Fra den ene siden får jeg høre «jævla soper», fra den andre siden får jeg høre «hvit priviligert»!


Jeg har flere ganger fortalt her i bloggen om hets og overfall jeg har blitt utsatt for av våre nye landsmenn, innvandrere, mørkhudede eller.. jeg vet ikke lengre hvilke ord som kan brukes lengre, for uansett kommer ‘rasiststemplet’.

Les: Rasist i 2020

Jeg har skrevet i bloggen her om gjenger som suser forbi hvor de roper ‘jævla homo’ og ‘soper’. Jeg har fortalt om de fem som overfalt meg og truet med kniv da jeg skulle til togstasjonen etter en intimkonsert på pub på Grunerløkka. Jeg har fortalt om han som skulle kjøre på valpen vår (vesle Ella ❤️) og truet meg og snuppen min med slagvåpen, og så videre, og så videre.. og så han som passerte meg og snuppen min, kalte oss ‘jævla homser’, stilte seg på brua vi skulle over og viste oss fingeren. I det vi skulle passere ble han verre, jeg ba han pelle seg hjem der han kommer fra, han responderte da med ‘jævla rasist’ og fulgte etter oss og truet med vold..

Folk sier og skriver at jeg burde/må anmelde hver gang jeg opplever dette. Og jeg tenker at disse menneskene må leve i en boble der de tror at alt er bare bare. Det er ikke bare meg som har opplevelser som dette, vi er mange.

En ting er den høye andelen av anmeldelser som henlegges. Ofte på grunn av ‘bevisets stilling’, men fakta er at det er jurister og statsansatte som avgjør at disse sakene ønsker dem ikke bruke tid og penger på. Media ønsker heller ikke å skrive om og belyse det økende problemet vi har med innvandrere fra kulturer som støtter ideologier der homofile og kvinner ikke har noen verdi og kan hetses, hates og tortureres til døde.

Det er veldig ofte ingen rettferdighet for det gjennomsnittlige norske mennesket, ingen rettferdighet for middelklassefamilien, ingen rettferdighet for kvinner, menn eller barn som min søster, min nabo, meg, eller barna rundt oss. Og homofile har det SÅ flott i dag antas det, det er jo nesten moderne å være homofil, de har PRIDE og greier, viser seg frem.. det er ingen grenser for hva ikke-homofile antar om det livet homofile lever.

Men det er kvinner mest som blir utsatt for overgrep, det kommer vi ikke forbi. Jeg kjenner personlig til hendelser der kvinner har gått til politiet og blitt avvist når de har kommet for å anmelde både trusler, overfall og voldtekt fordi politiet ikke har kapasitet. Stat og regjering bidrar ikke nok til å bekjempe hatkriminalitet, overgrep og voldtekter. Det er realiteten.

Hvilke signaler gir det til andre utsatte?

Og hvis en får anmeldt så tar det masse tid, en må gjenoppleve på nytt og på nytt. En må en først forklare seg én gang. Så må man forklare seg på nytt der politiet tar opp samtalen, og tar notater. Så stiller politiet spørsmål. Så er det noe snakk om lover og rettigheter, skjemaer med krav om erstatning og slike ting, så må en signere papirer om tillatelse til å hente informasjon som er taushetsbelagt (lege). Bilder av skader må tas, så er det gjennomlesing av forklaring, redigering og signering av anmeldelse. Og slik fortsetter det. Og tiden går, en har det hengende over seg alltid – så etter noen måneder, et år, to år eller tre blir saken henlagt. Gjerne på grunn av ‘bevisets stilling’, hvilket ikke har noe med beviser å gjøre, men at staten ikke vil at det skal brukes penger på slike saker.

Jeg tenker på innvandring og mangel på og dårlig integrering. Hvorfor skal vi ta inn så mange nye landsmenn når blant annet politi og stat ikke har kapasitet til til tingenes tilstand slik situasjonen er nå, slik situasjonen er i dagens Norge?

Jeg tenker på alle gjerningsmenn som terroriserer, misbruker, plager, voldtar – alle som ødelegger andres liv som bare slipper unna på grunn av hvordan snille, gode og uskyldige mennesker, utsatte og ofre opplever å bli behandlet av politikerne, regjering, massemedia og stat.

Og jeg tenker på alle “boble”-menneskene som sier: “det er bare å anmelde”! Og ikke minst tenker jeg på hvor rart samfunnet er i dag med all snakk om rasisme mot mørkhudete. Og med det er kvinneundertrykkelse, kvinnemishandling, homofobi og hatkriminalitet ellers lagt på hylla. Inntil noen skal vise hvor «gode» de er og skal «trende» og demonstrere litt.

Fakta er at rasisme eksisterer, og den er veldig rettet mot «hvite privilegerte», fordi «black lives matters». Fakta er at hatkriminalitet er hatkriminalitet, så hvorfor skal alt bare pekes på i én retning?

All life matters!! Every life matters!!!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#politi #samfunn #stat #regjering #politikk #homofobi #hatkriminalitet #homohat #homohets #kvinneundertrykkelse #hat #hatvold #tortur #ernasolberg #pandemic #media #islam #rasisme #demonstrasjoner #angst #redsel #norge

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg