Fullvaksinert Fake News Media 😂


Folkehelseinstituttet (FHI) går ut med at «av totalt 1.598.820 personer som har fått to doser av koronavaksinen, har 529 (0,03 prosent) fått påvist viruset etter testing. Bare noen få av disse utviklet symptomer på koronasykdom, melder FHI».

– Og mitt spørsmål, hvor mange av disse 1.598.820 personene ville fått påvist viruset uten «vaksine», og hvor mange av disse 1.598.820 har utsatt seg for smitte etter de ble «vaksinerte»?

Jeg er ikke vaksinert, jeg har ikke fått påvist noe virus. Så mye for å prøve påvirke folk med konstruerte virkeligheter. Trodde Folkehelseinstituttet var smartere enn dette! Idiotmedia!!

PS: Hvor mange av disse 1.598.820 personene har de faktisk testet? Ingen som jeg kjenner!! Kjenner du noen?

Snakker om Fake News 😂😂😂

Link: FHI: Høy beskyttelse av fullvaksinerte (Nettavisen)


Følg Bunny Trash på MeWe: Link!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#fhi #nettsvisen #vaksiner #fakenews

2 kommentarer
    1. Det blir bare mer og mer sinnssykt as we speak, dette her..
      РOg det verste er at de kommer til ̴ komme unna med det glatt, for n̴ er folk s̴ skremt fra sans og samling at de fleste later til ̴ ha mistet all kritisk sans og evne til ̴ se spriker i forklaringer..
      Jeg kan ikke engang si jeg er spent pÃ¥ hvorvidt det er pÃ¥’n igjen med lock-downs og faen hakke hans oldemor en gang utover høsten, men pÃ¥ hva de kommer til Ã¥ bruke for Ã¥ sparke i gang det hele.. Personlig, ville jeg satt pengene pÃ¥ en mutant som viser seg Ã¥ være resistent for vaksinen, i tillegg til at den selvsagt er min 50% mer smittsom, og langt mer dødlig, slik at alt begynner helt pÃ¥ nytt igjen.. 😛

      1. De har allerede fortalt hva som skjer videre. Men folk henger ikke med, i går brøt en kompis ut av seg «er det en mutasjon som kalles Lambda også nå??»

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg