En ulykke kommer sjelden alene.. overtro?


Jeg vil ikke beskrive meg selv som overtroisk, men av erfaring, når først noe skjer så skjer det i tre.. for kort tid siden ramlet jeg ned en steintrapp, nå før helga ble jeg forgiftet… så hva kommer, hva blir den tredje ulykken?

Blir verre hver gang, så nå kjenner jeg på angsten… altså et fall som hadde kunne endt livet mitt, samme med forgiftningen.. så hva kommer?

Link: Ramlet ned ei steintrapp.

Link: Forgiftet meg selv.

Andre her som opplever at når noe skjer, så blir det tre hendelser som linker seg til hverandre? På godt og vondt har jeg opplevd dette hele livet. Jeg er rask å kjøpe meg Flax-lodd når 3-enigheten er på den positive siden, hahaha.. men det er sjelden det er penger som kommer gjennom disse hendelsene. Det er fysisk og psykiske oppturer og nedturer som oftest..


Livet er en berg- og dalbane. Det er det som er så genialt og spennende. Vi vet jo ikke hva som kommer rundt neste sving. Men disse farlige hendelsene, som kan ta livet av en, de er skumle – men også en påminnelse hvor viktig det er å leve livet. Leve livet mens en har det! Ikke bare eksistere, men leve!!!

Mye rart mellom himmel og jord. Er det å tro på orber, ånder og spøkelser overtro tenker dere? Det å forutsi hendelser, å vite at noe skjer før det skjer? Det har også hendt meg. Lenge siden nå, men som sagt, det har faktisk skjedd meg..

Nå koser jeg meg på balkongen i sola. Røyk og kaffebaileys. Håper at den tredje hendelsen ikke skjer i dag. Fornemmer at det kommer på en torsdag siden både fallet og forgiftningen var på torsdager. Enda noen dager til neste torsdag.

Så med det sier jeg bare:

Happy Søndag alle sammen 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#overtro

2 kommentarer
    1. Huff,la oss håpe det ikke skjer i 3 denne gangen. Men å tro på orber,ånder og spøkelser . Vil ikke kalle det overtro. Og hvis du kan fornemme ting på forhånd . Så er du kjempeheldig. Enkelte mennesker er mere sensitive og følsomme en andre, og sånn er det bare . Vil kalle det heldig jeg 👍 Ha en strålende fin søndag videre 👍
      #klemz#

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg