F*ck you og ditt ønske om å frata meg mitt liv i uoverskuelig framtid!!


Jeg kom over en sak på FB hvor en politiker hadde stilt spørsmålet om hans følgere er for eller imot innføring av koronapass/sertifikat. Der ser jeg faktisk folk jeg kjenner, som jeg har vært i selskap med, festet med, som har sendt meg venneforespørsel på sosiale media, som jeg liksom er «venner» med, som følger bloggen min og har kommentert her, som har sendt meg meldinger om hvor godt de liker meg, og det er ikke måte på.

Så ser jeg at de har svart at de er for koronapass!! Hva faen?? Koronasertifikat er frihetsberøvelse satt i system for å tvinge folk til å vaksinere seg. Tvang til å være med på et studie. Forskningsobjekter. Forsøkskaniner. Labrotter. Sauen Dolly. Nesten som Mengele-tvillingene i Auschwitz. Satt på spissen!

Da skulle altså folk som ikke er vaksinert ikke få lov til å reise, dra på festivaler, konserter, teater, restauranter og etc. Her skulle lages et skille i befolkningen, et skille som er blitt innført i andre diktatur. Dette ønsker du for andre, for meg?!

Jeg må si jeg er skuffet over disse som har gitt en sådan stemme, men det er greit, hvis dere ønsker sådan skille, så husk at dere er ikke invitert hjem til meg, her er ikke folk som ønsker et sådan skille i befolkningen velkommen!

Vaksinerte bør som alle andre kunne respektere et smittevern med god hygiene og avstand som alle andre. Å skulle frata andre frihet for å selv skulle oppnå utvidet frihet, da snakker vi ikke hverken solidaritet eller medmenneskelighet. Dette er det DU som har tatt et standpunkt at du ønsker, så da håper jeg du holder dine ord og holder deg unna!

Jeg er og forblir uvaksinert mot covid. Jeg har tatt vaksiner i mitt liv, jeg er ingen motstander av vaksiner, men her har jeg altså takket nei. Det har jeg mine grunner til. Dette skulle være frivillig, ikke sant?

Så igjen, vi skal ikke omgås, det har DU stemt for. Et skille og en splittelse. Det håper jeg du tenker på hver gang du går på en butikk, hver gang du er på et offentlig toalett, hver gang du reiser med buss, tog og hva det måtte være. Hver gang du ser meg!!

Du ville ta fra meg friheten fordi jeg ikke har samme oppfatning som deg om hva som skjer i samfunnet i dag, du vil ta fra meg livet mitt i uoverskuelig framtid. Men når alt kommer til alt, så ender vi begge to på samme dass!!



Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#koronapass #koronasertifikat #vaksine #covid #korona #pandemi #tiltak #restriksjoner #forbud #bunnytrash #norge

8 kommentarer
    1. Godt skrevet 👍.
      Eg lurer på korleis dei har tenkt å løysa det med oss som grunna sterke allergiske reaksjoner, IKKJE KAN ta den vaksina. Skal me og frårøvast friheita?
      For å vera ærleg, så trur eg ikkje dei har ofra det ein tanke, i all sin egoisme.

      1. Det som startet som noe som skulle være noen ukers nedstenging for å beskytte våre eldre og SYKE viser seg mer og mer å være egoistiske handlinger som vi nå også ser spredt blant vanlige folk i gata. De driter i andre, de tenker kun på seg selv, og greier ikke være ærlige om det engang.

        1. Ja, heile det vestlege samfunnet har vorte egosentrert 😥.
          Det har vorte slik, at når eg gir bort fisk/fiskemat til eldre eller sjuke naboar, så ser dei mest på meg som ein helgen, for det er ikkje slikt ein gjer lenger. Iallefall ikkje utan betaling.
          Kvar vart det av, den største gleda ein kan ha, det er å gjera andre glad?
          Dessutan gjer dei jo meg ei tjeneste. Eg kan jo ikkje eta all fisken sjølv, så mykje som eg fiskar 😊.

        2. Er det mulig. Synes det er bra at motstandere er i mindretall. Og jeg håper for deres skyld at ikke noen av dine kjente og kjære blir syke. Du har valgt, og nå gjør du akkurat det samme selv – du dømmer.

    2. Dette kommer ikke som en overraskelse på meg – bør ikke komme overraskende på deg heller,vi to diskuterte og forutså jo akkurat dette her i din blogg for sånn ca ett år siden.
      Men,det er svært trist at spådommene våre den gang skulle bli en realitet og vår nye hverdag.

      Må også si at eg er skremt over den arrogansen og “gi-blaffen-holdningen de vaksinerte har overfor de uvaksinerte.De er nå at folk viser frem sitt danne jeg.
      Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg