Hjelp meg folkens (fashion, mote, klær)!!

Yupp, Yupp.. ønsker meg nytt antrekk til garderoben min, det trengs så sårt, vår og sommer er i anmars. Derfor vil jeg veldig gjerne sjekke litt hva dere folk «der ute mener» så derfor spør jeg dere. Håper flest mulig svarer, det hadde vært kult! La oss begynne med undertøy. Hvilken av disse synes dere jeg burde kjøpe!

01). Leopard

02). Bacon

03). Kilt

Så var det bukse da, bukser er viktige, så hvilken av disse mener dere passer meg best?

04). Yellow Jeans

05). Ripped Jeans

06). Patched Jeans

Badeshorts må man ha, ikke det at jeg skal bade noen steder her til lands, men hvis jeg skal ligge på ei strand, ei brygge eller en holme og sole meg vet dere, så..?

07). Silver.

08). Gold.

09). Black.

10). White.

Sko får man aldri nok av, ikke jeg ihvertfall, 70 par holder ikke, så må investere i et nytt par nå. Mener hvilke?

11). Svart med hvite effekter.

12). Svart med metall og nagler.

13). Svart med røde effekter.

Og så var det t-skjorte da, som er absolutt viktigst akkurat nå når t-skjorteværet kommer. Så hvilken skal jeg velge?

14). Den svarte?

15). Hvit uten hår?

16). Hvit med hår?

Tusen takk på forhånd alle som svarer og bidrar med hjelp til nytt antrekk. Digger dere!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#fashion #mote #klær #bunnytrash #bunny

17 kommentarer

Siste innlegg