Gråpapir og svart papir!

Endelig hjemme igjen. Vært noen timer i sentrum for å finne julegave til mammaen min og samboeren hennes. Ville bli ferdig med det i god tid, for jeg orker ikke styr i disse tider, jeg er ikke helt klar for jul. Det skal jo sendes til Harstad også.

Jeg ble ikke helt i julestemning da jeg handlet gaver heller. Det bruker jeg å bli. Jeg spurte om dem kunne pakke inn der jeg handlet. Jeg reagerte med vantro da de dro fram gaveposer av gråpapir med butikkens logo på. WTF!! Jeg sa nei takk jeg vil ha ordentlig julegavepapir. Dette var altså årets julepapir 😳

Dagens innkjøp ble gjordt på Magasinet kjøpesenter her i Drammen. På siste butikken jeg handlet sa dem at de har eget gave-rom hvor jeg kunne pakke inn selv. Da ble jeg glad, helt til jeg så at der var svart julegavepapir med noe små hvite krusseduller på som skulle forestille julekuler. Altså SVART julepapir og HVITE julekuler!!

🤬

Hva F er det dem driver på med?? Julegavepapir skal være rødt, gull, glitter og bling!! Ikke meningen å sutre altså, men når handelstanden mener at julepakker under juletrærne skal være gråpapir med reklame på eller svart, da ødelegger de jula!

Jeg tok med meg pakkene hjem, så pakker jeg inn hjemme og får litt julestemning på disse pakkene. Julegavepapir skal være oppløftende og lage stemning der de ligger under juletreet og venter på å rivd opp og varme våre juleelskende hjerter.

Hva er det neste? Ribbe uten svor? Riskrem uten rødsaus? Hva hvis julenissen kommer uten nissedrakt?

Nei fysj.. her må det gjøres tiltak!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#jul #julegaver #julepakker #julestemning #julepapir #julegavepapir #handelstand #drammen #bunnytrash

13 kommentarer
    1. Veldig enig med deg når det gjelder julepapir! Det skal være rødt, grønt, gull og sølv, og gjerne med glitter eller julemotiv. Får håpe du koser deg når du skal pakke inn. Jeg har også vært på julehandel. Kom akkurat hjem. Alle seks gavene unnagjort på én time. Juhu! Jeg er ganske streng mht hvem som får gaver. Er bare de små tantebarna og mine egne prinsesser som får. De andre har alt de trenger, og kan heller kjøpe det de trenger selv. Må spare energi, og tenke litt fornuftig. Grinchen neste… Hahaha 😀

    2. Verda er fucked up 😢. Tenke seg til grått/svart julegåvepapir 😡. Den/dei som har kome på det, må jo ha full gjennomtrekk mellom øyrene.
      Me gjorde det sjakktrekket for ca 20 år sidan, at me kjøpte ein heil butikkrull med barnejulemotiv 😊, og den er enda ikkje oppbrukt 😂, så me er nok sikra julegåvepapir nokre år enda 😊.

    3. Skjønner deg godt. Opplevde noe av det samme. Ble gretten og sa at jeg fixer selv. Butikker bør ha pent papir og fint bånd og de bør gidde å pakke inn. Det er vel ikke så folksomt tenker jeg..

      1. Fint papir bør de ha, papir som forteller at det er en julepakke. I dag kunne de fint pakket inn når det er rolig dag som det var. Gråpapir er jo motbydelig, slikt vi hadde på skolebøkene i ungdomsskolen slik at vi kunne tegne på dem og skrive stygge ord 😂

      1. Bestemt meg for å klage hver fang jeg opplever dette. Om så bare ensfarget rødt papir vilje være himla mye bredere enn noe sådant som svart og gråpapir med logo 🥴

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg