Første rapport fra 8427 😜

8427 er lugaren vår, for nå er det slik at snuppen min og jeg er vel ombord på Color Lines «Fantasy» på vei til Kiel, et kjærkomment todagerscruise. Båten gikk fra kai klokken 14:00 presis, etter null kontroll og intet koronapass-tull, ser lovende ut dette, men inntil videre har vi ikke opplevd noe spennende ombord, haha..

Det har seg nemlig slik at snuppen min har vært på nattevakt, så da han kom hjem i morges fikk han bare halvannen time på øyet før han igjen måtte stå opp og forberede seg til denne turen. Så idet vi kom ombord her på Fantasy så måtte han få lov til å sove litt til. Jeg bestemte meg for å blunde litt jeg også, men det hadde jeg ikke hell med..

Vi hadde bestilt lugar med innvendig utsikt over promenaden, «handlegaten», og jommen var vi ikke så heldig at vi fikk en av lugarene tvers over Donkey Pub hvilket er perfekt for oss. Det er liksom det jeg håper på hver gang, det er her vi trives best, med oversikt over hele puben og «utelivet», hehe..

Etter å ha forsøkt sove i halvannen time ga jeg opp det prosjektet, og gikk så ned i resepsjonen og kjøpte meg Wi-Fi for hele turen. Etter et kjapt besøk på røykeriet gikk jeg tilbake til lugaren og la meg nedpå igjen for å skrive dette innlegget, en liten rapport fra Fantasy.

Ironien i det hele er jo at i det jeg hadde skrevet noen få ord, jaggu, da våknet denne nattarbeideren i køya si, så nå er vi ferdig stelt og «pønta» for aftenen. Så nå koser vi vårs på Mama Bella Pizza Ristorante, så blir det taxfree, vorspiel og alt som måtte følge etter det, og kjenner jeg oss rett så.. 😜

Ciao!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kiel #fantasy #colorline #cruise #kosetur #tyskland #norge #oslo #bunnytrash

12 kommentarer

Siste innlegg