Grillmaten forsvant – nyt sommeren, og velkommen tilbake!

Det går tregt mellom utgivelsene her fra bunny-bloggen for tiden. Det kan jeg bare beklage til de av dere som enda er aktive og stikker innom om dagene for å se hva som skjer her. Hva Bunny har på hjertet fra dag til dag, fra innlegg til innlegg. Saken er at nå er det midt-sommers, fellesferie og så videre, så jeg sitter en del igjen med følelsen av at jeg skriver og poster innlegg til tomme «tribuner».

Jeg har lenge vært veldig fornøyd og takknemlig for støtten og oppmerksomheten rundt bloggen. Alle som leser, liker og deler. Alle som kommer med innspill og kommentarer. Alle som har bidratt til å gjøre bloggen hva den er. Men nå er det altså slik at folk er «opptatte med sitt», altså hyggelige ferieting, grillmat, skogs- og båtturer og i det hele tatt. Det er alle vel unnet, å stenge ute støyen, og forsøke kose seg så godt en kan med sine nære og kjære.

Vi, altså snuppen min og jeg, vi grillet forresten i hagen her nylig, noe som skulle bli vårt første hjemmelagede grillmåltid denne sesongen. Var bare pølser og grillskiver, men er godt å grille det også.

Snuppen min elsker å grille, så da fikk han holde på der ute, mens jeg holdt på her inne. Så kom han plutselig inn her og sa at jeg kunne komme ut, maten var ferdig, vi kunne spise. Da vi kom ut var all maten som skulle være på grillen borte. Måsen hadde stjålet alt, snuppen min hadde glemt å sette lokket på grillen. Noe som medførte en sint status fra han på Facebook: «Hælvetes jævla måkefaen tok grillmaten vår, skuddpremie»!!

Så nei, vi har ikke hatt gleden av å nyte grillmat her hjemme enda. Vi har faktisk prøvd å finne noen venner som kunne tenkt seg en tur til Sverige til uka, for å handle mat og ting man trenger. Vi begynner ærlig talt å merke det nå, økonomisk, hvor farlig dyrt ting er blitt. Bare brokkoli gikk opp 47,3 prosent da vi startet på juli måned. Det er skremmende, men det er en rød tråd med alt som skjer.

Covid, drivstoffpriser, strømpriser, matpriser. Alt dette har en sammenheng. World Economic Forum som knuser arbeiderne, bedrifter og bøndene. Det som skjer i Nederland nå er jo bare begynnelsen på noe større. Canada og Nederland virker skremmende på noen, men folk klarer likevel ikke ta innover seg at det blir slik her også. Så nei, vi har ikke funnet noen å ta en sverigetur sammen med. De har penger på kontoen enda, de har enda kreditt på kredittkortene, folk har ikke våknet.

Rasjonering av strøm, mat etc. Den måte vi er vant til å leve på, vårt levesett skal forandres totalt. Befolkningen skal reduseres med mange mange millioner, det skal bli en elite som styrer alt, og vi andre skal ikke eie noe. Alt skal bort nå. De har makten, og vi skal bli de kontrollerte.

Folk flest vil ikke ønske å eie ingenting, folk flest vil ikke støtte krigen. Men når man ikke engasjerer seg, så er det hva man faktisk gjør. Rundt om i verden ser man økende motstand, mens i Norge ser man en annen vei. Folk blir voldtatte, tvangsvaksinerte, skutt og drept, folk blir fattigere og noen havner på gata. «Uff så trist», sier man og trekker på skuldrene, så er det glemt. Det angår ikke en selv. Enda. Man bare skal vise seg som så hjertegod og empatisk, så setter man opp en regnbue, et hjerte, et flagg på sin Facebookprofil så har man gjort sitt. La oss ikke glemme #50erikkenok.

Her her til lands svever folk i bobler og tror alt er dette jeg skriver nå er konspirasjonsteorier. Islamiseringen er konspirasjonsteori, globalismen, nwo, the great reset, agenda30 og World Economic forum. Folk her tror dette som skjer nå er bare en fase. NWO er bare tull. Javel. For noen tiår siden var det slikt homofile fikk høre når man «kom ut av skapet». «Det er sikkert bare en fase», «bare tull», fikk man både fra tante, onkel, søster, bror og mor. Vel, homofili har aldri vært en fase. Det har alltid vært høyst reellt! Homofobien lever også i «beste» velgående. Virkelighet!!

Men anyways, folk sitter ikke og leser blogg for tiden. Folk som har vært lojale støttespillere til bloggen er på sydentur, fisketur, båttur, grillfest og hva det måtte være. «Hondjuret» har ikke sagt et ord på mange uker, «Synskepeggy» er som sunket i jorden. «Mss», vel hun var her for ikke så lenge siden, «men bare innom en snartur, «Verdande» kommer med en kort setning «en hilsen» innimellom. Koselig. Men poenget mitt er, en hel rekke med folk har tatt sommerferie rett og slett. Her er enda en del av dere lesere, bevares, og jeg er veldig glad for dere. Men en kraftig reduksjon har det blitt, og det er de som sier minst som kanskje enda er innom. Ordskiftet har opphørt. Til og med bloggere selv har tatt sommerferie. Bloggere er jo de som er flinkest å kommentere. Men nå er også disse veldig fåmælt og stille, ligger et sted og soler seg.

«LeneElisabeth» har jo egentlig meldt seg helt ut. Poster et sjeldent innlegg, men over tid nå har det vært veldig passivt. «Solliv» stengte nylig kommentarfeltet i sin blogg og meldte om offisiell sommerferie. Dette er eksempler. Jeg hadde ikke tenkt ta ferie fra bloggen selv, altså vi har jo alle med oss mobilene våre overalt uansett, så jeg tenker det skulle ikke være problem å levere blogginnlegg. Jeg brenner jo for å formidle perspektiv om hva som skjer i verden. Men nå har jeg bestemt meg for å roe litt selv her, og ikke bruke så mye tid på å poste og dele. Jeg må se an når folk begynner engasjere seg i virkeligheten igjen. Og det håper jeg skjer snart. Ignorerer man virkeligheten så kan det hende en får seg en real smell i trynet.

Men i mellomtiden folkens, kos dere masse så godt dere kan. Bunny forsvinner ikke, bare roer litt ned. Så håper jeg dere vet at selv om det er mindre akkurat nå herfra, så kommer Bunny alltid sterkere tilbake!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#blogg #samfunn #norge #bunny #bunnytrash

55 kommentarer
    1. Jeg blogger som aldri før jeg da 😊 Ivrig som bare rakkeren for tida. Her er det ikke sommerferie. Det er jo må jeg har tid til blogging. Det er nå jeg har tid til å filosofere 😊 Jeg har penger på bok, lite materielle ting ellers og lønna rekker til mat og det nødvendige. Og glad er jeg for det. Frisk er jeg også blitt 😊 Fin kveld Bunny

      1. Penger på bok, tror du må sjekke litt, slike bøker opphørte å eksistere da jeg var tenåring. Begynner bli noen år siden nå, haha.. godt du er frisk og står på 😜👍🏾

      2. «Penger på bok» er fint å ha så lenge man har dem,men «makta» finner stadig nye måter å stjele pengene på boka fra oss også – pensjonsreformen er jo en av måtene de bruker for å rett og slett rane oss som trodde at pensjonsmidlene var trygg fordi man hadde litt penger på bok….Kan nevne påtvunget seks ukers ferie for folk over 60+ i deltidsstillinger……de stjeler mye der…..og til og med kongen har skrevet under på på den loven.
        Hilsen synskepeggy.

    2. Bare glad for at du ikke forsvinner jeg, Bunny.

      Bloggløs som jeg er, har jeg vel ikke så mye å slå i bordet med av meninger …..

      1. En kan slå i bordet med meninger overalt, mange plattformer, media – bare slå i vei, noen må!! Og takk, hyggelig at du synes det er greier med Bunny 😜👍🏾

    3. Godt å roe ned tenker jeg.. Få litt ro innvendig.. Skrive for tomme tribuner er kjedelig.. Jeg lukket døra.. Himla deilig.. Nok å gjøre.. 3 Hus å passe på nå for tiden..sola skinner og badevannet lokker.
      Flott somnerinnlegg her hos deg… Sommerklem 🌸🌺

    4. Hei igjen 😊🌹🇳🇴👍
      Nei Bunnytrash eg er ikke sunket i jorden og eg har ikke svikter deg heller,eg leser dine innlegg med like stor interesse som før,har prøvd å kommentere,men du vet hva som da skjer,noe stopper kommentarene.
      Som eg såvidt nevnte så blei eg rammet av hjerneslag lørdag før kristihimmelfartsdag,det har ført til noen ukjente og alvorlige konsekvenser for meg,bla at eg ikke har det energinivået eg hadde før,samt at min venstre side(arm,bein) har fått seg en trøkk og ikke funker som før.
      Allikevel er eg svært heldig midt oppi alt,det kunne blitt mye verre og eg er fortsatt svært opptatt av det som skjer rundt oss og føler det fortsatt som en ære og en plikt å prøve å videreformidle mine meninger og tanker til alle som vil høre og de som ikke vil høre også.
      Eg kommer aldri til å slutte å være «en av de andre» og no er det viktigere enn noen gang å spre tanken,meningen og muligheten for at det kanskje er vi andre som har rett allikevel.
      Eg føler et gryende opprør mot «øvrigheta» og kapitalismen som blir høyere for hver dag,eg er mer enn klar for å kaste meg på det toget selv om eg tror at det kan bli svært stygt før det blir bedre.
      Dessverre er det sånn at folk må stilles til veggs før de begynner å slå tilbake,ingen skjønner at folket har makta…
      Grensen må være nådd no på alle de punkter du nevner og mange flere for folk flest,men enda skjønner ingen at de snart må kjempe for livet til seg g sine nære.

      Måken stjeler grillmaten – våre myndigheter,makta,kapitalismen osv stjeler fra oss livet om vi ikke stepper opp 😡

      Ha en fin fredagskveld og god helg,Bunnytrash 🌹
      Du hører garantert sikkert snart fra meg igjen – men må innrømme at det er litt fint å være savnet også 🦋❤️🌹
      Hilsen synskepeggy.

    5. Jeg tenkte jeg skulle bruke litt av ferien på å gjøre litt research på enkelte ting, men det er så fint vær ute. Så tar de banale korte variantene – se noen youtubevideoer om enkelte temaer… Og bruker tid på å se etter hus (småbruk?) – kan være greit å kunne gro sine egne grønnsaker i det minste etterhvert… 😟

    6. Det var nok ikke gøy når det skjedde, men det var morsomt å lese om måkene som stakk av med maten 🤣 Prisene er astronomiske om dagen, og da jeg skulle fylle opp tanken på Forden hadde jeg ikke råd til mer enn 500,-. Da var tanken bare halvfull 🙈 Litt positivt var det at strømregningen min var mer normal igjen 😉

      1. Mange på FB som lo når måkene stakk av med maten, men nå har jeg himla lydt på grillmat altså, håper noen tar oss med til Sverige snart. Ikke for å ødelegge, men når høsten og vinteren kommer nå så blir det sinnsyke priser på strømmen.. vær forberedt, ta godt vare på kronene fremover nå.

        1. Eg kommer meg nok ikke til Sverige med det første,men eg har lenge forberedt meg på tøffere tider,har fylt opp tre frysebokser med god mat før prisene gikk opp no,har handlet inn masse tørrmat,hermetikk,kaffe,te osv,har hamstret ved siden mars og har no nok ved til hele vinteren,har vedovn med kokeplate her oppe og peis nede i hageleiligheten,har også sørget for å ha kontanter,lommelykt,lighter,fyrstikker,batterier osv nok til iallefall noen måneder,handler alltid inn litt ekstra når det er sekkesalg på fks tørkerull og toilettpapir,våtservietter osv.og sørger alltid for full tank med diesel til enhver tid.For hvem vet,kanskje eg er en av de heldige som har et lite lager med nødvendigheter når høst og vinter setter inn og tidene blir tøffere.Vi kan og fort komme i en situasjon at vi har penger,men varer er umulig å få kjøpt,man snakker jo allerede om varer som kan bli mangelvare om kort tid.
          Eg forstår ikke tankegangen til folk for tiden,de er mer opptatt av to uker i syden enn å sørge for at familien har det de trenger om det skulle oppstå en krise,noe som er fullt mulig i disse tider.
          Når man ser at innlegget ditt om kråka har tre ganger så mange kommentarer enn innleggene dine om islam og tvangsekteskap,krig og annen elendighet så blir man temmelig oppgitt over folks blindhet og likegyldighet både for seg og sine og alle andre.
          Hilsen synskepeggy

          1. Haha.. du kan tro jeg har tenkt på det mange ganger hvordan folk ignorerer hva som er viktig. Altså hva kommentatorene i bloggverdenen bryr seg med er så langt ifra det jeg engasjerer meg i. Altså ta til eksempel når jeg i bloggen forteller at jeg har en pågående innsamling til kreftsaken. Jeg har mistet noen til kreft, nære. Og det har vi nok alle. Men den innsamlingen greier stort sett samtlige av de samme å ignorere som de som vippser penger til «tiggere» på sosiale plattformer. Jeg har bitt meg merke i noen gjengangere som stadig beklager seg over dårlig råd, lite penger og sådan. Og vi er jo mange som ikke har den beste økonomien. Men å vippse penger til folk som helt tydelig bare har et uvettig forbruk av penger, å sy puter under armene på noen som tydelig feilprioriterer og ikke har mer ære enn å tigge, jeg skjønner det bare ikke. Jeg personlig gir heller 50 kroner til kreftsaken i stedet for å sponse noen med to liter bensin på tomgang, eller en 200gramsplate med melkesjokolade. Men det er som med sjuren, den er død, vi kan ikke gjøre noe med den saken. Stort engasjement likevel fra bloggkommentatorene. Islamiseringen i Norge vil ødelegge samfunnet vårt, vi har muligheten til å gjøre noe med dette, men her er det null engasjement fra bloggkommentatorene, de later som om de ikke har sett innlegget. Er dette fordi de ikke tror på at dette er virkeligheten, er de bare dumme, eller hva er greia..

            1. Eg tror de er konfliktskye samt en god porsjon feighet og er mer opptatt av den uhyre viktige tingen at kjolen bare må på på fredager eller med smil om munnen ta x antall doser med ukjent innhold,kalt vaksiner fordi de bare må ut å reise….Og tiggingen – hjelpes meg…… eller dem🤮
              Hilsen synskepeggy.

    7. Du har helt rett med tanke på “konspirasjonsteoriene”, så ja, det er dessverre sannheten.
      Jeg ønsker dere en fin sommer 🙂

    8. Det er tragisk, det som skjer nå 😭. I Holland vil dei leggja ned store deler av landbruket, begrunna med ei klimakrise, som er tatt heilt ut av det blå. Nå har dei kome med same spådommene i over 80 år, og ingen ting har stemt. Og enda skjønar ikkje folk at det er skremselspropaganda, for at eliten skal få makt over folket.
      Spør ein nokon om dei har høyrt om The Georgia Guidestons og det som stod på dei, himlar dei med augene, og lurer på om me er tussete.
      Om det var nokon som sprengte den eine søyla i forbanning, eller om det var høgare makter som laga ein eksplosjon (lynnedslag), veit eg ikkje, men nå er dei iallefall falne. Lat oss vona at det var eitt teikn på at den elitistisk globalismen står for fall.
      Ikkje skjønar folk at krigen i Ukraina eigentleg handlar om NWO, og FNs verdsregjering, styrt av WEF, heller. Folk trur det er Putin som er gal og maktsjuk, og skal reise Sovjetunionen igjen. Realiteten er han kjemper for vår fridom, og for at me ikkje skal verta slavar under WEF.
      Ja, dyrt har det vorte, og verre kjem det til å verta, dessverre 😢.

      1. Det er mye dumme folk. For jeg tenker enhver som har skjønt hva som faktisk foregår burde si det høyt, skrive det, ytre det. Altså når disse som styrer showet ser at vi alle skjønner hva som foregår, at vi vet hva dem driver med, så fratar vi dem makt. Så hvorfor gjør ikke folk det, hvorfor sier man ikke i fra? Jeg tror faktisk tidvis at jeg overvurderer mennesker, for noen ganger blir jeg, jeg av alle, målløs. Målløs over hvor dumme folk faktisk er. Ikke at jeg er så smart, og når jeg faktisk ikke er det, men likevel greier å se hvor dumme andre er. Da er dem dumme altså!!!

        1. Vel, nå har eg tatt to IQ-testar i mitt liv. Den fyrste var i forsvaret i 1980, og den andre var ein stor todagars test i regi av helsevesenet, etter eg hadde hjerneblødning.
          Begge to forteller at eg er med å drar opp snittet på IQen her i landet, sjølv om snittet er synkande.
          Ein ting kan eg seia, dum er du definitivt ikkje, men at der er monge dumme folk, både her i landet, og resten av verda, der er me einege.
          Om det er manglande IQ, eller det er manglande bruk av den IQen som er utlevert, er eg meir usikker på.
          Ein ting skal du leggja merke til, og det er at deisse woke-folka, som meiner seg så mykje smartare enn alle hine, evner ikkje å høyra etter kva andre har å seia. Dei er berre opptatt av å tyta andre øyrene fulle av eigen woke-idiologi. Og det er DUMSKAP med store bokstaver.

          1. Jeg ble IQ-testet en gang, og jeg tenker det holder. Resultatet viste meg noe som jeg ikke trodde på forhånd. Jeg måtte bare riste på hodet den gang i vantro, og jeg rister enda på hodet i dag når jeg tenker på det.

            1. Vel, med tanke på at IQ = forståing, og evne til å løyse utfordringar, og ut ifrå det eg har lese her på bloggen, ville eg ikkje vorte overraska om du fekk ein score godt over gjennomsnittet.
              Om den testen du tok, derimot var av den useriøse typen, som bygger på bokleg lærdom, er eg meir usikker. Ein kan altså pugga seg til mykje teoretisk kunnskap, utan å ha spesielt høg IQ, men det hjelper lite, når ein ikkje skjønar kva ein skal bruka kunnskapen til.
              Eg kjenner faktisk såkalla psykisk utviklingshemma som er analfabetar, som har høgare score på IQ-testar enn akademikerar.
              Td. var der ein diplomøkonom, som ikkje skjøna at han hadde tatt på seg skjorta på vranga. Han hadde jo ganske høg utdanning, men kunne knapt kle på seg sjølv.
              For å seia det slik, det varte ikkje lenge før han vart sendt heim frå forsvaret.
              Altså, forståinga, og evna til å løyse utfordringa med å kle seg sjølv, var ikkje særleg stor.

              1. Jeg kan fortelle deg at der var en del av testen jeg ikke gjennomførte. Skulle plassere figurer inn på passende sted, som puslespill på en måte. De første var jo grei, som tetris-figurer. Men så ble jo disse figurene ganske avanserte, så jeg gadd ikke. Min score ble likevel oppsiktsvekkende, og psykiatriprofessoren skrev en uttalelse i den forbindelse som jeg har i en dokumentmappe et sted. Den dagen er et minne av en verdi som beviser hvor lett det er å både under- og overvurdere seg selv og andre uansett IQ og intelligens.

    9. jeg er deprimert av alt som skjer og alt som er rot på privaten, så jeg er ikke ofte her nei. føler jeg sviktet deg som reklamerte så fint for meg her på bloggen din og rådet meg poste 3 innlegg om dagen. motivasjonen her er lav, men jobber med saken. jeg tror absolutt på alt du skriver og skjønner ikke kor NAIV folk skal være for å tro at det som skjer er bare normal utvikling. jeg er pissredd, jeg er sint, jeg er lei, jeg vil ikke være fattig!!!

      1. Men.. hjelper det å skrive? For hvis du skriver innlegg om akkurat hvordan du har det, så kan det hjelpe. Samtidig så kan det være at du når til lesere som kjenner seg igjen i hva du skriver, og det kan hjelpe dem å vite at dere er ikke alene med disse vonde følelsene. Eller det kan være slik at det å skrive, være på sosiale media gjør ting verre, og man heller burde holde seg borte.. greit å få plassert hva som er best. Uansett støtter jeg deg 🥰

    10. Det verste er at det er folkets skyld det blir sånn, da dette ikke ville vært gjennomførbart uten folkets aksept!
      I det øyeblikket styresmaktene møter en felles front, har de ikke en dritt de skulle sagt!

      1. Ja folket har stor skyld, men ikke alle kan for det. Jeg ser når jeg tar opp alvorlige temaer på bloggen, hva enkelte får seg til å kommentere forteller meg at de faktisk ikke skjønner bæret. Jeg undres hvordan enkelte klarer seg gjennom livet. Er det en fordel å være dum?

    11. Det er vel greit å roe litt ned innimellom. Har vært inne på tanken, jeg også, men skrivekløen stopper ikke selv om det er sol og sommer 😀 Hørte måkene tidlig her i Spania i dag, så du har rett i at de kan være temmelig bråkete og trøblete. Men nå er det en hund her i nabolaget som har bjeffet i mer enn en time nonstop, og det er faktisk verre. Gjesp 😜

      1. Men du kan ta deg en tur bort til eieren av denne hunden, kanskje gjøre slik at vedkommende innfører tiltak slik at hunden ikke blir stående å bjeffe på den måten. Med hunder er det muligheter, mens måkene kan man ikke stoppe kjeften på, utenom å skade eller drepe, og den slags støtter jeg ikke. Måker er respektløse, jeg liker pingviner, de er er mer hensynsfulle, gode og morsomme.

        1. Har tenkt tanken, men det er flere hunder i området som står ute og bjeffer innimellom, og klarte ikke å lokalisere hvor akkurat denne hørte hjemme. Synes det er rart at de som bor nærmest, og bor her fast, ikke reagerer. Pingviner er herlige 🙂

            1. La oss snakke om bjeffende hunder,det er jo såååå interessant under dette innlegget 😳🤦🏼
              Vi kan jo snakke om bjeffende hunder helt til vi ikke har strøm,varer i butikkene (eller penger nok til å kjøpe dem for),islamistene for alvor har satt sitt preg på vanlige folks hverdag,antall alvorlig langtidssyke eller døde etter «vaksiner»,tallet på norskfødte barn stuper grunnet ufrivillig barnløshet etter vaksiner mens utenlandsfødte går til himmels grunnet utlendinger som ikke ville la seg vaksinere og skyldte på «forstår ikke» osv.osv….
              All elendigheten er politikerstyrt og vi folket,har makt til å stoppe dem 👍
              Hilsen synskepeggy.

              1. Den som intet sier fremstår som dum. Så lenge de «makthavende» tror vi er dumme så forverres situasjonen. Så ja, vi har makt til å gjøre endringer, men kanskje er det slik at FOR mange er FOR dumme?

                1. Ja,for mange er for dumme,de er som frosken som sakte blir kokt,den eneste forskjellen er at de dumme vet hva som venter – de dumme som fortsetter å snakke om fredagskjole,bjeffende hunder osv på rake veien mot stupet,det verste er at det er svært urettferdig at de dumme drar oss,som faktisk prøver å gjøre en forskjell,med seg utfor.
                  Det er for mange «kyss og klem» folk som ikke bryr seg om hvordan det går med dem.Det holder ikke med kyss og klem lenger,de skjønner det ikke selv,eller bruker de det bevisst som en slags hersketeknikk…du har flere av dem i dine kommentarfelt også.
                  Man kysser og klemmer og legger perler og strikker og baker kaker,da merker man ikke at det brenner rundt beina…..Det er tragisk,rett og slett 😳🧐
                  Hilsen synskepeggy.

    12. Jeg har merka at det er litt tregere om dagen ja…. mindre kommentarer osv….! Men jeg er jo skikkelig på bloggern nå – er jo nå i ferietida jeg kan velte meg i bilder som ikke er fra de vanlige stedene jeg alltid reiser til….! Så – jeg kjører på, jeg! Og seff – du kommer tilbake – og du blir jo ikke heeelt borte nå heller heldigvis 🙂

    13. Fortsettelse.
      Ja, dei barneleikene var artige dei, men å plassere dei figurane med bind for øynene, var visst ikkje så enkelt som eg opplevde det. Eg hadde ei kvinneleg psykiater, som stod for testen, og hu fortalte om ein kollega som skulle testast. Han klarte ikkje den lettaste innafor tidsramma. Han var visstnok flink med folk, men på det praktiske området, var han ei kløne.
      Ang scoren din på det, så var det ikkje så vikteg å gjera alle. Det som talte mest, var måten du takla det på, og tidsbruken.
      Eg gjorde heller ikkje alle, men hjå meg var det psykiateren som skippa den siste. Hu hadde nok til å vurdera ut i frå.
      Ja, me har nok lett for både å under- og overvurdera andre. Det eg har lagt merke til, er at folk med høg IQ, har lettast for å undervurdera seg sjølv, og overvurdera andre, medan folk med lavare IQ, er stikk motsatt. Eg trur det har noko med at på seg sjølv kjenner man andre.

        1. Jo, den kjøper eg glatt 😊.
          Tenkte meir på at me tek det som ei sjølvfølge at andre skjønar det same som oss, og at andre og set seg inn i ting før dei uttaler seg, og på den måten overvurderer dei.
          At all erfaring seier det motsatte, har iallefall for meg, ein tendens til å glippa
          Likeeins trur eg folk som ikkje set seg inn i ting, og dermed lett let seg lura, tek det som ei sjølvfølge at ingen andre heller gjer det.

    14. Det er så sant som du skriver, og at vi nordmenn har blitt så blinde og naive? Hvor ble det av engasjementet vi har arvet av våre besteforeldre ? Der rettferdighet, likeverd og brorskap sto høyt,? Takk for din oppriktighet og opplysningstrang. Please ikke slutt med det👍😃 takk

      1. Det engasjementet døde nesten ut med våre besteforeldre.. nå er vi bare få patrioter, men vi kan få det til å vokse ved å bevisstgjøre galskapen. Ikke lik og del ting fra statsstøttet media, men alle de andre – og Bunny 😜👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg