Gått ei mil – mobilen min er blitt diktator!

I går gikk jeg en tur til sentrum da det var så nydelig vær, og så gikk jeg halvveis hjem. Var innom Kiwi XL og handlet, så da ble det bussen derfra. Været er jo absolutt nydelig for tiden, og i dag enda bedre enn i går, og jeg på med mine Happy Plugs i ørene og musikken på full dundring.

Jeg gikk både til og fra sentrum i dag, og litt til. Så da ble det ei mil på meg! Men det er tydelig at formen har redusert seg gjennom vinteren, for da jeg kom hjem her nå, så gadd jeg ikke kle av meg jakken engang. Jeg bare slengte meg ned på sofaen og nå ligger jakka ved siden av. Kjennes ut som jeg har vært på en islamsk swingersklubb for homser i Irak. Føler meg fullstendig rævkjørt. Men det er godt også da, å gå lang tur i finværet altså!

Var innom «Backstube» i dag også, det ble to minipizza da de ikke hadde den greia jeg kjøpte i går som jeg hadde lyst på mer av. Husker jeg ikke helt feil så kalles det for Brezel. Kjøpte meg en Solo også. Digg! Så der satt jeg da og koste meg i finværet.

Så var det denne mobilen da, iPhone13 Pro Max som jeg kjøpte nylig og har vært veldig fornøyd med. I dag var første gangen jeg koblet Happy Plugs til, og jeg guffet opp som jeg alltid gjør, men på denne mobilen kommer det opp at jeg spiller for høyt, at det er skadelig for ørene, så skrur den ned lyden!! Hva faen!! Så må jeg skru opp igjen, så går det en stund så kommer varselet igjen og den skrur ned lyden!! Som en jævla diktator!!

Verste jeg veit er når noen skal bedrive hersketeknikker og bestemme over meg, og nå begynner en telefon å bestemme!! Man betaler ikke 15000 kroner for at en dings skal bestemme hvor høyt eller lavt jeg skal spille musikk inn i mine egne ører.

Jeg er født med hull i trommehinnene, hatt utallige operasjoner og har nedsatt hørsel, ikke hører jeg lyder som alle andre heller. Så da skal vel den mobilen gi seg flatt faen i hvor høyt eller ikke jeg spiller. Hadde det vært opp til meg hadde jeg spilt høyere, men ingen mobiler i historien vil spille så høyt som jeg ønsker, men at denne helt nye skal være diktator er helt uakseptabelt. Noen som vet hvordan jeg får fiksa dette? Altså, hvis den ikke skjerper seg så havner den hos tiggerne fra Romania!

Anyways, musikken jeg hørte på i dag var et helt nyutgitt album av Avril Lavigne som heter «Love Sux», det er bare en uke siden albumet kom ut. Jeg tenker at det er et vårtegn at jeg spiller Avril Lavigne. Skrev innlegg om henne i fjor vår også: «Bunny Trash on Speed». Andre finner hestehov som et vårtegn, jeg hører på Avril Lavigne!

For dere som ikke kjenner til Avril Lavigne så spiller hun musikk type pop punket med alternativ rock og post-grunge nü metal med litt bubblegum og sing along. Dere skjønner, det er driv i dette, haha.. Kjempekult på ørene, eller for eksempel når en kjører bil a la rocketur!

Kaninen anbefaler! 😜👍🏾

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#tur #lovesux #avrillavigne #ipone #promax #sol #vår #happyplugs #backstube #drammen #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Åh, jeg har flere av CD’ene til Avril fra for lenge siden, men tror jeg bare har hørt et par av de nye sangene hennes (jeg har litt å ta igjen med andre ord). 🙂

    2. Kjøpte meg ny Sony Xperia for 3 år sidan.
      Den dreiv og å skrudde ned lyden, heilt til eg oppdaga at eg kunne trykke på “fortsett” på den meldinga om at eg spelte for høgt.
      Etter nokre gonger gav den opp diktatortyene, så nå går det greit.
      Ellers er det helsemyndegheitene som har bestemt at det skal vera begrensningar på volumet, då der var ein del hørselsskader med mobilbruk. Det hjelper jo ikkje oss som har nedsatt høyrsel frå før.

        1. Ja, skikkeleg tull, då den funksjonen trer i kraft når ein kopler på slike små lydboxer (høgtalar), og kopler den på stereoanlegget i bilen og.
          Heilt bak mål.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg