Bloggkrigen mellom Kokkejævel og.. episode 669!

Jeg ble gjort oppmerksom på en pågående bloggkrig i dag. En person skrev til meg at hun sitter på fingrene sine for å ikke hoppe inn i denne krigen, noe som sikkert ville medført ved på bålet. Nysgjerrigheten tok meg og da måtte jeg jo bare hoppe og sprette inn i krigsområdet der kuler og krutt suser om hverandre. Dere vet, Bunny er ikke så redd for kuler og krutt fra disse to lengre. De har holdt på som Memshelet Yisrael og Hamas i en årrekke. Sistnevnte kommer med skjulte angrep titt og stadig, er utspekulert og skyr ingen midler, mens førstnevnte da eksploderer og kommer med motangrep som andre kan synes er litt vel ekstremt. Så sitter sistnevnte og ler for å ha klart, nok en gang, å framprovosere krigen.

Jada, og tilskuere lar seg lure. Og etterhvert blir jo dette ren og skjær underholdning som alle skal ha en mening om. Krigen i seg selv har egentlig ikke noen betydning for de underholdte. Meg selv inkludert. Jeg har jo vært utsatt for mange bomskudd fra disse to. Den ene verre enn den andre. Ironisk nok handler dette nok en gang om Topplisten.

Den ene er på toppen av Topplisten, men har valgt å ikke vises på den (selv om han har UTROLIG lyst å vises), men har titusenvis av sidevisninger og ligger så høyt over de andre på listen at om samtlige på Topp 100 legger sammen sine tall så når de ikke opp. På den andre siden ligger vedkommende som i en årrekke har vist sin sjalusi ovenfor alle over seg på denne nevnte listen, hahaha.. det er til å le seg ihjel av. Særlig i dag når det er slik at en knapt trenger usle tusen sidevisninger for å havne på topp 5! Den lista er svak ass.. jeg ligger heller på plassering 101 med 2000 sidevisninger enn nummer 5 med knappe 1000 😂

Nei, jeg koser meg jeg. Har fin kontakt på bakrommet med flotte medbloggere og lesere. De over meg på topplisten unner jeg å være der, og er ikke sjalu et sekund. Men jeg kan ikke benekte at jeg synes det er rasende festlig når Kokkejævel og Bygdedyret ryker i tottene på hverandre. Det er jo så underholdende fordi sistnevnte løper jo alltid til lokalavisen og sutrer med sitt fremproduserte narrativ, beskylder andre for å være krenka når krenket selv, etterhvert bruker bygdedyret komme graverende karakteristikker og usannheter, i velkjent stil.

Jeg har ikke dratt fram noe popcorn, men tenker gjøre klart på balkongen her med ostepop med ekstra ost, kjøpt i Sverige, chillidip, spekemat, Aperol Spritzers, behagelig bakgrunnsmusikk og la meg underholde av showet sammen med snuppen min.

Hvilket team tilhører du? Kokkejævel eller Bygdedyret? Jeg bruker pseudonym på sistnevnte for å ikke bli rapportert inn til blogg support, det har jo skjedd før så.. så må jeg legge til, jeg er ikke team den ene eller den andre. Jeg er team Bunny, hoppende glad publikumskanin denne gang 😜🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bloggkrig #bunnytrash #bunny

12 kommentarer
    1. Vel er eg ganska gal, men å velge team her er slettes ikkje sunt og godt for noen, så eg gikk meg heller en god tur og skal fortsette med min egen galskap her på Hobbyrommet, akkurat som seg hør og bør på en laurdag, men…..bare men….Om eg skulle si noe så måtte det vært…eller, glemt det! haha Kos deg på balkongen og ny kwellen 🙂

      Klem Vibbe 🙂

    2. Jeg må si at det er ikke noe uvanlig med krig når det gjelder KJ altså, men ja jeg har ikke fått med meg denne krigen, men klart at jeg holder meg til de litt nedover på lista bortsett fra de faste, som din blogg bla.

      1. Jeg skjønner at KJ kriger. Vedkommende har angrepet han i alle år, ikke bare han.. mange, hvilket er greit nok. Men de usannheter og graverende karakteristikker som fremlegges i diverse blogginnlegg går på den psykiske helse løs.. bygdedyret er slu og uredelig, og vinner på mange måter derfor. Artig å følge med nå, tror KJ har styrket seg litt i det siste og fått litt mot til å ta tilbake, litt hår på ballene 😜🐰

    3. ooOooO, drama i bloggeland, nesj holder meg til mitt eget kaos.

      Man burde heller støtte hverandre på veien opp eller ned, ikke sant?

      Hva godt har man av å ligge på topp om man kaster dritt på dem andre på veien, inne særlig vel fortjent vil nå jeg si…

      Kos deg med ostepop på verandaen du Bunny og hils voffsene 💜💜

      1. Nesj, jeg støtter ikke noen som tramper på andre for å komme opp, og det var jo slik denne bloggkrigen startet, og har vedvart i mange år.
        Takk vi koser oss vi, skal sprette i dusjen straks, og så gjør vi oss klare for en kveld på balkongen. Nyt helga du oxo 🥰🐰

    4. Jeg er helt team jeg-kunne-ikke-brydd-meg-mindre-når-ikke-jeg-får-være-med.

      MANGE ganger har jeg lyst å rive av meg en tirade om å slutte å være så jævla navlebeskuende og heller ta tak i virkelige problemer i samfunnet. Men det gir ikke like stort engasjement på blogglista.

      Så når ingen gidder invitere meg inn i en krangel som gir sinnsykt med klikk, gidder ikke jeg bidra!!

      #elsker andres drama 😂

    5. Jeg synes det ikke er så rasende festlig når Kokkejævel og “Bygdedyret” ryker i tottene på hverandre. Jeg vet hvem du mener, og tenker det er lenge siden du leste sistnevnte sin blogg. Vedkommende har jo gått vekk fra sitt tidligere konsept for lenge siden….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg