Facebook ga seg denne gang!!

Jadda, tok ikke lang tid før Facebook skulle begynne å kødde med meg igjen. «Poff» sa det så kom det på hele skjermen at jeg var blokkert for hatytringer. Jeg klør meg i hodet «hva er det for noe nå da» så klikker jeg meg inn på detaljene, og da kom det opp at den antirasistiske barneskolesangen jeg hadde lagt ut i bloggen her var årsaken, jeg hadde postet innlegget på Facebook og det ble tolket som rasistisk hatytring. Hva gir dere meg? Antirasisme er rasistisk?!!

Minner meg om hun bloggeren som laget et eget innlegg der hun mente at Bunny Trash, altså meg da, er rasist fordi jeg leser alternative media. Ironien er jo at hun selv gjør det også «men ikke så ofte». Haha.. erre mulig!!

Er det ikke besynderlig hvordan folk driver og jakter på rasisme og rasister i enhver krik og krok? Og hvordan dem selv skal fremstå som godhetens apostler. Så viser det seg at dem faktisk er verre enn alle andre da de faktisk leter etter noe å fordømme og noen å henge ut som både det ene og det andre, rasister og hva det måtte være. Men dem innser det ikke selv, sannhetsfornektene! Hyklere!!

Denslags oppførsel er virkelig ødeleggende i kampen mot den virkelige rasismen, må sies!!

Anyways, jeg fant ut at jeg ville krangle litt med Facebook om disse påstandene om at innlegget mitt er rasistisk, for det er så fjernt fra hvem jeg er, eller fjernt fra hva jeg mener er rasisme, og alt hva jeg står for. At jeg ønsker innvandringspolitikken i Norge bør bli mye strengere og at islam bør forbys har intet med hvilken hudfarge eller etnisitet noen har å gjøre.

Det jeg kritiserer er ukultur og bevisste valg folk gjør, kunne aldri falt meg inn å dømme noen for noe dem ikke kan for. Med min bakgrunn ville det vært meget dobbeltmoral i tillegg, og det holder jeg meg for god for. Nei, ytringsfriheten lenge leve, men hat og hets mot uskyldige mennesker og ting man ikke kan for er jeg sterkt imot.

Men poenget mitt er, innlegget som Facebook slettet og som de blokkerte meg for er tilbake og blokkeringen er opphevet. Innlegget finner dere her, og jeg må si som jeg skrev til Facebook: LES, LYTT OG LÆR!!

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#facebook #rasisme #hatytringer #blogg #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Hmm, her trur eg der må vera ein/ei av dei som leiter med lykt å lupe etter noko å rapportera, som har rapportert deg for hatprat. Då verte du blokkert automatisk, og innlegget verte fjerna.
      Det hjelper å klaga i slike tilfeller, for då er der folk som ser på det, og ikkje berre ein datamaskin. Har dei litt mellom øyrene, og det har jo dei fleste, så ser dei jo at dette ikkje har noko med hatprat eller rasisme å gjera.
      Eg har delt den fleire plasser, og ikkje høyrt eitt ord, utanom 👍. Men så har ikkje den eg mistenker, tilgong der eg har delt den, heller 🤣.

      1. Jeg vet hvem hva hvor, derfor jeg bestemte meg for å krangle med FB. Dette har jeg gått gjennom så mange ganger nå at jeg vet når jeg kan ta kampen eller bare la det ligge. Men hellige måne så barnlige folk da, dummere enn de som står å kaster mat og stein når SIAN har konserter..

        1. Ja, dei er verre enn toåringane i barnehage.
          Fullstendeg gjennomtrekk mellom øyrene.
          Folkeskikk 🤔, kva er det for noko?
          Dei snakkar store ord om toleranse og talefridom, men toleranse for dei som har andre meiningar enn dei sjølv, det eig dei ikkje. Dei som har andre meiningar enn dei, skal heller ikkje få ytra seg, nei dei bør blokkerast frå både sosiale medier, og ikkje minst MSM.
          Joda, dobbeltmoralen lenge leve 😡.

          1. Jo, men ikke minst melde inn en barnesang, et antirasistisk innlegg som rasistisk, da er man dumme når en tror at antirasisme er det samme som rasisme 😂 eller var det omvendt 🤪

            1. Ja, då er man dum. Heilt tomt under topplokket.
              Du veit, når ein er så full av hat, som slike er, så klarer dei ikkje å skilja det eine frå det andre, og så projiskjerer dei sitt eige hat over på andre.
              Der er over haudet ikkje rom for fornufteg, eller logisk, tankegong.
              Stakkars folk, seier nå eg. Dei kan umogleg ha det vidare godt, verken med seg sjølv, eller andre.

    2. Bra du tok kampen! Det er vel noen smålige idioter som er ute etter kvalme som sender rapport på deg . Om det er tilfelle så håper jeg karmaen tar de og at de klør i ræva i 1 år framover 😂

      Ønsker dere en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg