En del av Livets Harde Skole.

I god juleånd var min plan å legge elendigheten i verdenssamfunnet på hylla og utelukkende fokusere på positivitet når det er jul, lage julestemning intet annet, men jeg er den jeg er og Bunny Trash er mitt alter ego, da ikke en utelukkende søt Bunnykanin, men også en Trash søppelbøtte som må gulpe opp sin vrede over all idiotien som legger seg som råtne alger over folk og samfunn.

Det blir som da jeg skulle slutte å spise kjøtt, for noe inni meg ville ikke akseptere den gang at jeg var nødt til å spise kjøtt for å leve godt. Jeg ønsket ikke lengre at mitt gode skulle gå på bekostning av vakre flotte uskyldige liv. Jeg klarte meg egentlig godt, 371 dager spiste jeg ikke kjøtt, det var helt til jeg sprakk på en lasagne. Da måtte jeg innse at jeg er den jeg er, og akseptere den siden med meg selv.

Jeg har flere sider med meg selv jeg ikke liker 100 prosent, men jeg har måttet akseptere, og på den måten har jeg lært om meg selv og innsett at ihvertfall jobber jeg med meg selv for å være en best mulig utgave av meg selv. Og jeg er faktisk veldig fornøyd.

Når jeg tenker tilbake på denne «Bien» som jeg hadde daglig i kommentarfeltet mitt, inntil bloggsupport hjalp meg blokkere, som kom med stygge kommentarer uansett hva jeg skrev eller gjorde, om jeg hadde reddet et barn fra å drukne (noe jeg faktisk en gang gjorde) så ville det blidd forvridd til noe stygt.

Jeg tåler veldig godt meningsmotstandere, men når folk blir fanatisk opphengt i meg, får en sådan besettelse, da gidder jeg ikke. Det er nok psykisk syke som trenger hjelp, og jeg kan ikke hjelpe noen som ikke vil ha hjelp. Noen som prøver å sabotere og ødelegge andre mennesker fordi man ikke ser øye til øye om ting. Jeg er ingen psykiater, men litt psykologi har jeg studert, både på Livets Harde Skole og den offentlige.

Jeg vet ikke hvordan hun greier å utelukkende være så slem, konstant hele tiden, hun vil ikke snakke om det, så om det er fra barndommen eller ren bitterhet, et resultat av trauma i det voksne liv, ingen aning, men det som er bra er at det er slike mennesker som faktisk forteller meg hvor bra jeg egentlig er som menneske. Jeg må jo se det positive i det.

Jeg er Bunny Trash i bloggen min, jeg kan si om jeg synes noen er teit og nedsnødd i skallen, men jeg klarer også å se det gode i folk og komplimentere det. La folk vite at jeg ser deg for den du er, det gode i den det måtte gjelde. Det eneste gode jeg ser i «Bien» er at det gir meg perspektiv på meg selv, jeg ser tydeligere alt det gode i meg selv, så tusen takk!

Anyways, tilbake til saken. Jeg prøvde meg med å bare være positiv, spre julestemning, gode ord og glede. Men på samme måte som jeg sprakk på den lasagnen, så sprakk jeg på historien om en hai i går. Da våknet søppelkaninen og bare måtte lage en sak om det, for det er ikke greit at folk gjør sånt!! Jeg driter i om mange mister lønn og muligens levebrødet sitt om folk boikotter denne hai-nattklubben. De kan slippe den løs og svømme selv i den lille tanken, kanskje omsetningen går opp da!?!!

Og nå må jeg bare si noe om disse vaksinene, covidvaksinene igjen, og disse politikerene og Folkehelseinstituttet og dette de driver med. Altså, FHI la opp til en massiv booster-vaksinering gjennom julen: For å åpne landet gikk de ut med at man var helt avhengige av å sette 700.000 vaksinedoser på to uker, i forrige uke og denne.

Dette lot seg selvfølgelig ikke gjøre, de har ikke fått til halvparten engang, selv om det skrytes i media at tusenvis av mennesker har nå endret seg om å ikke ville la seg vaksinere, og har nå tatt sin første dose vaksine.

Javel, folk må bare gjøre hva dem vil. Jeg respekterer fullt ut de personlige valg folk gjør i denne saken, det jeg ikke respekterer er metodene som brukes. Daglig hetsing av uvaksinerte, juksing med tall, tilbakeholdelse av informasjon, og nå denne trusselen at hvis man ikke tar booster-doser så åpnes ikke samfunnet igjen. FUCK disse folka, dette er ondskap og ødeleggelse av samfunn og menneskeliv. Nå flyr folk rundt her i Drammen og er «trippel»-vaksinert og har fått korona, dette fungerer ikke, på tide å innse dette nå, og slutte gi hverandre skyld. Pek i riktig retning, ikke la dem manipulerere hjernene deres mer!!

Jeg tror faktisk ikke noe på historiene om at det er stor økning av førstegangsvaksinerte. Nå hører jeg flere som har stoppet opp og sier nei, og da snakker jeg blant folk jeg kjenner og har kontakt med. Så det er jo besynderlig rart at i media hauses det opp om det motsatte av hva msn opplever selv i det virkelige samfunn, i en krets bestående hovedsaklig av helsearbeidere og sådan!

De forteller om høy økning blant førstegangsvaksinerte, samtidig som de ikke greide nå halvveis i målet sitt i antall booster-doser i jula. Yeah, right!! Bare der finner jeg noe som ikke stemmer, og so what om jeg er alene i den saken, fremdeles takker jeg nei til å stikkes hull på og få injisert covidsprøyter, da tar jeg heller MDMA i sprøyta, for det har jeg ikke prøvd. Olala.. Bunnys back!!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #vaksiner #boostere #hai #nattklubb #kjøtt #dyremishandling #peta #bunnytrash

10 kommentarer

Siste innlegg