Få dem ut – det er nok nå!!

Det skjer igjen og igjen (link dagens VG), men like fullt fortsetter importen fra klankulturer i høyt tempo. For litt tilbake siden sutret noen blodrøde venstreraddiser og mente det omtalte forslaget til flyktningvedtak om å kun ta imot hjelpetrengende fra Ukraina ødela Drammens omdømme. Men at saker som dette hele tiden dukker opp, ran, trusler og vold, særlig i ungdomsmiljøene, det blir bortsnakket og unnskyldt, og noen ganger faktisk belønnet med pizza, gratislunsjer og sommerjobb i kommunen. Det er hva som i realiteten ødelegger kommunens renommé, og kommunen i seg selv.

Dette er helt horribelt at det skal være slik, og at det skal importeres mer av det hele tiden, at enhver som forsøker å ta grep blir motarbeidet med karakteristikker og rasismebeskyldninger.

Venstresidens blodrøde politikerne har ingen planer om å ta grep som monner. Det blir med preik, fjas, tull, tøys, flisespikkeri om små skjønnsmessige endringer i en dysfunksjonell og fullstendig uvettig innvandringspolitikk som er utdatert og har havarert for lenge siden. Når ansvarlige politikere vanskjøtter og destruerer Norge på den måten over tid, så kan det ikke karakteriseres som annet enn forræderi og svik mot befolkningen. Det burde vært straffbart, få konsekvenser så de aldri glemmer det. Hva driver de egentlig på med? De er ansatt av folket, og istedet for å stå på for oss og vår trygghet, så gjør de det motsatte.

Hadde jeg hatt barn som ble ranet med kniv, eller hatt en datter som hadde blitt voldtatt, barn utsatt for fornedringsvold, banket opp av en gjeng innvandrere eller sådan, da hadde jeg nok mistet selvkontrollen. Det hadde klikket fullstendig. Så for meg er det helt vanvittig at folk stemmer på og støtter dette elendighet. Jeg vet ikke faen hva jeg hadde gjort, det hadde raknet helt. Jeg kan bare prise meg lykkelig at jeg ikke har barn, hellige kaninmåne jeg priser meg lykkelig for det!!

Når ønsket om å være «godhjertet» (godhetsposører!!!) går utover det som er bærekraftig eller sunt for Norge, og når det skjer på bekostning av våre barns trygghet, jeg skriver våre, for min famile og venners barn vokser opp i dette, nære og kjæres unger som før eller siden kommer til å bli det neste offer, da er det på tide å ta affære. Det er ikke snakk om hvis, men når!!

Klarer ikke myndighetene å opprettholde voldsmonopolet, så bør det faktisk oppmuntres til borgervern-grupper som patruljerer i gatene. Dette kan ikke tolereres lengre. Det er fullstendig uakseptabelt slik det er, og at de med viten og vilje sørger for at det blir mer. Det er uhørt. Send innvandrere som ikke klarer å holde styr på ungene sine ut av Norge. Få dem ut!! Det er nok nå!!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#vold #trusler #ran #overfall #voldtekter #drammen #oslo #norge #politikk bunnytrash #bunny

20 kommentarer
    1. Er så fullstendig enig. Og mange andre er det også, det kommer frem når det snakkes om innvandring mellom personer. Men vi har utrolig mange godhetsposører her i landet som elsker å stå frem i media og i sosiale medier.

    2. Gratulerer med fødselsdagen med bloggen din. Du skriver veldig fint, rett fra levra. Jeg følger deg.

      1. Takk, jeg vet egentlig ikke den egentlige fødselsdagen for bloggen, så jeg bare «feirer» innimellom. Takk og takk. Veldig hyggelig at du er her, og ekstra hyggelig at du kommenterer. Velkommen igjen 🥰🐰

    3. Er så hjartans eineg med deg.
      Nok var nok for lenge sidan. Få dei ut. Dei har ingen ting her og gjera.
      Dessverre er det nok slik eg har sagt sidan 2007, der skjer ingen ting, før folket tar saka i eigne hender, og då verte det stygt.

          1. Og hva kreves for denne oppvåkningen, at et sted med masse mennesker blir utsatt for en eller flere islamske selvmordsbombere? Politidrap? Noen politikere som blir drepte? Listhaug? Altså, det er jo noe slikt som kommer til å skje tenker jeg, om det ikke blir tatt tak NÅ 🐰

            1. Ja, dessverre er det noko slikt som må skje, for at folk skal få ræva opp av godstolen.
              Vonaleg ikkje Listhaug, for då vil der ikkje skje noko, men blodraude valdsvenstre vil applaudera.
              (Fj)Erna er eitt mykje betre alternativ. Det beste ville dog vore Støre, eller nokon av dei andre “prominente” på venstresida.
              Då var der monge som hadde fått ein rakett i ræva.

                1. Nei, det trur ikkje eg heller, og difor går det ei tid før der skjer noko.
                  Høgresida er for lovlydege til å setja igong, og venstresida er ikkje forulempa nok, enda.

    4. Jeg er så enig. Da jeg leste dette i går, tenkte jeg, blir disse ranerne straffet på noen måte eller blir det samtaler og kebab på politihuset? Straff som virker må til. Utsendelse av storfamilien med fratakelse av alle norske rettigheter, også trygder fra NAV, er vel det eneste som vil være straff nok.

    5. Er så enig med deg. Du tør å skrive det mange mener, men ikke våger i fare for å bli stemplet som rasist.

      1. Nå er det jo slik at folk i venstre fløy leter etter noe å kalle noen rasist for. Jeg blir hele tiden kalt rasist på blogg.no, ikke noe å bry seg med lengre, i dag er man rasist om man ser filmen «Tatt av vinden» 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg