Flatet helt ut på stedet hvil, fuck the haters!

For dere som følger meg, eller bruker stikke innom bloggen min her, så vet dere at jeg benytter meg av 5:2-dietten for å stabilisere vekten min, og med det få den fysiske og psykiske helsegevinsten jeg oppnådde våren 2019 til å vedvare.

I 13 uker i denne omgang har jeg fulgt opplegget som er to dager i uka, henholdsvis tirsdager og torsdager som fastedager. Disse dagene er mat og drikke-inntak ikke over 500 kalorier. Resterende dager som «normalt», men ingen overspising. Jeg spiser hva jeg ønsker på et fornuftig vis. Har også én fast dag i uka jeg sjekker vekten, det er fredags morgen hver uke når helga starter.

Nå har jeg for tredje uke på rad akkurat samme vekt, helt nøyaktig samme vekt, helt nede på grammet. Det er til å le på seg tårer av så himla tverr den vekta skulle være for tiden, hahaha.. altså målet er på mange måter nådd, med unntak av den ene kiloen. Dette skulle være oppnådd innen julaften. Men vekta vil visst krangle, noe så inderlig også.

I dag er det 12. desember, hvilket innebærer at jeg har nå 11 dager før julaften til å kvitte meg med 1 kilo kroppsvekt, og det med en nåværende BMI på 23,8. Så det som må til er å øke aktivitetsnivå. Rett og slett, for hvis ikke når jeg ikke målet. Her er det intet valg whatsoever, for fastedagene går fint, jeg holder meg innafor hver tirsdag og torsdag, og jeg overspiser ikke ellers heller så.

Noen synes jeg er rar som henger meg opp i 1 ussel kilo. Men det er noe med å ha satt seg et mål. Jeg ville heller aldri vært med på feks et løp, og tre meter før mållinjen bare stoppet og gitt faen. Det blir for dumt.

Jeg har jobbet for å redusere min vekt med de 28 kiloene. Jeg har fått stygge kommentarer i bloggen om at jeg lyver og blitt beskyldt for å ha gjennomført slankeoperasjon og den slags. Ikke har jeg noe problem med at folk som sliter med helsa tar avgjørelsen om å gjennomføre slankeoperasjon, det er deres valg for deres helse. Hvorfor skulle jeg lyve? Hvis jeg hadde gjennomført sådan operasjon så hadde jeg ikke blogget om 5:2, da hadde jeg heller blogget om gjennomføring av operasjon og det som evt måtte ligge rundt.

Så når en blir belastet både psykisk og fysisk, så gir en ikke opp fordi det er «så lite» som 1 kilo det står om.

Fuck the haters, kommende uke skal Bunny Trash ut å bevege seg i søle og slaps, misliker denslags sterkt, men det vil være verdt det.

Fortsatt fin fin kveld til alle dere der ute, ha en flott ny uke og gi aldri opp mål dere har satt for dere selv 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#diett #slanking #52 #mål #vekt #vektresultat #kroppsvekt #jul #julaften #resultat #bmi #vektredusering #stabilisering #kalorier #mat #kosthold #overspising #bunnytrash

9 kommentarer
    1. Jeg har selv slitt med vekta i hele mitt voksne liv, så jeg skjønner godt problematikken i det ene kiloet.
      For min del virket ingen dietter. Jeg la på meg istedet for å gå ned. Men så ble jeg deprimert, og mistet matlysten. Det virket. 24 kilo ned.
      Så har jeg heller jobbet for å holde den nye vekten. Så ja, ett kilo opp en dag, fører til mer bevegelse for å få det ned igjen.
      Jeg heier på deg. Dette klarer du ❤

      1. Jeg prøvde ut en del før jeg fant denne metoden. Tenk deg, Bunny Trash på treningssenter et helt år 😂 fikk også på et tidspunkt PT på resept. Depresjon fungerte motsatt hos meg og økte vekta, men ikke den alene da jeg har diagnoser som gjør det vanskelig å redusere vekt. Men sant må sies, når en endelig har greid å nå målet så gjenstår den vanskeligste delen, å holde seg der. Tusen takk Eva, heier på deg også, håper du reiser hjem til deg selv snart ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg