Gårdagens latterkule! Denne er god!


Det har ved noen anledninger i mitt liv fram til nå dukket opp noen utsagn om at jeg er tørrvittig. Første gangen jeg fikk høre det så tok jeg det ikke som noe kompliment. Jeg kunne ikke for alt i verden se for meg at å bli kalt ‘tørr’ i noen som helst sammenheng kunne bety noe positivt. Men tørrvittig betyr altså humoristisk, og da ler jeg. Ordet tørrvittig brukes vanligvis i midten av en setning og uttalt akkurat som det høres ut. Da ler jeg enda mer. Ordet kan også brukes i mer formelle sammenhenger, og da ler jeg litt til, men vet ikke helt hvorfor.

Det er en greie med meg. Jeg kan bare plutselig le. Er det noen rundt meg så ser de rart og undrende på meg og lurer på hva i all verden. Hva skjer her. Jeg kan stå på dekk på et synkende skip midt i svarte natta uten å se land, og der står jeg og ler. Dette er ikke tull engang, det har skjedd. Stuerten ble så forbanna på meg, og han har ikke snakket til meg siden. Fordi jeg lo, haha..

Yupp, og i går postet jeg et innlegg her på bloggen, og inn kom det en del kommentarer. Blant annet en som skrev til meg at tema var interessant, men han ville ikke svare meg fordi jeg har lukket kommentarfelt. Altså det fikk han seg til å skrive i kommentarfeltet mitt, at han skulle gjerne svart meg, men gadd ikke fordi kommentarfeltet er lukket, så derfor hadde han bedre ting å gjøre. Jeg måtte jo le da, for det var jo et latterlig svar slik jeg ser det. Så da svarte jeg på den kommentaren og fikk en ny kommentar. Vedkommende hadde bedre ting å gjøre enn å kommentere i lukkede kommentarfelt. Så istedet for å svare på tema i en kommentar kom det to kommentarer om at vedkommende hadde bedre ting å gjøre og ville derfor ikke svare. Det er ikke mye forskjell på kokker og stuerter, haha, ja. Henger dere med?

Jeg elsker å le!

God morgen alle sammen 😂


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#humor #tørrvittig #latter #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Latter forlenger jo livet vettu 😀
      Noen mener vel at de har mer eller mindre krav på åpner dører over hele linja…

      Lag deg en strålende søndag 😀
      Vibbedille

      1. Noen ganger får jeg inntrykk av det jeg også, det er takhøyde i mitt kommentarfelt også, men å bevisst lage krenke-kommentarfelt gidder jeg ikke. Slike kommentarer synes jeg bare er fordummende.

        Strålende søndag til deg oxo Vibbe 😊

    2. Latter er bra! Jeg kan også le i upassende situasjoner, eller litt av “stress”. Man ler så man griner av ingenting, der man helst ikke burde le. Og da er det “frykten ” for å le, som gjør at man faktisk MÅ le tror jeg 😀 Jeg ler aldri av vitser, og ikke så mye filmer, eller fortellinger. Smiler ja….men ikke ler. Gråter jo ikke heller da… Hvis jeg FÅR latterkrampe er det ofte HELT uten sammenheng 😀

      1. Ja, kommentarfeltet er åpen for alt som er saklig, satte inn svingdøra da anonyme hetsere dukket opp, det er ikke like artig å trolle når kommentarene går rett i papirkurven og ikke får oppmerksomhet. Vet at noen liker litt sånn i kommentarfeltene sine, men man er jo forskjellige.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg