Er dere klar for diktaturet og konsekvensene?!

Som flere av dere som leser her nå så vet dere at snuppen min og jeg reiste med Color Lines båt Fantasy fra Oslo til Kiel mandag formiddag. En veldig bra tur, men mye rart er det jo likevel, bare les.

Som uvaksinert iht covid så er det slik at en må få påvist negativ PCR-test innenfor 48 timer før avreise. Så lørdag klokken 15:20 tok jeg denne testen og i løpet av noen timer hadde jeg fått svaret og dermed koronapass for å dra til Kiel, Tyskland.

I tillegg måtte jeg registere reisen på noe som heter entrynorway.no. Der fylles ut personalia og tidspunkt for ankomst til Norge.

Da vi ankom båthavna i Oslo og skulle gå ombord skannet vi kun boardingpasset til båten. Vi viste hverken ID/pass eller koronapass. Da vi gikk av båten i Kiel skannet vi kun boardingpass, og det samme når vi kom ombord igjen.

Da vi i morges ankom Oslo igjen heter det seg i forhold til reglene at en skal ta hurtigtest i teltet utenfor ankomstsentralen. Jeg brukte boardingpasset til å skanne meg ut av sentralen, og da kommer man til to utganger.

Den ene utgangen er for de vaksinerte, den andre for de uvaksinerte. Jeg gikk så mot utgangen for uvaksinerte for å gå til teltet hvor de liksom utfører testingen. Pliktoppfyllende som jeg er for å følge de ordningene som foreligger. Men der ble jeg stoppa av to vakter som ba meg bruke utgangen for vaksinerte.

Joda, jeg sa til dem at jeg hadde fått beskjed om å bruke den utgangen da det var krav til testing. Vaktene bare blåste meg bort, så dermed måtte jeg gå ut sammen med de vaksinerte. Altså jeg står ikke på båthavna og krangler meg til å måtte ta en hurtigtest som ikke har noe for seg, det er jo bare tull.

For reglene videre er jo sådan at jeg etter denne turen skal rett hjem (hvor jeg er nå) og i karantene. Så kan jeg ta en PCR-test etter tre døgn for å teste meg ut av karantenen.

Men likevel, alt dette styret med å teste seg i forkant av turen, registrere seg på entrynorway.no, alle meldingene om at det er krav til hurtigtest når en kommer i land i Oslo. Det er jo bare for å påføre stress, for det er faktisk ingen som ser til at dette blir opprettholdt. Det er faktisk slik at enhver kan bestille seg turer uten at noe som helst blir sjekket, ikke engang ID for å ha kontroll på at man er den personen som har sjekket inn. Heldigvis er jeg meg, og ikke en superspreder eller en terrorist, hahaha..

Så uten tvil er dette med koronapass i Norge inntil videre bare for å stresse opp folk, gjøre ting litt ekstra masete for å få folk til å la seg injisere med disse såkalte vaksinene. Man skal føle presset, og dermed gjøre noe mot seg selv som man ikke ønsker.

I andre land sjekker de faktisk opp disse tingene. Det er koronapass hue og rævva. Til eksempel kjenner jeg folk i Nederland som faktisk er blitt helt ekskludert fra samfunnet da de ikke har latt seg injisere. De er nektet på puber, dagligvarebutikker, restauranter, gatekjøkken, kanalbåter og hva det enn måtte være. De får ikke handle mat engang. De må reise til utendørs markeder, eller til bondegårder. Der får de kjøpe det enkleste til å overleve. Brød, egg, grønnsaker.

Skal man kjøpe tannkrem, øl, røyk etc så må man få vaksinerte med koronapass til å handle for seg. Man blir altså gjort til uverdige stigmatiserte lovløse omvandrende tiggere!

Dette er hva som forsøkes innført i Norge nå, dette er det faktisk folk ber om skal skje.

Jeg undrer meg om hvordan folk tenker at da tilstandene skal bli etterhvert? Når folk likevel blir ansett og behandlet som uverdige og kriminelle, hva vil det gjøre med folk? Hvordan vil det bli når stadig flere vaksinerte i Norge henger seg på dette å stigmatisere (ser jo flere bloggere også som driver med dette), mobbe og få denne gruppen mennesker til å føle seg som verdiløse kriminelle? Det kommer til å bli en bølge av grusomheter.

Ser for meg overskrifter i Dagbladet og VG: «Vaksinert person knivstukket og ranet på vei fra Rema. Gjerningspersonene var sultne antivax-ekstremister». Nesten ingenting sjokkerer meg lengre. Er folk klare for konsekvensene av et diktatur og nazi-regime? Hva tror dere?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#neitilkoronavaksiner #konsekvenser #korona #covid #vaksiner #stigmatisering #mobbing #diktatur #utenforskap #pandemi #plandemi #opplegg #bunnytrash

17 kommentarer
      1. Hei Anne! Har du noe med det? Det er jo i hovedsak du som sutrer og klager. Jeg har da sett dine kommentarer under diverse blogginnlegg. Og likevel leser du og kommenterer. Ikke så mye annet å gjøre kanskje, ingen venner å henge med, ingen som vil være med Anne, så blir du bitter på meg.. jaja, hehe 😜😘

        1. Ja, regner med at du saumfarer kjerringtanker sin blogg og kommentarfelt. Det bekreftet du nå. Har nok ikke kommentert andre steder enn der, jeg. Lurer fortsatt på hva du er så redd for?

          1. Kjære deg lille brødhue 😂 trodde du at du var anonym, jeg vet fordi det kommer opp her i bloggen min 😂 men pell deg tilbake til kjerringa nå, jeg trenger ikke slike som prøver å gjemme seg som anonym for å gulpe møkk i min blogg, du vet hvor du hører hjemme, pell deg dit nå, shush-shush 😂

    1. Fff… Jeg liker ikke dette vaksinepasstyret. Inkludering, ekskludering, forskjellsbehandling i hytt og gevær… Merkelig at du praktisk talt ble nektet å ta test da du kom i land. 😜

      1. Det var meget spesielt. Hvorfor gidder dem alt dette styret? Men som sagt, jeg står ikke der å krangler meg til noen hurtigtest. Vi dro rett hjem, og her skal jeg være noen dager. Jeg flyr ikke rundt og utsetter folk for risiko, og den hurtigtesten er jo bare tull i bunn og grunn uansett, for OM jeg hadde blitt eksponert for virus ombord så ser jeg ikke at det gir utslag på den hurtigtesten så kort etter. Er jo noe som heter inkubasjonstid.

    2. Et krav om koronapass, hvis formål er å skulle beskytte både eget og andres liv og helse etter at antallet fullvaksinerte har passert den andelen som pr. definisjon er ensbetydende med en ‘flokkimmunitet’, lar seg rett og slett ikke forene..
      For i vaksinepasset ligger det jo at det er vaksinen, og denne alene som kan beskytte en i dette anliggende, og ved da å kreve at en har latt seg injisere av en vaksine min. 2 ganger og/eller er virusfri ved avreise, så tilsier jo dette at viruset fremdeles er farlig, av hvilket det logisk følger at den nevnte allmenne immunitet IKKE er oppnådd, hvilket jo er synonymt med at vaksinen IKKE virker!..
      – Vel.. Jeg bare nevner det, liksom.. *hehe* 😉

      1. Joda, du måtte jo nevne dét.. men om scenarioet hadde vært i tråd med at ting fungerer, slik de prøver å fremstille, så er jo dette opplegget fullstendig bak mål og idiotisk. Men kom oss 20 minutter kjappere hjem da, om ikke mer 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg