muligheten for at all skrekkpropagandaen om farene med røyking rett og slett er en måte å skremme vettet av folk og hjernevaske røykere til å slutte å røyke og som ikke nødvendigvis er hele sannheten.Vi har jo vært utsatt for en,uten sidestykke,hjernevask,løgn og skremselspropaganda for å få folk til å vaksinere seg for noe,ikke mot noe,som man først trodde og fremgangsmåten er den samme – spre frykt,feilinformasjon osv..
      Og nå,når bare 8% av norske befolkning røyker er det ingen ting som tyder på at tall på innlagte med hjerte,lungesyke og slagpasienter går ned,heller tvert imot de går opp……
      Og når en eller annen eller flere ved makta har fått for seg et prestisjeprosjekt så vet man jo at alle skitne knep i boka + noen til blir tatt i bruk for å sikre resultatet og redde ansikt,i dette tilfellet røykfritt Norge innen 2025,i det andre tilfellet,vaksinedose 1,2,3,4,5,….til alle nordmenn så raskt som mulig.
      Hilsen synskepeggy.

        1. Ja,eg leste det et sted at det bare er 8% som røyker,og det er jo ikke urimelig heller med tanke på at generasjonen etter oss er jo mer på snus og eg personlig kjenner to-tre som røyker,de av mine bekjente som har vært røykere har nå gått over til snus.
          Ingen av mine to barn har noengang røyket,og ingen av min datters venner røyker,bare en av min sønns venner var/er røyker.Så,min erfaring er at tallet på røykere i dag kan stemme.
          Hilsen synskepeggy.

          1. Jeg har tydeligvis en tendens til å bli kjent med røykere. Mange her har prøvd slutte med hjelp av e-røyk og snus.. de ender da med å bruke alt 😂

    3. For å ta verdas mest vaksinerte land, i forhold til Covid-19, Portugal. Det er og det landet med høgast smittetal av corona, mest sjukehusinnleggingar med alvorlege sjukdomar som kan relaterast til vaksina, og størst dødelegheit, relatert til Covid-19, pr 100 000.
      Om deisse såkalla vaksinene hadde virka etter påstått hensikt, burde det ikkje vore omvendt?
      I henhold til The Georgia Guidestons, og fyrste punkt der, er eg redd for at dei virkar etter ynskja hensikt, dog ikkje godt nok. Difor kjem dei nok til å pusha deisse såkalla vaksinene meir og meir.

      1. Vaksinepushingen opprettholdes. Ut fra hva jeg greier å dra ut av situasjonen så ser det ut til at de som har tatt tre doser kommer til å ta den fjerde også. Disse er pro-vaxxere, «hjernevasket» om du vil. Altså vi snakker om 54 prosent av befolkningen. På et tidspunkt kunne det se ut til at enda færre ville ta en fjerde dose enn som tok tredje dose. Men jævlene greier å finne opp nye ting hele tiden for å opprettholde fryktpropaganda. Altså nå er «superinfeksjon» et nytt ord de er begynt å bruke. Du blir altså smittet med covid, får litt symptomer, hoste, feber, snufs.. ja du vet. Så er det over. Men nå smeller de til med overskrifter som sier at du kan få en superinfeksjon noen uker etter du er blitt frisk, haha.. og DA blir man sjuk altså!!!

    4. nylig har kvinner i gravid gruppa rapporterte at ALLE hadde spontanbort eller at fosteret døde i magen etter vaksine! hu ene hadde spontanabort etter vaksine 1, så ble gravid igjen og ny abort etter vaksine 2. hu tok ikke vaksine 3, men sliter med å bli gravid nå. såklart kom det lege i gruppa og begynte bjeffe at alt er løgn og det er bare tilfeldighet. jaja

      1. Hjelpes!!! Men jeg må spørre deg Lena, siden vi er inne på dette nå. Å få et barn i disse tider, denne verden vi lever i, er det virkelig noe du ønsker, er dette livet du ønsker å gi et barn?

        1. dette er ikke noe jeg ønsker å kommentere. man kan ikke slutte å leve og bare sitte og grine, ellers hvorfor skal vi være redde for vaksine? bare gå og ta og dø.

          1. Det var barnet jeg tenkte på, det livet barnet vil få i sin framtid. Spørsmålet er legitimt og lovlig, men om en ikke vil svare så har jeg jo respekt for det.

            1. du vet aldri hvilket liv ditt barn får. ingen vet det. ingen som får barn kan svare på dette 100%. derfor synes jeg spørsmålet er ikke noe man kan svare på.

              1. Selvfølgelig vet man ikke med hundre prosent sikkerhet hvilket liv barnet får, det endrer likevel ikke det faktum at enhver som bare er litt observant kan se hvordan samfunnet endrer seg og hvilken retning.

          1. Tviler ikke på at du elsker ditt barn, og tviler ikke på at om du fikk flere barn så ville det/de også blitt elsket. Det ville jeg aldri stilt spørsmål ved. Men at kjærlighet alene er nok, det mener jeg noe annet om.

            1. jeg vet ikke hva annet jeg mangler, min situasjon er tusen ganger bedre nå enn da jeg fikk dattera mi. jeg fikk henne som fattig student, uten egen bolig, uten fast jobb, midt i studiene, alene i et fremmed land. og selv da klarte vi oss. nå med fast godt betalt jobb, egen bolig, mann, masse tid til øvers. vet ikke hva mer skal man ha. Det er forresten KUN norske folk som stiller slik spørsmål. ingen andre jeg prater om spør om sånt. det er litt komisk til og med. Om alle tenker slik så redd nordmenn vil dø ut om litt som nasjon. det går fint å ha barn, det er ikke farlig, verden er ikke farlig, slapp av

              1. Spørsmålet ble stilt ut fra hva som faktisk er tema i innlegget du her kommenterer, og det faktum at du selv nevnte barn. Spørsmålet ble ikke hentet fra ingensteds fra, og har absolutt ingenting med hvor man er fra, men hva som er tema her.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg