Garantert at du ikke kan alle disse 12 fakta!

Det er en sterk uttalelse å komme med, men jeg er bortimot hundre prosent sikker på at du ikke kan alle disse 12 fakta. Så når du har lest dette så har du faktisk lært noe nytt. Og det er vel bra!?!!

01). Jeg kan starte med å fortelle at Somalia er det eneste landet i Afrika hvor hele befolkningen snakker det samme språket.

02). Mennesker som drikker kaffe tar sjeldenere selvmord enn de som ikke gjør det.

03). Dyret som dreper mest mennesker er myggen. Da er det vel også interessant å vite at i USA har myndighetene faktisk godkjent at det blir satt ut 750 millioner av genmodifiserte mygg. Noen millioner er satt ut allerede. I den perioden vi kaller «under pandemien».

04). Dette er litt morsomt å vite. Det du leser nå leser du i snitt 25 prosent saktere enn du ville gjort på papir.

05). Griser svetter ikke.

06). For noen måneder siden var jeg i Albania, det rister man på hodet for å indikere at man er enig.

07). Så var det Thomas Edison da, du vet han mannen som fant opp lyspæren, han var faktisk mørkredd. Kjekt med lyspærer da vel.

08). En kan bli svett i ørene av mindre, men det er nå engang slik at en gjennomsnittlig 4-åring stiller 400 spørsmål hver dag.

09). Visste du at kun fire prosent av nyfødte fødes på den dagen som er fastsatt av legen?

10). Denne kan du kanskje, at det å ta fly er den sikreste formen for transport i verden?

11). Utrolig nok så visste jeg at den gjennomsnittlige BH-størrelsen er 80D, så uinteressant som det er.

12). Bunny har hatt intime forhold (kremt) med både kristne, muslimske og jødiske menn. Sistnevnte er nær slekt av Van Pels i Anne Franks hus.

Nååå… hadde jeg rett? Du visste ikke alle? Men da spør jeg, hvor mange visste du? Takk meg gjerne for at du lærte noe nytt, hehe.. fin fin kveld 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#fakta #bunnytrash #bunny

10 kommentarer
    1. Her var det mye ny kunnskap for min del; om den blir værende i hjernen – det tviler jeg litt på.
      Ble sittende og stusse på spesielt en av punktene: hvorfor i all verden vil USA ha genmodifiserte mygg – har de ikke nok mygg der borte? og hvorfor må de være genmodifiserte (som om ikke myggen klarer å formere seg nok selv)?
      At en leser saktere på nett enn på papir føler jeg at jeg burde visst (med bakgrunn som bibliotekar er jo lesing en ganske stor greie…).

      1. Disse genmodifiserte myggene er visstnok kun hannmygg som skal spre gener som tar livet av jentemygg mens de fortsatt er larver. Dette for å fjerne smitte påstås det. En velger selv hva en vil tro på.. men jeg grøsser når jeg tenker på disse myggene.

    2. 3,5,6,7,9,10og11 visste eg frå før. Det verte 7 av 12.
      Men visste du at du har mindre enn 0,5 0/00 sjans for å døy ved russisk rulett, om du snurrer tønna på revolveren kvar gong.
      Av alle unyttige ting, så var der to unge studentar i England, som fann ut dei skulle forske på dette 😜.
      Med andre ord, der er longt mindre sjanse for å døy av russisk rulett, enn av covidvaksina. Vel, eg speler ikkje russisk rulett heller 😜.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg