Elveblest og kreft liksom.. ouch!!

Illustrasjonsbilde.

Så var det denne artikkelen fra TV2 hvor de skriver at Danmarks legemiddelverk har gått ut med at de mener Modernas koronavaksine kan gi en mulig kronisk bivirkning.

Vaksinen, som sammen med Pfizer-vaksinen utgjør størsteparten av vaksinedosene som er satt i Norge, kan potensielt gi kronisk elveblest. De sier da at særlig unge menn later til å være ekstra utsatt for denne mulige bivirkningen.

Elveblest faktisk.. tankene mine går til en medblogger som fortalte at dette har skjedd henne. Hun tok vaksine og fikk masse utslett, elveblest. Jeg har lurt på om det var en sammenheng med den elveblesten og vaksinene, og det ser ut til at det er tilfelle altså.

Så har vi denne overskriften fra Frittvaksinevalg.no som florerer rundt i sosiale media nå, folk deler og deler. Altså der står det at kreftviruset SV40 er en del av innholdet i koronavaksinene. Hva i helvete??

Skremmer jo vannet av meg. Dette med kreft, folk får dette hele tiden, kjenner så utrolig mange som har fått kreft siste årene, men det startet lenge før pandemien. Rett før pandemien mistet jeg bestevenninna til kreft, under pandemien døde enda flere av kreft. Og nå virker det som om det blir enda mer av dette. Kreft er blitt en pandemi. Er pandemien årsak? Jeg bare spør. Jeg har fått med meg at dette med hudkreft, kreft i føflekker har tatt av, det har blitt diagnosert flere stykker rundt meg, og jeg tviler på at det er helt tilfeldig. Det er ganske spesielt her i Norge, det er ikke slik at vi er overeksponert av sol.

Kramper, blodpropp, myokarditt, perikarditt, menstruasjonsproblemer og blødninger, listen blir bare lengre og lengre. Har det sammenheng med vaksinene? Det er jo etter vaksineringen at dette har «blomstret». Jeg leser om overdødelighet i Norge og overdødelighet i verden. Jeg leser bortforklaringer, jeg leser at talsmenn «går rundt grøten» og peker på alt mulig, noen ganger sier de at covid er årsaken. Noen ganger påstår de at det ikke er vaksinene.

Oftere og oftere leser man om friske idrettsfolk som har gått bort. Unge, sunne, friske helsefreaks liksom. Så er det folk som tar selvmord, den psykiske helsen ble hardt rammet under pandemien, kan ikke skylde på vaksinene, det har noe med alle tiltakene som ble gjort, skremselspropagandaen osv tenker jeg. Hva tenker dere? Uansett, det er helt for jævlig dette dritet!!

Tilbake til artikkelen fra TV2 om kronisk elveblest. Danskene har ytret dette på bakgrunn av informasjon fra 360 saker, hovedsakelig fra Danmark, men det er også registrert tilfeller i Tyskland, Sveits og Italia sier de. Av disse 360, ser legemiddelverket en mulig eller sannsynlig sammenheng med vaksinen i totalt 286 saker.

Resultatet er at kronisk elveblest blir nå lagt til som en mulig bivirkning på pakningsvedlegget til vaksinen. Det danske legemiddelverket sier EUs legemiddelverk EMA er enig i vurderingen. Hvilket sier meg at det er ikke snakk om at elveblesten kanskje er pga vaksinene, men at den faktisk ER pga vaksinene!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #corona #vaksiner #elveblest #kreft #blodpropp #myokarditt #perikarditt #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Når tid skal vi få hvite hva Erna Solberg klarte å stemple UNNTATT FRA OFFENTLIGHETEN, hva var det vi ikke skulle få vite om vaksinene, hun er jo når venn med gjengen i USA som sitter i FN huset i NY i USA.
      Hva har Solberg regjeringen fått vist der om vaksinene hva de inneholder av farlige stoffer som vi skal dø av, for hva var det ikke FN gikk ut med at antall personer i dagens verden er ikke bærekraftig som de sier.
      Alt skal være bærekraftig, hva enn de snakker om så planter de inn ordet bærekraftig, ja selv krigen i Ukraina kommer ordet bærekraftig frem noen ganger.
      Nå må også Nakstad i FHI komme på banen og si Unnskyld til de som er vaksinert og til spesielt oss som ikke tok vaksinen den hetsen vi ble utsatt for av venner og i nær slektskap, og familie i nær slektskap en ikke ser mer for vi er uvaksinerte.

      1. Tror ikke noen kan forvente noen unnskyldning, og for min del er det helt greit, fordi jo mer de presset, jo mer bestemt ble jeg på å ikke ra denne vaksinen. Hadde de ikke presset og hetset hadde muligens jeg latt meg injisere, og muligens sittet her med myokarditt, elveblest, kramper og tilogmed kreft. Så da takker jeg heller for hva de gjorde 😜🥰🐰

    2. Jeg så det her om dagen…ja jeg sliter etter dette.. Jeg har slitt sykt mye med elveblest. Veldig kjedelig.. Og det klikker nesten av det å klø. Hadde aldri problemer før vaksinene. Tråkig rett og slett.

    3. Et lite utsnitt fra lenken:

      De kliniske dataene for Pfizer-vaksinene skjuler seg i et vedlegg – som lister opp 1291 bivirkninger i alfabetisk rekkefølge. La oss bare gi deg å nyte de dårlige tingene som begynner med bokstaen «a», som kan skje med folk som har tatt Pfizervaksinen:

      (Diagnoselisten for alle diagnosene som begynner på A kan leses på norsk ved å klikke på denne lenken. Den er for lang til denne artikkelen (1291 bivrikninger. red.. )

      Du har nok fått en ide om dette. Det er 9 sider med bivirkninger med liten skrift.

      Du vet allerede at barn, spesielt unge gutter, kan få myokarditt (hjertemuskelbetennelse) av vaksinene, men til denne listen bør du tilføye den alvorlige muligheten for at de kan få hjernestamme-emboli (blodpropp), akutt nyreskade, hjertesvikt, frontallapps-epilepsi, Hashimotos encefalopati (hjernesykdom), herpes, interstitiell lungesykdom eller diabetes mellitus type 1 (sukkersyke) – bare for å velge noen få svært alvorlige bivirkninge fra en svært nøktern liste.

      Og fortell meg ikke at dine sjanser for å bli skadet er små. Den amerikanske regjeringens egen database VAERS( Vaksinebivirknings-rapporterings-system) har over en million rapporter om «uønskede hendelser » med de nye vaksinene – med 24 000 hendelser listet som «død». Pfizer var klar over mer enn 158 000 «uønskede hendelser» da de spurte om FDA-godkjenning. Folk hadde alvorlige problemer etter å ha tatt Pfizer-vaksinen, og Pfizer visste det før de søkte om godkjenning av sin vaksine.

      https://derimot.no/usas-fda-ville-skjule-de-kliniske-data-fra-pfizer-i-75-ar-na-er-de-frigitt-og-det-er-ikke-hyggelig-lesning/

    4. Det by far verste, er at det etter sigende skal ha blusset opp et betydelig antall flere kreftdiagnoser enn normalt i tiden etter c19.
      Men noen offisiell innrømmelse/beklagelse i forhold til hva som (ev.) har avstedkommet av dritt fra den vaksinen kommer neppe i vår levetid iallefall, da vaksinerelaterte dødsfall kjapt kamufleres i form av å registrere de som covidrelaterte..

      1. At vaksinerelaterte dødsfall kamufleres i form av å registrere de som covidrelaterte burde ihvertfall få alarmen til å gå hos mange, men jeg leser at folk tar boostere enda.. 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg