God morgen – 5 gode minner.

Heisann og god morgen! Tenkte å starte bloggens dag med å dele fem gode minner fra helt forskjellige tidspunkt og situasjoner her i livet. Så her har jeg altså funnet fem bilder i minneboksen min.

Dette første bildet er fra Halloween 2018. Venninnen min som er i midten på bildet elsket slike temafester, samme med oss, og etterhvert mannen hennes som er ved hennes side her. Så tradisjonelt så brukte vi å ha den type fester med dem. Dette ble da siste gang, hun forlot sin kroppslige form et år etter, men både hun og minnene lever videre i mitt hjerte.

Bilde nummer to er av eldstejenta vår Ella og meg på restauranten «Dreggen» i Svelvik tidlig sommeren 2014. Vi hadde bare Ella da, og hun var roligheten selv og fikk være med oss overalt. Veldig stas var det å få sitte med bordet sammen med oss på spisesteder.

Dette tredje bildet er tidlig sommeren 2018 sammen med venner i Alanya Tyrkia, som vi savner veldig mye nå. Både Alanya og vennene våre der. Suzan som sitter helt med meg er et genuint vakkert menneske.
Dette fjerde bildet er vel også fra sommer 2018. Var det ikke det året det var så veldig varmt? Eller var det året før? Hehe.. I allefall var det denne varme sommeren, og bildet er fra Drammenselva. Normalt bader ikke jeg noen steder her i Norge, jeg finner ikke gleden i det. Så jævlig kaldt. Så dette er eneste sommeren på alle mine 15 år bosatt her at jeg har badet i Drammenselva. Og første gang på mange flere år at jeg bader i Norge, hahaha..

Dette siste bildet er jeg veldig glad i, det er våren i fjor, og jeg har redusert vekten min med 28 kg. Jeg er på toppen av Nordbykollen her i Drammen og føler meg «on top of the world».

Takk for titten og fortsatt fin dag, følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#minner #bilder #bunnytrash

4 kommentarer
      1. Takk – alltid vært glad i foto som hjelper å bringe fram minnene. Når jeg ser på noen av disse bildene så kommer det fram så mye moro, kjenner det fysisk i hjertet mitt hvor jeg verdsetter å minnes dette.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg