Utfordring – 20 favoritter – bli med!

Jeg valgte å kalle dette en utfordring, rett og slett fordi bloggere elsker utfordringer. En annen ting er at det var en leser som skrev i kommentarfeltet mitt for et par dager siden at hun likte godt å innimellom kunne lese litt om bloggeren bak bloggen. Så da gjør jeg dette for leserne, og så samtidig utfordrer jeg andre bloggere til å gjøre det samme, så kan deres lesere bli bedre kjent med dere. Lurt, sant!!

Joda, genialt er det, haha!!

Så da er det bare å starte, her handler det om ting en liker, altså favoritter på forskjellige områder. Helst én ting på hvert tema, men det kan jo ikke jeg bestemme. For noen er det vanskelig å velge på enkelte ting, da bruker jeg velger det som poppet opp i tankene først.

🐰

Favorittperson: Snuppen min.

Favorittdyr: Mops.

Favorittartist: Madonna.

Favorittalbum: Like a prayer.

Favorittsang: Live to tell.

Favorittblomst: Orkidé.

Favorittfarge: Lilla.

Favorittskuespiller: Jack Nicholson.

Favorittfilm: Natural Born Killers.

Favorittserie: Sons of Anarchy.

Favorittby: Amsterdam.

Favorittland: Nederland.

Favorittblogg: Torjus Dølo.

Favorittdrikke: Coca-Cola.

Favorittmat: Indiske mangoretter (duck/chicken/lamb).

Favorittpålegg: Ost.

Favorittsjokolade: Kina Snacks.

Favorittaktivitet: jeg vet jeg sa jeg bruker si det første som popper opp, men her velger jeg nummer to, danse.

Favoritt parfyme: Jean Paul «Scandal».

Favorittkaninblogger: 🐰

💜

Dere lesere må gjerne kopiere og svare i kommentarfeltet så blir jeg bedre kjent med dere også, og dere medbloggere, tar dere utfordringen?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#favoritter #norge #bunny #bunnytrash

36 kommentarer

Siste innlegg