Frokosttur med snuppen og venner!

Nå er vi på hjem etter frokosttur. Har vært digg, jeg elsker buffet, har jo jobbet som Buffétvert selv jeg vet dere, haha.. men selvfølgelig er det noe eget med å være gjest og bare gnofse i seg alt en har lyst på som buffeten inneholder.

Jeg må jo vise dere hva jeg har gnofset i meg denne gang. Litt moderat ble det da jeg ikke er like ivrig på mat så tidlig om morgenen. Snuppen min og jeg bruker jo egentlig å hoppe over frokosten, så spiser vi heller brunsj. Vet jeg noen ganger skriver frokost, men det er jo brunsj, haha..

Artig er det jo også å spise dessert etter brunsjen. Softis med strø. Det har vi aldri hjemme, hehe.. tenk å ha hatt en softismaskin i kjelleren, det hadde vært noe. Hadde blitt enda mer populær i nabolaget da tenker jeg, og det orker jeg ikke. Så ingen softismaskin på oss. Lenge leve freden!

Men nå har vi fått handlet litt, juleansjos og medisterdeig. Juleribbe til 29,90 kr pr kilo. Så da ble det en hekto beluga også. Røsket med meg et par poser Kina også, nam nam. Masse god drikke og mye annet. Blant annet diverse oster som jeg skal teste med marmeladene Vibbedille har sendt til meg.

Det er mer snø i Strømstad, Svinesund, Fredrikstad og Sarpsborg-området enn det er hjemme i Drammen og på Fjell. Så vet dere det, tihi..

Nå skal vi hvile når vi kommer hjem igjen, et par timer på øyet gjør godt når man har vært våken siden før klokken 06:00 på natta, helt klart. Ble jo litt dårlig like etter jeg stod opp, det har med søvnapneen å gjøre, ikke bra for hjertet, heldigvis gikk det rask over. Så da ble det rett og slett en kjempefin tur dette.

I kveld skal vi kose oss på balkongen, nå har vi blandevann et godt stykke inn i nyåret. Med litt jodlevann så blir det bra. Fikk med meg en ny likør jeg skal teste i julen også, husker ikke i skrivende stund hva den heter, men det er sånn creme-likør til å ha i kaffen. Yumm-yumm.

Artig med disse nissene som står stablet i tusenvis i butikkene. Får litt stemning av alle de glitrende metallic-fargene. Nyt dagen folkens og husk Bunnys julekalender som dere kan klikke inn på HER.

«Prekas» senere 😜😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#harrytur #moro #vennetur #sandefjord #strømstad #fjordline #kos #frokost #handletur #mat #sötabror #sverige #bunny #bunnytrash

22 kommentarer
    1. Softis med strø til frokost høyrdes ikkje feil ut 🤣🤣🤣.
      Likør? Har du prøvd Drambuie? Den trur eg du kan like, men obs obs, sjekk alkoholnivået. Den fåes i både 21 og 40%.
      Sjølv liker eg 40%en best, men 21%en er ikkje å forakte den heller.
      Ser ut som de har hatt ein flott tur 😊.
      Her i Ørsta kom der ca 35 cm snø i løpet av to dager, og så kom kulden. I dag, på føremiddagen var der – 17°C på flyplassen.
      Her på Solkysten, kor me bur, slapp me unna med – 11°C.

        1. Ja, ein må berre vite kva ein har med seg, i forhold til kvota. Det er eitt par kjenningar av meg som har bomma på den.
          Ein liter cognac, og ein liter 40% Drambuie gjekk ikkje igjennom hjå tollkontrollen 🤣
          Teknisk sett, bur eg på Nørestranda (nordre stranda), men sidan me er ein av dei få plassane i Ørsta kommune, som har sol heile året, ja, om der er klårvær då, så verte det kalla Solkysten.

    2. Jeg var i Sverige i går, mye å se på, lite å få med seg hjem 😀 Jeg kjøpte bare snop og spiste god mat på turen. Ikke en julegave ble kjøpt. Jeg blir litt “lammet” når jeg går blant så mye folk 😛 Samme skjedde i dag. Tror ikke jeg klarer å få kjøpt noen julegaver i år 😀

    3. Kos å spise sammen med venner! Flashback til jobbsamlinger og kurs her – alltid såre fornøyd de gangene jeg var på hoteller med tilgjengelig softis-maskin i pausene 🤩

    4. Kjekt med en shopping hos søta bror innimellom! og softis til frokost bør kanskje være en menneskerett???? Ny dag, nye muligheter…… nå får jeg komme meg opp av saccosekken, kaffen er drukket, nå er det ut i kulda….. 😇🤣😄

        1. Seff finnes de 🙂 jeg kjøpte min på Skeidar for et par år siden…… 🙂 kjempedeilig å sitte foran ovnen…..! 🙂 Jeg har gått tre turer i dag – så jeg har fått min dose frisk luft, hihi…..

            1. Hadde du lilla saccosekk kanskje? Det er kult – jeg hadde grå som lima seg fast til kroppen, var sånn fake-hud-sak…..! Nå har jeg en beige-gul – den er sååå fin, hihi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg