Grafitti Lørdag 🥰

Dette er en lørdag som har bært stort preg av å ikke være som andre lørdager. Faktisk en lørdag som ikke ligner på noen lørdag i min livshistorie ihvertfall.

Jeg dro ned til sentrum i formiddag for å møte ei venninne først, og deretter skulle vi møte et par kompiser og dra i samlet flokk til markeringen i Oslo. En fantastisk markering som dere kan lese om HER.

Anyways, jeg holder alltid avtaler, folk skal ikke vente på meg, det synes jeg er en uting. Mangel på respekt for andre når man alltid kommer for sent til avtaler. Det er som om andres tid ikke er så viktig som egen tid, og at man tar ting litt for gitt.

Anyways, derfor dro jeg i god tid nedover.

Først var jeg innom Posten og sendte flaxlodd til vinnerne av min BloggFlax Julekalender som jeg har her på bloggen. Deretter var jeg innom Extra Dagligvarer og kjøpte meg en pizzabolle og en halvliter Solo Super brus. Spiste og fikk i meg litt mat, så skulle jeg ta meg en røyk før jeg møtte venninnen min.

Det begynte å komme nedbør, derfor gikk jeg inn i undergangen under bybrua mellom togstasjonen og busstasjonen. Der har ikke jeg gått på mange år, derfor kunne ikke jeg huske akkurat denne grafittien. Kanskje den har vært der lenge, kanskje er den ganske ny. Den var ihvertfall kul, så da måtte jeg knipse bilder. Vi har mye kul grafitt i her i Drammen, mellom det ukule, hahaha.. men neida, jeg liker gjennomført kunst av denne type. Skulle gjerne vært grafittikunstner selv.

Det har vært en berikende dag, jeg er varm i hjertet, lykkelig og glad, fordi jeg har fått gleden av å dele dagen med alle disse flotte menneskene på markeringen i Oslo i dag.

Snuppen min har hatt senvakt i dag, så nå er det første Grandiosa fra innkjøpene i går som skal stekes, med ekstra ost og snacks på. Så blir det bare stille og rolig kos her med min lille familie som avslutning på denne fine lørdagen.

Tusen takk alle der ute og riktig god natt 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#markering #demonstrasjon #appell #fakkeltog #oslo #frihet #sannhet #kunst #art #grafitti #lørdag #helg #drammen #norge #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Gjennomført grafitti er ofta stor kunst.
      Las for ei tid tilbake, om ein som fekk tagga ned eitt tankanlegg med grafitti. I staden for å anmelda det, gjekk han ut i media og etterlyste kunstneren for å hyre han inn til å dekorere alle tankanlegga sine.
      Det var jo stor kunst, og så fekk han stor blest om anlegga sine. God reklame å koma i landsdekkande tidsskrift, samt at kunstneren fekk skikkeleg betaling for verka sine 😊.
      God natt, og fortsatt god helg, til deg og dine 😊.

      1. Jeg har flere ganger hatt tanken om å virkelig bevandre byen og få med meg alle kunstverkene som er, ta bilde og legge ut på bloggen, men fleste steder ser man ikke før man kommer fra bestemt vinkel, og det er ikke noe system så plutselig dukker det likevel opp noe som en ikke har satt før. Noe av grafittien blir sprayet over og laget nye kunstverk titt og stadig, og noen ganger blir jeg litt sånn «søren jeg skulle tatt bilder av det som var, nå er det borte for alltid». Street-art er kult. Men akkurat nå er byen her bare blæ, kommer du til våren så spanderer jeg kaffe eller boble-vann 😜👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg