Her er jeg på TV (Ringvirkninger)


Etter en måned
med masse minner som dukker opp på sosiale media fra diverse reiser og sydenturer som har fått meg til å sukke og savne, så dukket plutselig i dag denne videoen opp. Det er en reklameinnspilling jeg var med på for fire år siden tenker jeg. Deromkring. Innspillingen tok en hel dag.

Mener å huske at fra jeg dro hjemmefra til jeg var hjemme igjen tok det sånn 14 timer. Jeg var helt av i beina. Dette er en «one-take», så utfordringen var å få filmet hele sekvensen i et opptak. Vet ikke hvor mange runder vi gikk, for det var ikke lett. Alltid var det noen som tittet på kamera, kom inn feil i ringen, altså et eller annet. Men morsomt var det selv om det tok på. Vi fikk mye god mat og snacks og jeg traff en del hyggelige folk som jeg i ettertid møtte igjen under flere innspillinger. Og DNB som reklamen var for, de ble veldig fornøyde.

Har forandret meg litt, men kjenner dere meg igjen, ser dere meg?

Følg:

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#ringvirkninger #reklame #reklameinnspilling #dnb #bunnytrash

11 kommentarer

Siste innlegg