Gratulerer til snuppen min – 25 år!!!

Tenke seg til at snuppen min har i dag 25 års jubileum på sykehuset her i Drammen, Vestre Viken Helseforetagende.

Drammen sykehus er det største av fire somatiske sykehus i Vestre Viken. Sykehuset er lokalsykehus for rundt 168 000 personer og har områdefunksjoner innenfor nevrologi, nefrologi (nyresykdom), barn (både nyfødtintensiv og større barn), habilitering, øre-nese-hals, øye, hematologi, patologi, klinisk brystutredning og brystkirurgi samt karkirurgi for omlag 491 500 innbyggere. Drammen sykehus driver dessuten klinisk forskning innen flere fagområder.

Jeg er så stolt av deg snuppen. Det er ganske rått å bli stoppet på gaten av helt fremmede som bare vil skryte av deg til meg. Alle disse menneskene som du har bøyd deg baklengs for å hjelpe, hvor snill du er mot enhver, høflig og service-minded. Den kontrollen du har, oversikten over så mange ansatte, i tillegg til pasientene. At du går til og fra denne jobben hver dag, én time hver vei. Jeg er temmelig sikker på at du troner øverst av ansatte i Vestre Viken med minst fravær og en av de som har mest positive tilbakemeldinger. Du har yrkesstolthet og har vært og er utrolig viktig både for kolleger, pasienter og pårørendes følelse av å bli ivaretatt. Ingen er så god på dette som du!

Alt du har måttet stå i fra coronatelt morgen og kveld, sterkt psykisk belastede, og barn som har vært i de grusomste ulykker. Lidelser og død og du står på! Akuttmottaket er hvor det skjer, og heldig for alle andre, så er det nettopp der du er!! Hadde jeg vært sykehusets direktør så hadde det vært fest for deg i kantinen i dag, med alle dine favorittkaker, masse oliven, hortensia og en feit bonus! Og det bør bli egen tale for deg på jubileumsmarkeringen senere i år!

Tøff som jobben kan være, så har det vært mye moro med dine kolleger fra overalt i Vestre Viken. Mange dyktige og medmenneskelige flotte mennesker. Sykepleiere, leger, ambulansepersonell, portører, kantinemedarbeidere, legesekretærer og i det hele tatt har vært på besøk hos oss og vi vært på turer med. Samtlige snakker varmt om deg. Men ingen vet bedre enn meg.. alle som møter deg, og har deg i innom i sitt liv er heldige. De som ikke forstår dét er idioter, hehe.. jeg vet, og jeg er utrolig stolt!!

Glad i deg herfra til månen og runder rundt hele universet og 46.5 milliarder lysår i alle retninger fra jorden. Gleder meg til du kommer hjem i dag, i kveld skal vi kose oss.. 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#snuppen #jubileum #bunnytrash #bunny

14 kommentarer

Siste innlegg