En liten familie er blitt større 🥰

Nå har Dimples matmor vært her på besøk hos oss og det var veldig koselig. Tassimokaffe og røyk på balkongen, og en lang god prat. Det gjorde seg. Nå er det altså avgjort, og det blir slik at Dimple har flyttet hit og skal bo her hos oss. Det er det beste for matmor, og det beste for Dimple.

Matmor er ikke helt ute av bildet da. Dimple skal være hos henne når snuppen min og jeg reiser på turer og ferie. Vi har jo billetter til Madonnakonserter senere i år, i utlandet. Vi driver også planleggingen av en langweekend i Amsterdam for å treffe venninner fra Tyrkia. Og feriene våre i år blir nok både Alanya og muligens en gresk øy. Vi får se.

Ligger oppå magen og brystet mitt alle tre, kan ikke komme nært nok liksom..

Dimple får jo også være hos matmor innimellom hvis matmor er i form og har lyst å ha Dimple litt sammen med seg. Så det blir ikke slik at hele livet hennes blir snudd helt opp ned, men det blir nok bedre enn det har vært etter matmor begynte bli dårlig. Satser på at dette gjør dem begge bedre til mot og friskere.

I morgen blir det å gjøre avtale med veterinær så blir det masse tanntrekk og denslags. Videre utredning deretter. Dimple har et godt og sterkt hjerte og hennes organer likeså. Hun er blitt mer aktiv og friskere i formen den tid hun har vært her, så dette skal nok gå veldig bra, og hun blir godt ivaretatt på sine eldre dager.

Ella og Ariel er friske og raske, og akkurat nå er dem ute og lufter seg sammen med snuppen min i all snøen som har kommet siste døgnet. Full vinter igjen her nå, sukk.. men godt og varmt i heimen, en liten familie begynner å bli storfamilie. Ja til livet og kjærligheten 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#pug #mops #pugs #dimple #bunny #bunnytrash

28 kommentarer
    1. Nå må jeg gråte noen gledestårer her. FOR noen romslige hjerter du og snuppen har ❤️❤️❤️

      1. Takk for dét kjære deg. Hyggelig at noen her inne mener det om meg/oss. Vi tar selvfølgelig vare på vesle Dimple, hun er ei veldig snill jente, hun lager ikke til problemer, og når hun kan være hos tidligere matmor når vi er borte, så er saken grei.

          1. Sant nok, derfor er jeg på mange måter mer glad i dyr enn i mennesker. Disse mopsene er selve symbol på ekte kjærlighet, hellige kaninmåne de hopper jo på oss av glede bare vi har vært nede i oppgangen og hentet posten. Altså de har ekte kjærlighet i hjertene sine, og vi er så heldige som får se og oppleve det hver dag, hele tiden 🥰

      1. Takk. Litt sånn uggen i magen iht videre utredning og hva de finner ut, men satser på at dette blir bra. Dimple er veldig glad, og stadig mer kvikk for hver dag, så jeg satser på at dette går rette veien.

    2. Dere er bare gode. stort hjerte for store og små. Håper besøk hos veterinær går bra! Er ikke mange som hadde gjort der dere gjør nå! godt sånne finnes ennå 😊

      1. Må si jeg gruer meg til disse veterinærgreiene, tanntrekking betyr narkose, og jeg er skeptisk til dét, men det følger med, her er det ikke noe valg.

    3. åhh Dimple er heldig ❤️❤️ Da får hun verdens beste omsorg av to herlige foreldre ❤️❤️ Veldig glad på alles vegne 😍 Må være veldig trygt for matmoren at dere kan ta vare på henne ❤️
      Stor klem fra oss i Hakkebakkeskogen 🤪😍

    4. Så flott gjort av dere! Hun får det godt hos dere ❤️
      Godt for matmor å vite at hun er hos noen som er glad i henne, og kjenner henne så godt.
      Håper dere får masse glede av henne også i mange år 🥰

    5. Så godt at det ordnet seg til det beste for alle <3 Regner jo med at du storkoser deg med 3 smottiser 🙂 De er jo helt herlige 🙂 *Der det er hjerterom er det husrom* <3

      Klem Vibbe 🙂

    6. Så kjekt å lese! ♥️ Er sikker på at det er den beste løsningen for dere alle, ikke minst for matmor. Det må jo være betryggende for henne å vite at Dimple er på et sted der hun er kjent og føler seg trygg, og at de kan treffes.

      Jeg måtte jo selv ta imot en hund jeg eide sammen med noen venner. Hunden trivdes ikke hos de pga bråk med en annen hund. Her måtte vi la hensynet til Iben gå foran hensynet til menneskene. Det var vondt for de å gi slipp, men de visste jo (og så) at hun hadde det godt hos meg.

      Dessverre fikk jeg bare 7 mnd med henne før hun døde i høst, men jeg ville ikke vært de mnd foruten.

      Lykke til med Dimple!

      1. Heldigvis går Dimple godt overens med Ariel og Ella. Hvis ikke hadde vi ikke vurdert å ta inn en tredje. Trist story om Iben.. takk 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg