Hilsen fra Ellagull ❤️

Dette er Ella. Hun er eldstejenta vår. Ni år ble hun i våres. Hun liker ikke regn eller bli våt. Så i dag har hun ligget som dette stort sett hele dagen.

Ellagull tenker at så lenge hun ligger slik så prøver ingen å lure henne over dørterskelen på luftetur i det hun selv anser som et vær ikke laget for mops. Men to ganger har hun likevel måttet ut, fordi hun har slike tobeinte fedre som dytter henne ut døra. Men hun skjønner at vi tar hintet, derfor har hun sluppet unna med korte turer.

Nå sender hun en nattasnork til alle dere der ute, og ber om at dere stikker innom igjen snart ❤️

Om dere liker denne bloggen og har lyst å følge med videre så finnes det en gruppe for følgere både på MeWe og på Facebook! Meld dere inn via linkene her og vær med oss videre i livet av berg- og dalbaner!

Takk på forhånd, veldig hyggelig 💜

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#familie #mops #kjærlighet #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Så herlig 🌺❤

      Tispen min Elliot er akkurat lik.Hun blir motvillig med ut i styggvær,men når hun har gjort sitt så står hun kubb,rikker seg ikke av flekken før vi snur og går hjem igjen.Gutten Charlie bryr seg ikke i regnvær,men han liker ikke sterk vind,da er han motvillig på tur og ingen av dem liker torden og lyn,de søker tilflukt under sengen min lenge før eg får med meg verken lyn eller torden.
      Men,kom igjen når det er fint vær,da er det to små som vet å få ut energien på oppoverturen,de er som regel helt utslitt på hjemveien ❤🌺
      Hilsen synskepeggy.

    2. Sånn vil jeg også helst ligge om det er dårlig vær 😀 Må jeg ikke ut, så er jeg heller inne da. Og heldigvis kan jeg tisse inne, så slipper å presses ut i regnværet liksom 😀 ha-ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg