Facebooks agenda, misbruk, korrupsjon og sex-slaveri!

Når det nå er blitt mye oppmerksomhet rundt, og en mediesak av hvordan Facebook opererer i sin medvirkning til korrupsjon og kriminalitet så finner jeg det betenksomt at ikke land og samfunn stenger ned Facebook for bruk. Jeg finner det betenksomt at ikke vi mennesker velger å boikotte Facebook. Det er ikke lett, jeg har selv prøvd. En tid her på blogg oppfordret jeg stadig til sådan boikott og en oppfordring til brukerne å forlate plattformen. Jeg har siden den gang i alle mine blogginnlegg lagt inn link til nettstedet MeWe nederst i innlegget.

En varsler med navn Frances Haugen lekket nylig hemmelige Facebook-dokumenter som viser at Facebook alltid har visst om at menneskesmuglere brukte Facebook for å lokke kvinner inn i seksuelt slaveri. De visste om at Facebook ble brukt til å oppfordre til vold mot minoriteter. De visste at systemene deres fjernet mindre enn 1% av voldelig innhold. Facebook valgte profitt fremfor sikkerhet, og uten noen effektive lover for å holde Facebook ansvarlig, vil farlige aktører fortsette med korrupsjon og farlig kriminalitet via Facebook, og de vil fortsette tillate det da de tjener grovt på virksomheten.

Jeg sitter her og tenker over hvor latterlig Facebook opptrer. De har sine politiske agendaer de støtter og velger stadig å utestenge brukere som ikke støtter de agendaene de selv støtter.

Her i Norge har Facebook avtale med noe som kalles Faktisk.no som driftes av Dagbladet, VG, TV2 og NRK. Når noen norske brukere da kommer med ytringer som ikke samsvarer med det politiske korrekte som disse massemediene støtter så blir innlegg slettet eller merket med en boks fra Faktisk.no at det en bruker har postet er løgn.

Det har i flere tilfeller vist seg at det ikke er løgn, men Faktisk.no ønsker ikke spredning av denslags informasjon. Derfor knebler de ytringsfriheten med Facebook som verktøy. Brukere blir utestengt for «hatefulle ytringer», «feilinformasjon», «spam» og så videre, alt etter hva de finner for godt. Nettsider blir bremset ned og begrenset slik at det som formidles og deles når frem til færrest mulig. De styrer hele «showet».

Jeg har flere ganger vært utestengt, bloggruppen min begrenset og innlegg usynliggjort. I går fikk jeg en ny opplevelse. I en temagruppe på Facebook pågår en diskusjon om bønnerop fra muslimske moskeer i Norge. Hvilket jeg er imot, og argumenterte dermed imot.

Etter et utsagn fra min side om at det ikke er religionsfrihet med disse islamske bønneropene, men tvert imot indoktrinering av samfunnet der utropene blir gjordt, bestående av utsagn at det er bare én Gud (Allah), at Muhammed er sendebudet og islam religionen. Det er ikke religionsfrihet, men tvangspåføring av denne religionen. Bor man noen meter fra en slik moske kan en ikke unngå utropene selv om en har alle vinduer og dører lukket.

Smack sa det så fikk jeg ikke lov av Facebook å kommentere mer. Jeg kan poste innlegg i alle grupper, skrive på egen vegg og alt mulig, men jeg kan ikke kommentere og svare enkeltpersoner i temagrupper. Hellige måne, dette bryr dem seg med, at jeg er imot islamske bønnerop fra moskeer i Norge, men at kvinner blir brukt som sex-slaver og planlagt vold mot bestemte små grupper i samfunnet, det er greit.

I hvert land har Facebook avtaler med et eller flere media som skal moderere, i Norge er det Faktisk.no (NRK, Dagbladet, TV2 og VG) som har kjøpt til seg denne avtalen for å moderere ut fra sine politiske agendaer. Facbook har ingen etikk eller moral, de inngår de avtaler de tjener på, til helvete med om liv ødelegges i hopetall som følge av deres virksomhet. Det er avskyelig at de bidrar til vold og sex-slaveri for økonomisk gevinst.

Hva mener dere?

Link: Klikk her på denne linken for å signere nei til muslimske bønnerop i Norge, fyll ut skjema med navn og epost og vis din motstand mot islamiseringen av Norge!


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#islam #korrupsjon #franceshaugen #varsler #whistleblower #menneskehandel #sexslaver #menneskesmuglere #dagbladet #vg #tv2 #nrk #islamisering #muhammed #allah #politiskkorrekt #politiskmakt #profitt #penger #makt #bunnytrash

14 kommentarer
    1. Jeg har faktisk en MeWe profil selv, men har ikke vært innom den siden tidenes morgen. Det er jo på Facebook alle “mine” er, så da er jo jeg også der. Men noen jeg kjenner har opplevd å få profilen sin hacket og stjålet, og dermed måttet kjempe for å få profilen sin tilbake, og det er veldig ugreit. Om det skulle skje med min profil, vil jeg nok kjempe for å få profilen stengt, men er usikker på om jeg orker å åpne den og ta den i bruk selv igjen. For når alt i verden skal være en kamp, da må jeg velge mine slag med omhu om jeg skal få leve lengst mulig.
      Skulle virkelig ønske at alle kunne leve i fred og fordragelighet, uten å utnytte, svindle og ødelegge for andre. Men det er en drøm som nok aldri vil bli sann.
      Forøvrig er jeg veldig enig med deg i bønneropsaken. Stå på! ♥

      1. Jeg skulle ønske jeg kunne klare å droppe Facebook, men som uføre under en pandemi så er det enda vanskeligere enn «normalt», for jeg ville blitt sprø uten noe sosialt. Tre stykker jeg kjenner er på MeWe, og de bare har profil der som du, og har vel aldri vært innom etter de opprettet profilen. De bønneropene er et mareritt for meg, den jævla moskeén står jo rett over oss, så det blir liksom ekstra intenst når man bor så nære ved. Skjønner jo at det blir bønnerop overalt hvis det først får begynt her, men det er ikke alle steder en vil bli like nært. I Svelvik har de jo ikke moské enda, men det vil føles så feil å bo utenfor samfunnet, ikke kunne kjøre bil, snuppen min sin reisevei til og fra jobb hver dag med gåing og buss hele den strekningen.. nei, jeg gir meg ikke, jeg skal banke på dører hos kommunen, gå i demo utenfor stortinget, jeg gjør alt før jeg gir meg.

    2. Eg er heilt eineg med deg. Bruker meir og meir MeWe og Telegram, men dessverre er der svært få av mine fbvener som har valgt å fylgja med over.
      Fb driver jo direkte hallikverksemd, då dei tillet unge jenter å eksponera seg, og tilby sex, i massepostingar på messenger. Dette er noko dei tjener store pengar på.
      Etter mi meining, så skulle fb vore nedstengt for godt, og eigerane fengsla på livstid.

    3. Maaange av mine venner er på Facebook, og jeg har kontakt med mange via Messenger, så ikke så lett å plutselig boikotte. Da faller hele nettverket mitt i grus. Men liker ikke hva de tillater og ikke tillater, nei.

              1. Det går, men da på leiemarkedet igjen, mer ustabilitet, og mye ulemper, ikke minst forlate området man har vært i 15 år, det som er blitt det nærmeste en kommer et hjem noensinne i livet, et hjem hvor man hadde bestemt seg for å være og forbli.

    4. FB har etablert seg i det de har fått en del praktiske funksjoner i dagliglivet, både profesjonelt & privat, i tillegg til å være et sosialt bindeledd.
      Det kan ‘knekkes’, men det forutsetter at noe med tilsvarende funksjoner settes inn i deres sted..

      1. Myndighetene her til lands kunne ganske enkelt bare nedstengt Facebook, men agendaer og avtaler har sine verdier, så Facebook er nok relativt trygt i Norge.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg