Emil har nå blitt en av Demokratene.

Hellige Madonna jeg er jo bare såååååå fristet til å stemme Demokratene. Samtidig er jeg veldig opptatt av at Erna ikke skal få fire nye år, og jeg vil heller ikke ha Takefyrsten Støre i statsministerstolen, da går vi fra asken til ilden og vi kommer til å brenne oss noe så jævlig.

Det som er så forbanna trist er at om man stemmer Demokratene, vil det gjøre at Støre får makten? Jeg er stygt redd for det. Blir det da slik at min samvittighet gjør at jeg må stemme Fremskrittspartiet? Eller kan Demokratene klare et brakvalg?

I politiske temagrupper på Facebook er det noen som skriver STEM DEMOKRATENE overalt. De fremstår som hjernevasket i sin opptreden og det spekuleres i om de er agenter fra Arbeiderpartiet som jobber med splitt og hersk. Det skremmer meg litt fra å stemme Demokratene. Sukk..

Veldig synd at jeg ikke har noen rundt meg som dette kan diskuteres med, noen som kan komme med nykternt innspill. Dessverre bryr ikke folk flest seg hva som skjer i dette landet. Sier myndighetene hopp, står de alle fleste rundt meg og hopper på et bein. Folk går tur med munnbleiene sine, og sier helseministeren at man skal drikke cyanid, så gjør folk flest det.

Litt over 10 000 mennesker sendte inn høringssvar for å yte motstand til fascisme-passet (jeg er stolt av dere), til tross for at dette egentlig rekord når det gjelder høringssvar så er titusen et veldig lavt tall når det gjelder noe så alvorlig. 

Bjellekua følges, når det plinger så danser de politisk korrekte nikkedukkene.

Les gjerne kronikken til Emil Tranøy Aasheim som han har fått publisert i Resett.

Link: Derfor er jeg tilbake i politikken (Resett) 



Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#politikk #demokratene #arbeiderpartiet #fremskrittspartiet #emiltranøyaasheim #resett

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg