Hold hodet kaldt og hjertet varmt ❤️


I dag sto jeg opp og var egentlig klar for en tur ut i finværet etter å ha startet dagen med litt deilig frokost sammen med snuppen min som har kveldsvakt i dag. Deretter fikk jeg puslet litt her hjemme og kost med jentene. Så var planen videre å gå tur med en venninne, stikke bortom Starbucks for å hente noen store Mocha-kaffe for å nyte ved elva. Det kunne blitt koselig det, men så kom meldingen. En av hennes nærkontakter har fått påvist korona, og dermed havnet både hun og hennes barn i (vente)karantene og har blitt testet i dag.

Dette blir mer og mer intenst. Et år er gått, gjennom hele året har ingen i vår innerste sirkel av venner fått påvist dette viruset, ei heller blitt satt i karantene. Min kjære kjenner jo noen siden han jobber på sykehuset. Og jeg vet om folk som har testet positiv og vært i karantene. Familie har jeg også som har vært gjennom dette. Men dette er mennesker som ikke tilhører hverdagen, de er ikke nærkontakter eller omgangskrets.

Men nå altså, nå er det nye bestemmelser og flere blir satt i karantener, uten å være syke, ha symptomer eller lignende.. De man hører om som har fått påvist korona har enten vært friske hele tiden, eller hatt influensalignende symptomer. Ingenting alvorlig og ingen døde. De leser vi enda bare om, heldigvis.

Det som bekymrer meg litt mer er som skrevet i tidligere innlegg, disse vaksinene. Og nå særlig denne Astra Zeneca som har fått en del oppmerksomhet i det siste på grunn av blodpropper, hjerneblødninger og dødsfall etter vaksinering.

Min kjære valgte å ta denne vaksinen for noen uker siden. Han var den eneste av fem som ikke fikk bivirkninger første tiden. De andre fikk milde bivirkninger og to av dem litt tyngre. De fikk skjelvinger og diverse. De er bra nå, tilsynelatende. Men nå siste tiden har min kjære vært plaget med en tung hodepine over flere dager. Noe han ikke har vært plaget med før. Og med alt styret rundt dette bekymrer jeg meg selvfølgelig enda mer. Når han kjenner smerte i hodet, har mottatt Astra Zeneca, og vi hører om blodpropp og hjerneblødninger så klarer man nesten ikke la være å tenke på det.

Ethvert avbrekk jeg får, enhver tankeavledning er veldig kjærkommen. Men det kommer hele tiden tilbake. Den turen som jeg skulle med ei venninne i dag hadde vært veldig bra akkurat i dag. Men slik ble det ikke. Håper de er friske. Det satser jeg på.

Selv har jeg holdt meg hjemme i dag siden det ble som det ble. Jeg valgte i stedet å fortsette å vaske ned balkongen her. Noe jeg begynte med for litt tilbake siden. Jeg har måttet dele den vaskingen i tre etapper, dette var andre etappe. Greit å gjøre det mens det er lyst og fint ute. Slik at jeg ser godt mens jeg holder på. Tenker jeg tar siste del i morgen, så kan jeg endelig sette ut alle plantene mine som jeg har sådd, spiret, og begynt å vokse.

Nå skal jeg gå en tur med jentene rundt i området her før jeg NetFlixer litt og lager noe god mat til snuppen min og meg i kveld. Og så lover jeg at det ikke blir noen innlegg om korona og vaksiner i morgen.

Takk for titten, ta vare på dere selv og hverandre, hold hodet kaldt og hjertet varmt ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#korona #koronavirus #vaksiner #covid #vaksinering #massevaksinering #pcr #mrna #koronatest #corona #koronatesting #intenst #hverdagsliv #thegreatreset #newworldorder #kjærlighet

2 kommentarer
      1. Håper det for deg jeg også. Må være vanskelig å leve med, spesielt når man ikke vet noe om langtidsvirkninger og noen mennesker blir alvorlig syke og dør etter bare dager.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg