Har farget håret blått og god natt!

Siden snuppen min har dratt på jobbfest til Svelvik med sine kollegaer, og det er Svelvikdagene, da tenker jeg at han ikke kommer hjem før midnatt, for å si det sånn. Derfor har jeg tatt meg en tur ned til sentrum for en matbit, og en Aperol Spritz og en halvliter pils. Det blir ikke flere enn to enheter siden det blir fullt kjør i morgen. Pride-parade på dagen og fest på kvelden, og blir sikkert en liten tur ut på byen om natta også. Derfor tar jeg det heeelt rolig i kveld. Men ble jo litt rastløs, så det er jo hyggelig med et par halvlitere og se litt folk!

Ja, også har jeg farget håret mitt blått. Ha en fortsatt fin fredagskveld alle sammen, og riktig god natt 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#snåsamannen #profeti #snåsakallen #spådom #joralf #gjerstad #snåsa #joralfgjerstad #norge #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Blått er flott 😊.
      God helg, god feiring, og god natt 😴.
      PS: Synes du kunne farga det rosa. Det er på tide me mannfolk tek tilbake den rosa fargen, som kvinnfolka stjal frå oss for nokre tiår sidan.
      Eg brukar ein del rosa klær, i protest mot tjuveriet 😜.

    2. Liker farget hår nesten uansett farge jeg 😂Liker farger som du vet. Blått kjempekult, du kledde det 😊 Jeg skulle gjerne hatt turkis 😁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg