Er det noen vits å blogge i morgen?

Bilene i nabolaget spiller musikk så det rister i hele bydelen. Festen er i gang allerede, Norge åpner i morgen klokken 16:00. Hvem sitter vel hjemme da og leser eller skriver blogg? Haha..

Såvidt jeg kan se er det innlegg og poster, statuser på Facebook, Instagram, SnapCat og hvor det måtte være at folk skal feste i morgen, og SELVFØLGELIG skal alle mann alle UT PÅ BYEN!!

Hurra, jeg er også glad for at landet åpnes, men jeg tror ikke jeg skal ut å sosialisere meg i sådanne folkemengder som jeg ikke tviler på vil komme. Det vil bli kaos, og noen kommer til å være SÅ drita fulle og lage så mye styr at jeg ser ikke det kan være morsomt engang.

En annen ting er tidsrammen mellom da vaksineringen av C19 vaksiner startet her til lands. I dag har vi fått inn meldinger om flere «fullvaksinerte» helsearbeidere som har blitt smittet av covid. Så jeg er skeptisk. I enkelte andre land er de godt i gang med dose 3 fordi det kan se ut som vaksinene fungerer dårligere etterhvert (om de i det hele tatt her fungert vet ikke jeg, men..)

Noen har begynt med 4. dose. Så jeg tenker at jeg forholder meg rolig og ser ting litt an. En kollega av snuppen min som er «fullvaksinert» fikk påvist smitte i dag, så jeg tenker det er greit å se hvordan det går med ’dagens smittede’ før en kaster seg ut i samfunnet som om det aldri har vært pandemi, unntakstilstand og nedstenginger.

Vi skal i hvert fall kose oss her hjemme i morgen med musikk og enkel, men god mat. Kommer to-tre venner på besøk. Tror vi har fått på stell alt som skal serveres. Eggerøre, spekemat, røykalaks, foccaccia, spicy potetsalat, fylte oliven, majones, cheese balls, potetgull og chilli dip. Også mye god drikke da.

Holder ikke det? Tar gjerne imot forslag som kan passe til dette altså 😜

Ellers håper jeg dere alle der ute holder hodet kaldt, hjertet varmt og tar vare på dere selv. Ha en fredfull helg, nyt livet og kos dere 😘


Følg gjerne:

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#fredag #lørdag #helg #tapas #snacks #selskap #venner #fest #bunnytrash

19 kommentarer
    1. Ja, i morgon kl 16.00 sharp. Merkeleg virus det der, som forheld seg til dato og klokkeslett 🤣.
      Det såg ut til at du hadde fått med deg det meste der 😊. For dei som liker det, er stangselleri eitt godt tilbehør til spekemat. Og sjølvsagt flatbrød med rjøme og sukker på, men det er jo ikkje akkurat slankekost 😊.
      God helg, og kos dykk masse 😊.

      1. Ja, ikke sant! Dette viruset, som derav av natur ikke engang skal inneha en hjerne selv i sin mest primitive form, har utvist en evne til strategisk planlegging/krigføring som derav er gitt å være like umulig som det å doble lyshastigheten på tur igjennom universet!.. 😮

      1. Så vidt jeg kan se så er ikke IPen din registrert innlogget her på lang lang tid. Kommenterer «ikke så mye», du hverken kommenterer, liker eller deler.

        1. Det er rart, for jeg føler selv at det ikke er så lenge siden jeg var her😅 Jeg er ikke så aktiv på facebook nei, det har du helt rett i. Skifter status én gang i halvåret kanskje😂 Og det syns jeg er ofte nok. Helt passelig og perfekt😉 …for meg. Sug og svelg, god helg!

          1. Ok, men ip’en din er ikke blitt registrert for å klikke seg inn på bloggen på lang lang tid. Facebook er du jo pålogget stort sett hele tiden, så definisjonen av å være aktiv er mangt. Det er jo helst postinger bare bestemte personer kan se, eller statuser som du sletter igjen. Sug i vei du..

            1. Ip’en min? Jeg har da flere enheter og måter å komme meg inn på. Har vært på bloggen din fra andres pcer også, rundt om i hele landet faktisk. Messenger ja. Det bruker jeg nesten daglig for å skrive med blant annet familien i nord, men selve facebook har jeg mest lyst til å slette, hadde det ikke vært for at jobben min har en lukket gruppe der som vi bruker når vi bytter vakter o.l. Bare jobbfolk som venner nesten, så gidder ikke komme med egne meninger. Da blir det ALLTID konflikt. Har det vært hvor enn jeg havner, fordi jeg “mener” noe. Ikke godt likt jeg, tydeligvis. Etter jeg fikk barn takler jeg konflikter og diskusjoner dårlig, får vondt i magen av det, så derfor passer jeg meg for hva jeg sier. Plutselig står vel barnevernet der, fordi man mener “feil”, så jeg skal bare holde kjeft jeg. Gled dere til hun fyller 18. Da har jeg nok til å skrive bok om alt jeg mener og syns, og da skal du få signert 1. utgave. Den skal du lese ofte, like og dele!!😝

    2. Veldig enig med deg, vi forholder oss også rolig fremover. Blir spennende å se hvordan dette vil utarte seg nå når alle skal ut 😱
      Dessuten så er det veldig hyggelig med gjester hjemme, man lager seg ofte bedre fester i lag med noen få venner 🍻

      1. En spenning vi kunne vært foruten, men spennende likevel. Med alt jeg får høre fra sykehuset nå er det veldig greit å holde seg hjemme, så man ikke må i møte med smittede helsearbeidere. Veldig glad for at vi heller får noen gjester her i kveld. Kos dere riktig så masse 🥰

        1. Så absolutt, jeg syns det er HELT greit å holde seg hjemme. Har ikke behov for noe annet for tiden. Takk, vi skal feire lille snuppa vår sin 2 års dag i dag, så det blir koselig 😍

    3. Det høres veldig koselig ut det dere skal gjøre. Jeg kan ikke skjønne at det å være 1000 sammen, spytte og spy, samt slutte å vaske seg skal være så stas 😛 Kos dere masse! 🙂

      1. Hei Frodith, der var du!! 🥰 Ja nå nærmer det seg selskap her, og det blir koselig. Enig med deg, jeg liker litt liv og røre, men det som kommer til å skje i dag og de første helgene ute på byen klarer jeg meg fint uten, for jeg tror ikke det blir liv og røre, men bråk og kaos – bare venter på avisoverskriftene, hahaha.. kos deg masse i helga hva enn du driver på med, koselig å se «navnet» ditt igjen her 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg