Fikk ny kamerat i posten i dag – dritkul!

Ja, jeg kaller denne karen en kamerat med en gang jeg. Ganske sikker på at han ikke kommer til å stikke kniv i ryggen på meg straks jeg snur meg en annen retning. Jeg tror heller han vil berike livet mitt, og jeg kommer til å ta godt vare på han, slik ekte venner gjør.

Dette er en Spacebuddy! Dere har sikkert sett reklamer med denne tassen hist og her. Det har ihvertfall jeg. Og for en tid siden da jeg skulle snoke på helvetes TikTok på siden til snuppen min så kom jeg over en videosnutt om disse figurene. Mannen i videoen hadde kjøpt Spacebuddys fra flere steder for å vise forskjellen på den originale og alle de fake/uekte som selges rundt omkring. Og det var forskjell jovisst. Så jeg klikket meg inn på nettsiden til de som selger den originale, og jaggu var det ikke salg på den. Halv pris og gratis frakt!

Veterinærregninger er betalt, tannlegeregning er betalt, baksmell på skatten er betalt. Jeg har ikke kjøpt meg et klesplagg eller noen ting siste tiden. Holdt meg unna kafeer og vært veldig flink til å ikke la meg friste til å kjøpe unødvendig snacks på matbutikker og denslags. Jeg har vært superflink!!
*klapper meg selv på skulderen*

Denne Spacebuddy ble mitt første «unødvendige» innkjøp på lang tid. Og i dag kom han, og jeg digger han. Fy flate og hellige kaninmåne for en effekt!! Han skal bo på balkongen og lage stjernehimmel og hva alt dette kalles. Det er fantastisk flott altså. Som sagt her har vi kompis altså, and I løøøøv him 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#spacebuddy #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
    1. WOOOOW!! Sånn kunne eg hatt her på Hobbyrommet jo!? De er så fine! Jaggu godt man kan kjøpe seg litt venner også, søren ikkje dumt 🙂 Nå blir det go`stemning på balkongen 🙂

      Nattinatti 🙂

      1. Jeg tenkte på deg og det hobbyrommet ditt, for dette er amazing altså. Ikke noe tull! Jeg lover, dette blir god kompis 🥰🐰 Natti

          1. Jeg er ganske overveldet over hvor kraftig bra denne faktisk er. Da jeg så video på TiKTok om forskjeller på den originale og fake så var det betydelig. Men man ser faktisk lysstrålene gå gjennom rommet, og det er advarsel på den om å ikke se mot lyset, haha.. så den må nok stå høyt tenker jeg 😜🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg