Føflekkreft, vaksiner og covid.

Dette innlegget kunne jeg postet tidligere, men jeg ville ikke ta én artikkel for gitt, men heller lese meg opp de forskjellige steder denne saken er blitt omtalt og ta det derfra. Det er jo ikke til å komme forbi at når jeg tidligere har postet innlegg om covid og disse såkalte vaksinene som folk gikk mann av huse for å la seg injisere med, så har det dukket opp insekter og troll som forsøker ‘ta’ meg, diskreditere meg, komme med karakteristikker, belære meg og rett og slett være utidige og nærmest ondsinnet.

Men dette er altså fra en studie som har blitt publisert av den anerkjente og prestisje­tunge medisinske journalen Vaccine. Funnene i studien er gjengitt i medier som Washington Times, Bloomberg, Daily Mail og her i Norge har saken dukket opp hos de uavhengige små media. Slike som NRK og TV2 må vel kjenne litt på dette før de skriver noe, for det sitter vel langt inne å publisere noe som peker en helt annen retning enn det narrativet de selv har vært propagandaister for.

Anyways, denne studien, som har blitt publisert i den nevnte medisinske journalen Vaccine, tok for seg data fra 99 millioner individer. Ja les igjen, ikke 99 individer, men 99 millioner individer, og fokuserte da primært på 13 forskjellige «tilstander» som ble regnet for spesielt interessante. Jeg legger til at dette er den hittil mest omfattende studien av covid­vaksiner som er blitt gjort, og den konkluderer med at de som har latt seg «vaksinere» definitivt har større risiko for å utvikle hjerteproblemer, nevrologiske sykdommer og blodpropper i hjernen.

Myokarditt, som er en innflammasjon i hjerte­muskelen, var spesielt fremtredende etter andre dose av Modernas mRNA-vaksine, ifølge studien. Også de som fikk Pfizers vaksine, enten det var første, andre eller tredje stikk, hadde en ganske forhøyet risiko. Moderna var også knyttet til perikarditt, som er en tilstand der vevet rundt hjertet svulmer opp.

Nevnte jeg at denne studien som er publisert i Vaccine etc ble foretatt av Statens Serum Institut i Danmark? Vel, nå er dét sagt, og ifølge en annen studie publisert i National Library of Medicine (National Center for biotechnology information) er dødelighet for myokarditt 16,9 prosent over 8,5 år, og selv yngre pasienter uten komplikasjoner har økt risiko for hjertesvikt på lengre sikt.

Astra Zeneca-vaksinen, som ble trukket tilbake blant annet i Norge etter kort tids bruk, er forbundet med økt risiko for Guillain-Barre syndrom i inntil 42 dager etter at dosen ble satt. Guillain-Barre gir lammelser i kroppen. Astra Zeneca-vaksinen ga også økte forekomster av en sjelden type blodpropp i hjernen, og hadde også en forbindelse med myokarditt, dog mye mindre enn de MRNA-baserte vaksinene.

Og joda, det er fremdeles slik at veldig mange fremdeles forsøker selge narrativet om disse vaksinene, disse samme vaksinene som skulle hindre folk å bli smittet, hindre folk å smitte videre, og bidra til flokkimmunitet og så videre. Og joda, det er fremdeles de som sier at man må ikke tro på alt man leser, og en må bruke de riktige kilder. På tross av at disse «riktige» er de som har presentert uriktige fakta som riktige.

Nå publiserer diverse medier i stillhet disse forskningsresultatene som sier svart på hvitt at vaksinene har bivirkninger, alvorlige bivirkninger. Blant annet nevnte Daily Mail har gjort det, men det sitter langt inne å gjøre det, og de forsøker enda å holde på narrativet når de skriver at covidvaksinene reddet «20 millioner» og refererer til en modell fra Imperial College London, men den saken er blitt plukket grundig fra hverandre nå.

Mellom programmet «Norge bak fasaden» som forteller om Svein Østvik som ble hånet, latterliggjort og mobbet av befolkningen som en del av propagandaen utført av blant annet NRK og helsetoppene som ble stående som orakler og ble maktens eksperter, og bare de, skulle høres. Mens Svein Østvik ble fratatt alt fra jobb, venner og eget hjem. Og saken til Iris Frohe, sykepleieren som fikk oppsigelse da hun etterlyste lovlighet og dokumentasjon på kontrolltiltak, hvor hun fikk delvis medhold i retten og tre av fem dommere i lagmannsretten fant at oppsigelsen av hennes midlertidige stilling var usaklig. Likevel ble hun ikke tilkjent sluttpakke eller erstatning, derimot ble hun idømt kommunens saksomkostninger og skylder nå til sammen kr 444 729,- til Hamar kommune. Dette er en flerbarnsmor med sitt fjerde barn underveis.

Da er det ganske tydelig, denne agendaen hvor enhver som ikke følger narrativet, men heller stiller spørsmål, skal knuses og bringes til taushet. Da må jeg si all ære til slike som Iris og Svein som ikke lot seg knekke av Erna Solberg, Espen Nakstad og alle deres «eksperter» og statsstøttet media!

Hist og her leser vi nå om vaksinerte som har fått langvarige blødninger som følge av vaksiner, kvinner som har måttet operere ut livmor, skremmende økning av blodpropper og hjertesykdommer, og jeg tenker at alt dette har jeg skrevet om i bloggen lenge og mange ganger og mang en medblogger har hånet meg, kalt meg diverse, som vaksinemotstander og konspirasjonsteoretiker. Og det har vært mye mer som jeg ikke gidder ramse opp her nå. Men noe jeg ikke har skrevet om er denne massive økningen av aggressiv kreft. Men det er altså nå satt i forbindelse med vaksinene. Jeg har møtt bekjente i byen her med små lapper i ansiktet, og spurt om dem har fått kviseutbrudd. Nei, føflekkreft. Jeg har også sett dette i sosiale media og på blogg.

Nå vet vi med hundre prosent sikkerhet at vaksinene hverken hindrer smitte eller sykdom, og vi ser en sykdomsøkning og en overdødelighet over hele den vestlige verden som ikke har noen opplagt årsak, med økte forekomster av aggressiv kreft og hjertesykdom, samtidig som vi nærmer oss sannheten om hvor trygge og effektive vaksinene egentlig er, om de har hatt en netto positiv virkning på folkehelsen.

Jeg vet at noen blindt følger narrativet enda, og alltid kommer til å gjøre det, jeg har opparbeidet meg bred erfaring med insekter og troll i sosiale media og her på blogg. I mangel på argumenter, og i sine gjentakende mantraer så tyr disse ofte til hersketeknikker med karakteristikker, og blant annet er ‘konspirasjonsteoretiker’ nå konstantert som den hyppigst brukte merkelappen og «fornærmelse» for å få folk til å slutte å ytre seg, slutte stille spørsmål, være lydige, selv om man føler og vet at noe ikke er riktig. Å bruke ordet ‘konspirasjonsteoretiker’ som hersketeknikk slår til og med det berømte rasismekortet! Utidige mobbemetoder som begås av lavmåls personer, insekter og tussetroll.

Om det skulle være noen slike som nå har lyst å bombe kommentarfeltet her, istedet for å søke opp de opplysninger gitt i innlegget, gjøre litt research selv, så vil jeg bare henvise samtlige til kommentarfeltet til medblogger «Gryende» i hennes innlegg om «Illusjonen av en ytringsfrihet».

Med det sagt, vær flinke nå og sjekk dere oftere mtp kreft. Ikke ignorer kuler, sjekk brystene deres (gjelder dere menn også) og i det hele tatt. Vær veldig oppmerksom på melanomer, nye føflekker som oppstår, eller gamle som endrer seg.

«Vaksinene» er dessverre ikke helt trygge slik jeg ser det, så fremover nå oppfordrer jeg dere til å ta vare på helsen deres på fornuftig vis. Sjekk dere!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#covid #vaksiner #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
    1. Å blindt godta og tru på ein teori/påstand, utan å sjekka om der er hald i den, er rein dumskap.
      Å avvisa ein teori/påstand som løgn, utan å sjekka om der faktisk er hald i den, er like stor dumskap.
      Sokrates.
      Dette seier ikkje så lite om dei fleste her i landet, men spesielt om innsekter og tusser og troll på nettet.
      Fyrst trur dei blindt på alt dei korrupte politikerane og helsebyråkratane kjem med. Så avviser dei alt anna som løgn (konspirasjonsteoriar). Og det utan å løfte ein finger for å sjekke om der er hald i noko av det.
      Altså, dobbelt opp med dumskap.
      Dette gjeld forøvreg ikkje berre Covid-19 saka, me ser det i Israel – Gaza/Vestbredden saka, Russland – Ukraina saka, ja nær sagt over alt. Dei skaffar seg ikkje kunnskap om nokon ting, men gir skin av at dei veit alt, for dei har høyrt/sett det på propagandakanalane (MSM), som er tatt i direkte løgn så monge gonger, at det er ufatteleg at der er folk som i heile taket trur på dei.

      1. Det jeg biter meg merke i nå ang vaksiner og covid er at de samme som hele tiden jamret om at vi må høre på fagfolk og eksperter, avfeier set som svada når man nå henviser til kilder av fagfolk og eksperter. Håper bare de sjekker seg ofte likevel iht dette med kreft, for spvidt jeg skjønner skyter tallene oppover. Jeg er ingen ekspert, men mine øyne kan se og lese enda, og dårlig hørsel til tross, så hører jeg likevel noe 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg