Han datt på ræv av bordet etter vaksine!

Etter flere innlegg har vel de fleste som er innom bloggen min jevnt fått med seg at jeg var på demonstrasjoner i går. Viktige demonstrasjoner som mange ikke bryr seg med fordi.. ja fordi?

Anyways, første demo var på Bjørnstjerne Bjørnsons plass ved NRK på Majorstua. På slutten da folk begynte å tusle seg mot sentrum så stod det enda igjen en del folk som pratet seg imellom i flere klynger. Plutselig var der en unggutt som hadde slik en ropert og ropte til forsamlingene at vi måtte samle oss, så skulle han filme oss til en YouTube-video. «Kom igjen nå, samle dere», gjentok han flere ganger. Folk bare kikket på han, men ingen fulgte opp, man merket at her var noe rart.

Sa satte han og hans venn opp et bord som de klatret opp på. Vennen var kledd som helsepersonell i grønn frakk og greier og hadde munnbind, han hadde små vaksineglass og sprøyter. Skikkelig gjennomført! Så kledde han andre av seg ytterplagg og brettet opp armen. «Look here you fucking antivaxxers» skrek han. Slengte dritt til forsamlingen, «sånn skal det gjøres fucking antivaxxers». Så satte «legen» sprøyte i armen på han. Jeg vet ikke, det så ekte ut, men.. whatever. Jeg bare tenkte «fy faen for en idiot, for noen idioter, hvor ekle folk er». Altså, det var bare kvalmt!

Så det var altså intensjonen deres, å henge folk ut som anttivaxxers på en YouTube-video, med den kunnskap om at folk faktisk blir trakassert og plaget, begått vold mot, fordi en ikke ønsker å la seg injisere med et ikke-godkjent eksperiment. Denne demonstrasjonen var en fredelig demonstrasjon mot koronapass, det var vaksinerte der også, og de skulle også bli hengt ut som «antivaxxers».

På tross av hvor mange vaksiner en har tatt i livet, så er det å velge ikke ta koronavaksine som skal til for å bli en «fucking antivaxxer». Hysterisk..

Det var jo uansett bra at folk ante «ugler i mosen» og ikke samlet seg for å bli med på den videoen da. «Antivaxxere» er ikke så dumme, haha.. Men det var jo synd at jeg selv ikke filmet opptrinnet. For disse to som sto på bordet hvor han ene «satte vaksiner» på han andre, dette ble gjort to ganger, så kollapset bordet og begge datt på ræv ned i asfalten. Da begynte alle å klappe og le, dét var moro, og hadde blitt en fin YouTube video 😜👍🏾

Link: «5500 alvorlig skadet, 254 døde»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vaksinering #vanvidd #samfunn #oslo #norway #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Ja, den videoen skulle jeg gjerne sett 😀 Den som du skulle ha filmet 😉
      Koronapass ja. Jeg har ikke bruk for det i mitt nåværende liv, så jeg har ikke engasjert meg må jeg ærlig innrømme. Men skjønner at det finnes mange og sterke meninger om tematikken.
      Du fikk deg i alle fall en god latter. Og en god latter forlenger livet ♥
      God søndag ♥

    2. Herregud, kjørte de ei sprøyte inn i armen der ute på åpen gate!?? Om det så bare var vann eller noe, så er det jo vitterlig ikke hygienisk!! Et mikroskopisk støvkorn eller noe som kommer på den nålen fra den tas ut av pakningen til den stikkes inn, så blir man faktisk drittsyk!
      Jeg er pokker ikke mye pirkete på ting og tang, men det der hørtes bare hinsides usmakelig ut..

    3. Forstår ikke at enkelte bare må være stygge mot andre.
      Hva er vitsen med der? Kan vi ikke bare respektere hverandres syn på ting, og godta at ikke alle tenker som meg, og heldigvis for det. 😳
      Da hadde det ikke blitt mye endringer i verden, for jeg er sånn at jeg ikke orker å stå opp for alt jeg tror på og mener, selv om jeg beundrer andre for at de både tør og gjør der 🙂❤

      1. Enkelte ting må man stå opp for, det er enten dét eller så går det strake veien til hel**te uansett. Poenget med oppførselen til de gutta skjønner ikke jeg heller, men Karma tar seg av denslags 😜👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg