Hjernen min døde i går 😳


I går hadde jeg en opplevelse litt utenom det vanlige for meg å være. Jeg bruker i all hovedsak mobilen min til å surfe på internettet, logge på Facebook, skrive blogg og så videre. Jeg har hatt mobilen min i snart 4,5 år, så den er velbrukt kan en godt si, men likevel funker den veldig bra. Det eneste jeg tenker er «feil» med den er at batteriet tømmes raskere i dag enn da den var ny, men det er ikke noe problem. Innimellom kan Facebook «henge seg litt opp», men om det er mobilen, internett eller Facebook selv har jeg ikke helt blitt enig med meg selv om. Tenker det kan være litt både og. Noen ganger går det så tregt inne på Facebook at jeg bruker slå av og på mobilen, og da blir det bedre. Ikke ofte, men det har blitt gjort noen ganger. Det samme skjedde inne på bloggsiden min i går, jeg skulle svare på kommentarer i bloggen, men det hengte seg helt opp og jeg fikk ikke til. Så da slo jeg av mobilen.

Tenke seg til at dette har jeg gjort en del ganger i løpet av 4,5 år. Altså SLÅ PÅ mobilen igjen. Men i det jeg skulle slå på mobilen igjen så var hjernen min helt død, den fungerte ikke i det hele tatt. Jeg husket ikke koden for å slå på mobilen, dette har ikke skjedd meg før, så om det var tre eller fem forsøk før mobilen «deaktiverte» seg husker jeg ikke. Men plutselig sto der på skjermen «din iPhone er nå deaktivert, prøv igjen om et minutt». Etter et minutt prøvde jeg igjen, da kom det på skjermen «din iPhone er nå deaktivert, prøv igjen om 5 minutter».. Da måtte jeg bare legge vekk hele mobilen og vente til hjernen min slo seg på igjen og begynte fungere. Det gjorde den da heldigvis ikke så lenge etter.

Fælt altså!

Har dere opplevd slik?


I dag er en nydelig dag, blå himmel og sol. Sitter på balkongen med tassimo kaffe, røyk og artisten LP i høytallerne. Jeg skrev et innlegg i går om artisten LP, det kan dere lese i linken under.

Link: Magisk, vakker magi!

Ellers føler jeg at dette blir en bra dag, og denne dagen skal nytes, likeså kvelden når den kommer. Ha en riktig fin dag alle sammen og kos dere masse, morgen, ettermiddag, kveld og natt 😘


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#hjernedød #lp #musikk #helg #sol #sommer #lørdag #glede #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌺🍁🇳🇴

      Hjernen min døde fremfor minibanken,skulle ta ut noen penger,men klarte ikke å huske koden 😡 Prøvde tre ganger før kortet blei slukt og eg måtte vente til neste dag da banken åpnet for å få det tilbake 🍂Det var en skikkelig ekkel opplevelse,eg klarte bare ikke å huske der og da 🍂
      Heldigvis har det aldri skjedd igjen 👍
      Ha en fin dag og god helg ☀️ Hilsen synskepeggy.

      1. Haha.. det med minibank har skjedd meg også, men da var det ikke min hjerne som var årsaken, men den drittminibanken. Dette er nærmere 20 år siden, Fokus Bank på Karl Johan ved Egertorget i Oslo. Det kortet var alt jeg hadde, jeg bodde på Lysaker og skulle ta ut penger for å komme meg hjem. Minibanken bare slukte kortet mitt etter at jeg tasta koden. No reason.. så der måtte jeg sitte til dagen etter, altså hele natta, og jeg måtte holde helvete med banken for å få kortet mitt, de skulle sende det hit og dit, så jeg iflg dem måtte jeg vente noen dager for å få kortet igjen, noe som var uaktuelt. Etter mye styr og banning fikk jeg kortet. Etter det dytta jeg aldri kortet mitt i noen Fokus Bank igjen. God helg SP 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg