Han sier jeg er en dårlig person 💔


Grunnen til at jeg skriver over her at han sier jeg er en dårlig person er fordi denne kvinnen som filmer videoen under her 👇🏾 like gjerne kunne vært meg.

Jeg har ikke vært en av disse som har tatt på meg munnbind når jeg har tuslet rundt og passet mine egne saker. I folkemengder jeg ikke har kunnet unngå har jeg brukt munnbind, av respekt, men i situasjoner som vi ser i videoen her ville jeg ikke brukt noe munnbind. Vi snakker ikke én meter, men mange meters avstand, men likevel velger denne mannen å fotfølge denne kvinnen.

Mitt personlige valg har vært hygiene, avstand og «boosting» av immunforsvaret.

Mannen sier til kvinnen at hun er en «bad person», altså en dårlig person, et dårlig menneske. Det kommer fram at hun også har valgt å ikke la seg vaksinere. Om det er et valg som om at hun «sitter på gjerdet» og vil se ting litt an, få litt kunnskap og dokumentert riktig informasjon, som jeg personlig mener er et fornuftig valg, eller om hun er bestemt på å aldri ta vaksine, det får vi ikke vite. Men vi hører det blir sagt at ens mor lot seg vaksinere og endte likevel med å bli innlagt på sykehus.

Jeg står uansett på det at enhver skal kunne ta egne valg når det gjelder egen kropp og helse. Se til debatten om det å kunne gjennomføre abort, bare for å ta et eksempel. Kvinners rett til å bestemme over egen kropp.

Jeg mener at mennesker skal ikke fratas rettigheter for å ta valg om egen kropp og helse. Jeg vet om personer som har blitt truet med å miste jobben sin for å ikke la seg vaksinere. Konsekvensene ville jo vært å legge menneskers liv i grus, ikke bare denne personen, men også familien og nære. Blant annet i Frankrike nå blir alle helsearbeidere som ikke ønsker å ta vaksiner nå permittert uten lønn. Familier blir ødelagte, enten de lar seg true til vaksiner eller ikke.

I hele verden, også her i Norge, blir mennesker trakassert for å ta en slik avgjørelse. Jeg undres om noen skjønner hvor traumatiserende og ødeleggende det er å tvinge noen til å gjøre noe med egen kropp som man ikke ønsker?!

Vi snakker ofte om psykisk og mental helse i dagens samfunn, vi ønsker mer åpenhet, vi ønsker å fjerne stigma og tabu. Dette fordi vi vet at dette gjør ting bedre, ikke verre. Vi vet at åpenhet rundt psykisk helse skaper bedre helse, det blir mindre selvskading, angst og depresjoner. Så hvorfor skulle det ikke gjelde i denne situasjonen?

Å tvinge noen til å begå traumatiserende og ødeleggende handlinger er overgrep. Overgrep er den største årsak til blant annet PTSD og selvskading. Er overgrep en god handling? Satt på spissen, er voldtekt greit?

Mannen i videoen sier kvinnen er et dårlig menneske for sine personlige valg for eget liv og helse. Hvilket må sees at han mener han er et bra menneske for sine valg. Jeg vil spørre dere som leser her nå, synes dere at denne mannen er et bra menneske slik han fremstår i denne videoen? 👇🏾 og synes dere jeg er et dårlig menneske som har tatt mine valg samme som denne kvinnen?

Alt jeg skriver om i denne bloggen er ut fra engasjement og interesse. Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#virkeligheten #munnbind #vaksine #vaksinering #kropp #helse #covid #mrna #korona #abort #menneskerettigheter #trauma #overgrep #voldtekt #psykiskhelse #ptsd #selvskading #mentalhelse #trakassering #norge #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Jeg har tatt vaksinen, jeg vinglet mye frem og tilbake om jeg ville ta den. Vet egentlig ikke hva som gjorde til at jeg tok den, angrer litt nå for jeg tror jeg har endel bivirkninger, kjæresten min også.

      Jeg bruker munnbind, så ofte jeg klarer, men med angst og dårlige lunger får jeg faen meg ikke til å puste med maske på, så enkelte ganger må jeg bare droppe det. Jeg får endel blikk, spesielt av de som står tett-i-tett med munnbind og klemmer. Jeg er dronningen av avstand, går lange omveier for å unngå nærkontakt, så noe positivt er det med angst.

      Jeg har vokst opp i et hjem der det ble dømt opp og ned. Baksnakking og rett i ansiktet snakking. Dømmes skulle det uansett. Både meg selv, familie og ukjente fikk høre hvor dumme vi var som hadde en annen mening. Slikt sårer, og det går på psyken slik du skriver. Det er nok en trigger for meg.
      Som min sønn på 8 år sier, «vi er alle forskjellige».

      1. Har vært plaget med angst, og ikke F om slike injiseringer skal sette meg tilbake dit. En del andre diagnoser også, og ved spørsmål iht disse så får jeg faktisk ikke svar, de vet ikke. Og som jeg skreiv i innlegget før dette, hvor mange skader, lidelser og sykdommer skal en sette seg i risk for å få, for å kanskje muligens forhindre én?

        Takk for kommentar «Hjernevasket» 😜😘

    2. Folk er snar til å dømme og rette pekefinger. Det være seg de fleste standpunkt, sløvede som bevisste.
      Merkelig er det også at selvbestemt abort, min kropp, min bestemmelse, synes å være fullstendig glemt når fristelsen til å fordømme uvaksinerte gjør seg gjeldende.
      Hva er problemet når vaksinene er “den eneste løsningen” for å holde smitten nede, og de vaksinerte ved å ta den har sikret seg mot viruset?
      Vaksinert eller ikke. Det er og blir DITT valg, være seg bivirkninger eller sykdom.
      Folk bør passe på seg selv, og være forsiktig med “å kaste den første sten”. Alt annet er lavmål.

      1. Slik tenker jeg også. Og være det seg at vaksinene fungerer som dem skal så har jo ikke de vaksinerte noe å frykte fra meg. Det er jo da de uvaksinerte som burde frykte de vaksinerte. So to speak.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg