Fikk dere med dere Gryxen Awards 2021?

En meget uformell «prisutdeling» men likevel høyst verdsatt og en atskillig bedre vurdering og begrunnelse enn Vixen Awards kunne bidra med, dette som en gang var en prisutdeling for bloggere, men som i dag behandler bloggere som som flått på bikkjer.

Altså bloggere gjorde Vixen Awards til Vixen Awards så derav burde bloggsjangeren vært mer verdsatt i komiteen med å inneha egne kategorier for bloggere.

Gryxen Awards har påtatt seg å gjennomføre en sådan verk og har kåret de rettsmessige vinnerne.

Det må sies at jeg applauderer Gryxen jury for det jeg anser som verdige vinnere, blant annet ble prisen for Årets Gullpenn min storfavoritt Mamma på hjul og Årets Metaforiske Bulldoser gikk til min andre toppfavoritt Gryende.

Ikke nok med det, så gikk Årets Sterke Mening også til en toppfavoritt. Og hvilken pris fikk Kokkejævel?

De respektive verdige vinnerne kan dere finne her: Gryxen Awards 2021!

Finner dere meg på bildet?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#gryxen #awards #gryxenawards #bunnytrash

13 kommentarer

Siste innlegg