Endelig, i morgen er den STORE dagen!!

Hellige måne hvor jeg gleder meg til i morgen, jeg har gledet meg i uker og måneder nå, faktisk 18 måneder, og tenk, omsider skal det skje. I morgen blir det virkelig liv i leiligheten her, for i morgen blir det høyt volum og full guffe!!

I dag har jeg handlet ingredienser. På menyen i morgen kveld blir det hjemmelaget pizza med spicy saus, kyllingkjøttdeig, bacon, masse ost og sopp. Toppet med oregano.

Mens jeg holder på i leiligheten her og rydder, ordner og lager pizza til kvelden så skal jeg guffe opp albumet til LP «Churches» som slippes i morgen. Jeg har hørt de låtene som allerede er sluppet som singler, «Goodbye» er favoritten min av dem hittil, men albumet inneholder 15 låter hvorav 11 nye. Dette er good stuff folkens, fucking amazing. Gleder meg utrolig mye. Kan også røpe at jeg har kjøpt billetter til konsert med henne i Amsterdam neste år. Det blir psyyykt bra!!!

At LP slipper nytt album er ikke alt jeg gleder meg til i morgen. Dette blir bare bedre og bedre skjønner dere. Når snuppen er kommet hjem fra jobb, og jeg har fikset leiligheten, satt fram spekemat, chillidip, potetgull og snadder, når pizzaen er stekt og servert, når det er fylt opp med godt i glassene, levende lys er tent og stemning laget, da er det duket for show. Et show av verdens beste entertainer whatsoever!!

I morgen aften blir det show med Madame X, altså Madonnas alter ego, konsertdocumentar «The Madame X Tour». Ingen vet hva å forvente bortsett fra de som var på de faktiske og utsolgte konsertene. Det har deg slik at samtlige av de som har vært på disse konsertene ble fratatt sine mobiler og kameraer som ble låst inn i «vesker» som ikke åpnet seg igjen før konserten var over. På den måten har ingen kunnet filme eller ta bilder å legge på nettet, slik har Madonna kunnet holdt på overraskelsesmomentet med å dele dette på streaming fra i morgen av.

Så i morgen er det altså premiere på Paramount+ «Madame X Tour» av Madonna, my Queen, my number 1!

Fra i morgen vil også Live-albumet til Madame X også bli gjort tilgjengelig for strømming på Spotify etc. Som dere skjønner blir morgendagen STOOOR for meg.

Snuppen min og jeg skulle bo i luxus i Paris, dra til Disneyland og vi hadde VIP-billetter til «Madame X Tour». Få timer før det hele skulle skje, som vi hadde gledet oss til i måneder og år, så ble det LOCKDOWN!!

Bittersmaken henger i enda, men jeg vet Madonna leverer, hun vet akkurat hva som skal til for at jeg skal komme, hva som får det til å gå for meg (og hundretusener og millioner andre).

Få med dere Madame X show i morgen på Paramount+!!

Link: Madonna kommer på Paramount+


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#lp #churches #goodbye #madamex #madamextour #paramount #madonna #konsert #queen #dokumentar #live #show #bunnytrash

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg