Hilsen fra Hege Storhaug (HRS)

«Året 2020 handlet ikke bare om pandemien, men også om en mislykket innvandring som får fortsette, og med islam i dens midte.

Regjeringen røyk etter at H, V og KrF hentet en IS-kvinne til Norge med et påstått dødssykt barn. Mediene var med på «leken», og tidde raskt da det ble åpenbart for de fleste av oss at barnet ikke var i nærheten av å være døende.

Jan Tore Sanner gikk på en skikkelig karamell da han prøvde å dytte voksende økonomiske problem i Norge over på de eldre – de som har skapt velferden vi nyter så godt av. Folk ble med rette rasende, og jeg tror ikke Sanner våger å prøve seg på det skitne trikset igjen. Vi alle som kan lese vet nemlig hvilke grupper som koster oss skjorta.

I 2020 fikk vi også den tragiske handlingsplanen mot muslimhat. Nei, nordmenn er ikke et hatefullt folkeslag. Tvert om, vi har stor omsorg for dem som er sårbare.

Den norske kirken har kun én prest som våger å stille spørsmål ved islams mørke sider, Einar Gelius. Tenk det, kun én prest våger å bruke hodet og si det høyt.

NRK promoterte islam i fjor mer enn noensinne. Det går i ett på Marienlyst med hijab og annen islamreklame. Ledelsen kommer ikke til å gi seg, for akkurat som i politikken er det slik at når de først har kjørt seg inn i et spor, forblir de der.

Norge opplevde for første gang i historien at vanlige folk aksjonerte for ytringsfriheten ved å henge opp Muhammed-karikaturer i det offentlige rommet. Dette skjedde over store deler av landet etter det groteske drapet på læreren Samuel Paty ved Paris.

Og Arbeiderpartiet har gått til kamp mot HRS. Så mektige mener de tydeligvis vi er. Arbeiderpartiet skal få motstand herfra og til Stortingsvalget, for å si det slik.

Les videre min oppsummering av 2020 i innvandringens navn, blant annet HRS sin seier ved det gledelige forbudet mot søskenbarnekteskap og avvergelsesplikt pålagt nærmeste familie ved kjønnslemlestelse, og mye mer.

Takk for det gamle året, og velkommen til det nye!»

– Hege Storhaug

HRS: Året som gikk.


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#hegestorhaug #humanrightsservice #ritakarlsen #hrs #rightsno #islam #innvandring #pandemi #arbeiderpartiet #høyre #venstre #krf #regjering #media #jantoresanner #einargelius #nrk #mihammed #muhammad #karikaturer #samuelpaty #halshugging #sharia #drap #mord #søskenbarnekteskap #kjønnslemlestelse #samfunnetnorge #åretsomgikk #norge #2020

2 kommentarer
    1. Det er noe som ikke stemmer her. Dere venstrefolk hater som kjent HRS og Hege Storhaug. Dere kaller dem høyreekstreme og alt mulig. Problemet er at jeg tilhører den politiske høyresiden og jeg er like mye imot HRS som dere. Tror dere at høyre-folk støtter HRS? Da tar dere feil. Jeg vil at HRS skal stenge, henge opp et skilt på døra hvor det står “Stengt for alltid” og reise hjem.

      Grunnen er enkel, jeg leste den nyeste artikelen de har lagt ut nå og i den artikelen så prater de om palestinske problemer, palestinske barn og palestinske kvinner. Og HRS krever at den norske kirke hjelper palestinske kvinner. Høres dette ut som høyreekstrem rasisme for dere venstrefolk?
      Det eneste de skriver om er utlendinger og hvor mye hjelpe de trenger. Og de skriver mye om at vi trenger mer og bedre integering i Norge. HRS tilhører jo dere, de tilhører venstresiden. De jobber mot samme mål som dere, å gi bort landet vårt til utlendinger. Støtte utlendinger, hjelpe utlendinger, tørke utlendinger bak og sy silkeputer under armene deres.

      Så det er ganske på trynet, både venstresiden og høyresiden hater HRS. Venstre hater dem fordi de er høyreekstreme. Høyre hater dem fordi de er multikulturelle og bruke all tid på utlendinger. Hege Storhaug har aldri gjort noe for Norge eller nordmenn. Ikke èn eneste gang. Hun jobber for utlandet og venstresiden. Hun er ikke patriot, hun bryr seg ikke om Norge i det hele tatt. Alt hun prater om er de stakkars utlendingene og mer integrering.

      Så for å oppsummere, jeg tilhører høyresiden, jeg er nasjonalist og stolt. Og HRS er jeg 100% imot. Jeg liker de enda mindre enn dere vensterfolk. Så kanskje dere burde tenke dere om, dere kjefter på en av deres egne. HRS er venstreekstreme. Hvordan dere klarer å kalle dem høyreekstreme, det er det nok ingen som forstår. De siste jeg vil ha med på laget mitt er Hege Storhaug og HRS gjengen. De er ikke velkomne her. Jeg støtter Norge, ikke HRS.

      1. Hvem er «dere» som du stadig henvender deg til her? Det er bare meg her, og jeg er ikke på noen venstreside eller høyreekstrem eller noe slikt. Jeg skjønner ikke hva du vil her, og jeg skjønner ikke virkelighetsforståelsen din?!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg