Feber, spytter blod og helt potte tett!

• Først, liker du å lese blogg, eller er du blogger selv? Har du fått med deg mitt første innlegg i dag? Der tar jeg for meg en liten utgreiing hvem Bunny Trash er og kommer med anbefalelser av blogger jeg selv leser. Klikk på linken under så får du lest innlegget.

Link: Dette innlegget tok flere timer å skrive.

• I dag er det fastedag, dere som følger bloggen vet at jeg følger en diett og faster da tirsdager og torsdager. I dag gir jeg halvveis blaffen på grunn av formen, derav har jeg fått i meg to kopper tassimo kaffe med karamell. Sånn utenom det er jeg foreløpig innafor da jeg har spist 180 gram stekt steinbitfilet og en neve grønnsaker. Dette er altså uke 7 på denne dietten denne omgang, dere kan lese mer ved å klikke på linken under, der er mer om hvorfor og hvordan jeg gjør dette.

Link: Slank på 1-2-3!

• Og ja, som overskriften forteller så er jeg syk. Det begynte på tirsdag, da kjente jeg at noe ikke stemte. I går var jeg blitt tett i nesa, sløv i kroppen og hadde noe som føltes som en begynnende hodepine hele dagen, men hodepinen kom aldri. I dag det samme, bare det at jeg nå er helt tett i pusteveiene og det er litt tungt. Ingen hoste, ingen hodepine. Bare ikke helt meg selv. Var på et punkt der jeg kjente litt slim i halsen/brystet og fikk hostet opp og spytta i toalettet. Det var bare blod. Men nå er det ikke noe i brystet. Jeg er bare pott tett i nesa, tungpustet, en anelse feber og slapp. En av mine lesere «Bien» fryder seg garantert nå og bare venter på at jeg skal ha fått korona og dø. Det hadde vært noe det, hahaha.. men neida, her er det D og C vitaminer, sink og multivitaminer, også skal jeg ta noen vaksiner på lørdag (se bilde under), så blir alt bra igjen 😜😘


Ha en fin kveld alle sammen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunnytrash

26 kommentarer
    1. Dette må du ta på alvor og komme deg på legevakta. Asap. Blod som hostes opp tuller en ikke med.
      Så; Avsted! Egentlig bør du ringe 113 og fortelle det du skriver om dette.

      Er ikke i form selv, magesmerter i nesten hele dag, og har vært borte fra nett. Ikke bra, men håper at ro og hvile vil hjelpe. Ellers vil jegl bare kommentere at du løfter fine blogger og personer i tidligere innlegg i dag. Du har fine kvaliteter selv også. En venn som våger å stå i storm, og som tar et skritt foran om et menneske trenger det, og deg. Det er fint av deg.

      Så; Ring!

        1. Altså; Ring, NÅ! Ikke noe snakk om hvor mye før osv. Som sagt, blod er alvorlig, og NÅ gjør du som jeg råder deg til, ok? Omtanke og omsorg, er viktig at du også tar imot.🥰

    2. Enig med Hanna, det er faktisk lurt å ringe en gang for mye enn for lite når dette skjer. Skikkelig leit at du er syk, det håper jeg virkelig går over snart. Masse god bedring til deg min venn 🤗❤

    3. Hmmmm veldig enig med de over her altså…hoste blod tuller man absolutt ikke med ..113 …hmmm masse god bedring altså ❤❤❤ men hør på oss a ?

      1. Det jeg er enig med dere i er at det var litt ulurt og skrive dette, men gjort er gjort, har ingen intensjoner om å ringe noen steder og sitte på en legevakt med svekka immunforsvar for å dra på meg både C19 og RS. Her funker tredagersregelen, er i fin form bare potte tett 😊

    4. Du er verre enn gubben min du, men selv han hadde nok dratt til legen dersom han hadde spyttet blod. Jeg håper virkelig dette er noe som går over fort, men du bør nevne dette for legen Roger💖Mange godbedringsklemmer sendes din vei💜

      1. Det har kommet blod fra verre plasser hos meg. Nå er jeg forkjølt, og så lenge det ikke kommer mer så er det ikke noe å stresse med, å sitte på legevakta i flere timer og pådra seg masse andre greier det gidder jeg ikke når formen nå er bare potte tett og litt heit, men jeg har jo alltid vært litt heit så slik er det bare. Takk for omtanken alle som leser, var ikke ment som hverken sutring eller noe å stresse med, for dette er bare et par snufs sikkert så er det over. Denne kaninen TAR vare på seg selv, men på en roligere måte enn enkelte andre, men det er bare sånn det er 🥰 klemmer og takk igjen.

            1. Et tips til deg. I følge Nrk.no i dag er det en ny trend på gang. Arrangerte smittefester for uvaksinerte. Kan absolutt ha noe for seg for folkehelsens skyld. 😉

          1. Enkelte mener visst jeg har laget stort drama, rart det der når jeg egentlig bare sitter her og ler av det hele.. husker ikke sist jeg var snufsete med feber, men det måtte jo skje en gang. Takk for omtanke, blir nok fort bra dette vettu.

    5. Godo bedring til deg! Forkjølelsen som går nå er ganske heftig, jeg hadde jo den for en tid tilbake! Sjuk…
      Men du får følge med om det er noe annet dritt!

    6. Velkomen i klubben 😊.
      Har hangla litt slik eg og, nokre dagar, og klarte å sprenge eitt blodkar i halsregionen. Då spytter ein litt blod i ny og ne.
      Det meste går ann å helbrede med vitaminer og litt cognac 😊.
      God bedring 😊.
      Må meste fortelle om farmor. Hu var fantastisk avholdsmenneske, men når hu vart forkjøla/sjuk, då var det berre ein ting som gjaldt, Hoffmannsdråper. Det er rein 96% sprit, og kalla dr.sprit 🤣. Godt at hu ikkje skjøna kva det var, ellers hadde hu vel aldreg vorte frisk 🤣.

    7. Vet om flere gubber som ikke drar til legen om de hoster blod. Hm. Men forhåpentligvis er du på bedringens vei, og dessuten har du jo noen der hjemme som sikkert steller pent med deg. 🙂

      1. Det er akkurat det, jeg hostet ikke blod, jeg spyttet blod. Jeg har ikke hoste, snuppen min jobber på akutten, jeg har jobbet som pleier selv, og jeg har jobbet på sykehuset her. Legevakta, akutten og legekontor er fulle av virus-folk og timeskøer, så jeg holder tredagersregelen min så lenge dette er stabilt og ikke akkutt 😜🤧🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg