En bedre dag i morgen – hvil i fred Christine!

Fleetwood Mac, Oslo Spektrum.

Nå har Ariel og jeg vært 7 timer hos veterinæren i dag. Ingen dårlige nyheter, men ingen positive heller. Noen vil påstå at det er positivt, men det er det ikke, hun er ikke bra. Så derfor skal vi være der igjen klokken 13:00 i morgen. Heldigvis satte jeg kaffemaskinen på rens i går, så kanskje jeg klarer holde meg våken til innlegget i kveld der det blir trukket hvem som får første kalenderpakke fra Bunnys Julekalender i kveld klokken 20:00. Så tar jeg kveld hvis ikke formen snur helt.

Sånn utenom å ha vært på klinikken i hele dag så har jo dagen vært ganske innholdsløs. Ikke lest noen nyheter, ikke gått noen tur med jentene eller møtt folk, ikke pratet med en kjeft utenom de på klinikken. No input. Bare spist tre halve rundstykker med egg og kaviar på (ikke beluga). Ikke hørt musikk engang.. men det skal jeg nå. FM!

Christine Perfect aka Christine McVie døde i går. Hun var 79 år, skulle feire 80 til sommeren. Hun har fødselsdag samme måned som meg. Godt å høre at hun sovnet fredfylt på en måte man skulle ønske vi alle gikk bort på. Selv synes jeg dette var trist likevel. Hun har hatt et innholdsrikt og suksessfylt liv. Jeg kjente henne ikke selvfølgelig, men jeg fikk sånn tristhetsfølelse. Fleetwood Mac har alltid vært et av mine favorittband, ihvertfall fra jeg var 10 år. En venninne og jeg var på konsert med dem, og da var de full besetning av det bandet som tok verden med storm etter Peter Green forlot.

Jeg slenger med tre låter her fra Fleetwood Mac som Christine McVie har laget. For dere som kanskje ikke kjenner til henne, bandet eller musikken (om DÉT i det hele tatt er mulig) så kan dere høre, uten overdrivelse hvor fantastisk tidløst og bra dette er. Jeg har valgt «Don’t Stop», «Little Lies» og «Everywhere» til dere. Lytt nå!! ❤️

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#fleetwoodmac #christinemcvie #christineperfect #ariel #veterinær #strømsødyreklinikk #spotify #bunny #bunnytrash

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg