En kjent norsk politiker advarte mot svenske tilstander.

Begrepet «svenske tilstander» har de fleste i vårt lille land Norge hørt. Begrepet oppsto sent på 70-tallet da en mann fra den politiske høyreside tok seg til å advare mot svenske tilstander. For det som er sannheten er at vårt naboland Sverige har bedrevet en uvettig innvandringspolitikk over lang tid nå, og allerede den gang jeg ble født kunne man se hva som ville komme. Men i kjent stil gjorde svenske politikere og de fleste norske politikerne seg blinde.

Opp gjennom årene har vi hørt mange svenskevitser og latterliggjort svenskene for de avgjørelser som er blitt gjort gjennom tiden. Nå er det blitt slik at i Sverige er sjokkfaktoren borte for svenskene, de reagerer ikke med vantro når det oppstår bilbranner, at unge kvinner blir voldtatt, at mennesker blir overfalt av gjenger med kniv. Det er slik det er blitt. Vil vi ha det slik at vi slutter å reagere?

Det svenske marerittet er nærmest ufattelig, ihvertfall for mine foreldre, min nabo og venner jeg har her i Norge. Man blir rystet av å høre om det. Hvordan kunne et så velfungerende land som Sverige gå så til de grader av hengslene i grusom vold og kriminalitet?

Det meste jeg skriver nå kommer vel ikke som noe sjokk for nordmenn flest, for vi vet jo hva det skyldes, hva årsaken er, de fleste av oss vil bare ikke tro det, derfor gjør mange seg blinde, fortrenger og later som om det bare er film. Det er feil vei å gå, vi må ta dette innover oss, vi må akseptere at svenske tilstander er reelle, så må vi gjøre det vi kan for å forhindre at slike tilstander ikke får utvikle seg mer her i Norge. For som sagt, vi vet hva som er de direkte årsakene til svenske tilstander, det skyldes selvsagt masseinnvandring fra kollapsede stater, typisk islamske stater.

Liksom hallo, bare i Sveriges hovedstad Stockholm etterforskes nå nesten 90 drap og drapsforsøk! Vil vi ha de tallene her? Nei? Da må vi passe oss, for bare de siste ukene har det vært skyting hver eneste uke i et par måneder pluss, og folk blir drepte. Gærninger flyr rundt med macheter og kniv.

I omtrent 20 av de 90 sakene i Stockholm er den mistenkte per definisjon barn, altså under 18 år. En av disse gjelder en 13 år gammel gutt i mistenkt for å ha skutt en mann i hodet.

13 år gammel.

Skjøt mann i hodet

Drap og vold eskalerer år for år. Kvinner slutter å anmelde voldtekter, de bli bare en del av statistikkene. Kriminaliteten forblir uoppklart. Det er så mye at det evnes ikke å overvinnes. Politi og myndigheter har ikke sjans, ikke muligheter til å håndtere situasjonen. Det er for sent. Det vår norske politiker den gang på slutten av 70-tallet så antydninger av i Sverige har skjedd, det han advarte mot, det som er ironien er at her i Norge ser ikke advarselen ut til å ha blitt mottatt. Hva er det med «Svenske tilstander» som ikke synker inn her i Norge?

Ønsker vi virkelig at vold og drap skal være den nye hverdagen? Ønsker vi en kriminell utvikling der det blir i praksis så mye at det ender med så lav risiko for å bli tatt for grove voldsforbrytelser, at voldskriminelle ikke engang trenger frykte å bli tatt?

I Norge står dørene på vidt gap, nå er det på tide at folk innser dette, snakker om dette, for hvis ikke dørene inn til Norge lukkes nå, så må vi innse at svenske tilstander blir norske tilstander.

Hvis Sverige kollapser eller bryter ut i borgerkrig, hva gjør vi da, hvis vi ikke engang har evne til å rydde opp i eget land, og da får en ny situasjon langs hele den 1630 km lange grensen mot Sverige?! Da får Norge et uhåndterlig problem, det er det ingen tvil om.


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#islam #vold #kriminalitet #sverige #stockholm #svensketilstander #ytringsfrihet #jihad #carlihagen #sharia #advarsel #koranen #klankultur #voldskriminalitet #kniv #machete #skyting #drap #allah #islamisering #muhammed #terror #oslo #norge #bunnytrash

12 kommentarer
    1. Det er virkelig skremmende det som skjer rundt i Europa nå…Alle bør frykte svenske tilstander. Jeg har en bror som er offiser..Er den veien de bør se ikke bare mot Russland..men hva vet vel jeg hva de driver med🤷🏼‍♀️Det får jeg aldri vite🙄😂men håper innvandring er involvert🙈At folk flest ikke reflekterer over det som skjer er skummelt. Plutselig er det for sent, jeg ønsker ikke å være her da..
      Likte Hagenvideoen👍😄

    2. Eg har sidan 2007 sagt at den neste store krigen i Europa, kjem til å stå mellom europearar og dei unevnelege, og at den kjem til å starta i Noreg.
      Eg veit ikkje kor monge gonger eg har fått høyrt at eg er gal, men det er nok fleire hundre.
      Tenke seg til at me skal kriga mot fredens religion. Du treng psykisk hjelp, seier folk til meg.
      Då kan eg seia at det har eg fått. Begge psykiaterane eg har snakka med dette om, har skjøna og anerkjent argumenta mine, og faktisk sagt seg einege med meg.
      Så enten er eg sylande dykteg til å manipulera, eller så er det berre å venta på den store smellen. For slik utviklinga er nå, så kjem den.

    3. Det er så uvirkelig, at vi har fått dette så nært innpå oss, i nabolandet Sverige som alltid var så trygt. Og nå kan de jo bare komme inn og få dobbelt statsborgerskap… Hvor skal dette ende?? Må vi stenge grensen?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg