Edderkoppen er ute og fotlenken av!


Siste dag i karantene, nå er edderkoppen ute og snart skal fotlenken av. Når denne dagen er over om få timer, så er jeg fri igjen. 10 dager karantene er over.

Den som ikke har fått med seg dette med edderkoppen kan lese innlegget mitt fra karantene dag nummer 8 i linken under.

Link: Edderkopp i halsen min.

Og dere som ikke skjønner dette med fotlenke, så er jo det en gjenstand som brukes for å hindre kriminelle å bevege seg fritt. I mitt tilfelle er ikke jeg den kriminelle part da jeg intet galt har gjort. Likevel ble jeg tatt i arrest, fengsel og fotlenke.

Link: Med fotlenken på.

Det som skjer videre nå er at i morgen drar jeg til sentrum frisk som jeg var før jeg ble ilagt karantene. Mitt første stopp blir hos min lege for å ta en serologisk ELISA-test av antistoffer mot covid-19-infeksjon. Serologiske ELISA-tester gir et sikrere svar enn hurtigtester. For i dette tilfellet orker jeg ikke å ta noen PCR-tullball-test. En har hørt mye om de PCR-testene, og hver gang en nevner det i en diskusjon, hver gang en artikkel fra alternative media tar dette opp, så blir man beskyldt for usannheter og konspirasjonsteorier. Men nå er det slik at noen jeg har hatt kontakt med gjorde et forsøk, tok PCR-tester som påviste negativt. Gikk i «karantene», altså holdt seg hjemme uten kontakt med noen, tok ny test og fikk påvist positiv. Dette skjer da i 25% av tilfellene (estimert spekulasjon må sies).

En kan da tenke seg hvor mange av 150 000 som har fått påvist covid med PCR-test, som faktisk ikke hadde covid. Disse har kun fått beskjed om å holde seg hjemme, være i karantene. Og med tiden så eksisterer det ikke noe annet bevis for at disse har hatt covid, enn svaret på en sådan PCR-test. Etter 6 måneder kan ikke engang en ELISA-test vise om en har hatt covid eller ei.

Med en ELISA-test får jeg svar på om jeg faktisk har hatt covid i det hele tatt siste 6 måneder. Kjekt å vite da noen går gjennom covid uten symptomer, flertallet faktisk, altså om det ikke er som nevnt, feil prøvesvar som følge av en ineffektiv PCR-test.

Uansett, jeg gleder meg til å dra til legen min, ut å se folk. Etterpå skal jeg på McDonalds og spise lunsj. Så skal jeg på dyrebutikk på kjøpesenter og kjøpe hundemat. Deretter skal jeg ha mokkakaffe på Café. Jeg skal virkelig fly rundt og nyte dagen. Det er meldt blå himmel, sol og 27 grader. Yeey, de kommende dagene skal jeg ta inn alt, puste godt, titte i butikker, shoppe, handle, spise junk og whatever, for plutselig er det tilbake i arrest, fengsel og fotlenke.

Hvordan jeg kan tenke slik?

Jo, for flere uker siden ble vi invitert til et vennepar i selskap hos dem. Dette selskapet er nå førstkommende lørdag. Snuppen min og jeg har takket ja til dette for lenge siden. Selvsagt kommer det noen andre venner av de vi skal til i dette selskapet. Garantert «fullvaksinerte» alle som en, og hvis én av dem er smittet, så er det jeg som må i arresten, inn i fengsel med fotlenke på. Uansett hvor forsiktig jeg er.

Men slik er det, uvaksinerte skal straffes til de gir etter. Jeg gir ikke etter, jeg er tålmodig. Med tiden så vil alt vise seg.

To «fullvaksinerte» er døde her i Drammen siste dagene. Siste var natt til i går. Dette var da personen som smittet vår «fullvaksinerte» venn som muligens hadde smittet oss. Her er det flere «fullvaksinerte» som er smittet av samme. Så det er triste dager, særlig for vår venn.

Til slutt her vil jeg henvise til en artikkel i Dagbladet hvor det står at vaksinerte utgjør 35% av de som har fått covid-19 Alfa og Delta varianten i Norge. Blant delvaksinerte var det 88% som ble smittet. Frem til 15 august fra studien startet, døde det altså 5 av covid-19, 1 var uvaksinert, 1 var vaksinert med en dose og 3 var «fullvaksinert». 25 personer som fikk Alfa, 12 var uvaksinert, 5 vaksinert med en dose og 8 var fullvaksinert, totalt altså 13 med en eller to doser vaksine og 12 uten vaksine.

Klikk dere inn på lenken under og legg da merke til hvordan Dagbladet formulerer seg, hvordan de fremstiller situasjonen. Det har noe med hvordan de ordlegger seg å gjøre. Manipulering av leserne. Men ting er på gang, ting vil vise seg og komme mer fram i lyset nå. Den som ikke våkner velger å sove.

Link: FHI med gladmelding til de vaksinerte (Dagbladet)

Tålmodig er jeg, og tålmodig skal jeg være. Og de nærmeste dagene – som sagt jeg skal få utløp, nyte, leve, kose meg og være forberedt på neste runde.

Ha en fortsatt fin uke alle sammen 😘


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#fengsel #karantene #arrest #fotlenke #pcr #tålmodighet #dagbladet #frihetsberøvelse #ytringsfrihet #rettferd #familie #frihet #elisa #kjærlighet #fhi #bunnytrash

#labarnavære

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg