En yndig konspirasjonsteori på morgenen.

Den eldste ynden min har begynt å blomstre, jeg synes den er fin jeg. Har to, en rosa og en rød. Har lyst på en til. Ynder gjør seg, de vokser utrolig godt på sommeren. Vet ikke helt om jeg kan skrive det, for man har jo forskjellig oppfatning om hva «vokse godt» er så da blir det feil av meg, en konspirasjonsteori?

Jaja.. ellers har vi nå hatt en elektriker på besøk her, utført en NEK 405 kontroll. 4 timer, kom klokken 07:30. Det er tidlig.. Er helt tom i hodet her jeg sitter. Vet ikke om det heller er greit å skrive, for da kommer det vel påstander fra Hønefoss om at jeg benekter et hodes innhold og fornekter sentralnervesystemet. At jeg pøser ut med konspirasjonsteorier. Vel, either way, jeg er helt tom i hodet akkurat nå, så hva kan jeg si?

Ha en fin dag alle sammen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

4 kommentarer
    1. For en nydelig blomst, vakker farge og så stor 🥰 Jeg har ingen erfaring med Ynder, så nå må dama google litt 😉 Må innrømme at jeg ble litt nysgjerrige når du skrev om måten du har blitt behandlet på av en spes blogger. Måtte jo inn å lese innlegget, og må si at jeg ikke helt skjønner pointet med å holde på sånn. Jeg er kanskje naiv, som trodde at det var slutt på dette her inne. Der tok jeg tydeligvis helt feil 🤬

      1. Hun holder på sånn hele tiden, særlig med de som har plasseringer over henne på lista. Jeg må ned på lista, for det er skikkelig uhyggelig å ha det slik.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg