Familiefredag 😜😘

Slik en deilig dag i dag å våkne til, sol og nydelig vær, ta morgenkaffen på balkongen (tassimo baileys) sammen med en røyk, og tenke på at det er fredag. Restriksjonene er ikke like strenge iht inntak av smakfulle munnfuller når det er helg, som på hverdager, da spesielt tirsdager og torsdager som er veldig strenge. Det ligger julemarsipan i langskapet som skal nytes i kveld til en bra film på skjermen sammen med snuppen min.

Vært på tur med godjentene i dag har jeg også vært, og det er mye hyggeligere når ingen av oss bare vil inn igjen, inn for å ligge på sofaen og bare sløve unna høsten og vinteren, sløve unna de dagene som har en mørk tåkete dis, eller når det blåser trollnys, regner kattunger, er slapseføre, speilholke eller utidig mange minusgrader. Huttetu, snart vinter.

Med andre ord, jeg liker vår og sommer, samme med snuppen min, og jentene liker godvær uten for høye temperaturer. Så da er det bare for oss alle å nyte dager som denne.

Deilig var det også at snuppen min hadde med seg to store brett med fersk sushi hjem i dag. Tror det er en måned siden sist vi spiste sushi. Det er drøyt. Det var bare SÅÅÅ godt, gikk rett ned. Sukk.. det er noe med å se den siste biten på brettet, blir litt lei meg når det er tomt. Men det er mer der det kommer fra 😜

Nå skal vi kose oss med litt snacks og film, vet ikke helt hvilken film enda, men kose oss skal vi. Riktig fin kveld alle sammen 🥰


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWe: Link!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#familie #byliv #helg #bunnytrash

9 kommentarer

Siste innlegg