Disconnected to the World, women are bleeding!


Jeg satt her i en halvtime å prøvde logge inn på Facebook. Hadde liksom ikke noe bedre å gjøre. Nettopp spist en hjemmelaget hamburgertallerken, og bare ønsket å sløve på sofaen med litt social networking. Men neida, kommer opp at jeg måtte sjekke internettet, men det er jo helt fint. Alt fungerer jo, unntatt Facebook og Instagram som faktisk er samme. Plutselig kommenterte noen dette på SnapChat, så da var det jo bekreftet at problemet er der, ikke her. Altså hos Facebook som i seg selv er en drittplattform egentlig, skulle vært boikottet for lenge siden, mange mener det samme, likevel er vi alle fremdeles brukere.

Så var det å lese litt nyheter da, og da hadde jo VG laget en sak på at det er store problemer med Facebook. Da spørs det jo om vi kommer inn der mer i dag i det hele tatt.

Så var det Dagbladet. De kunne meddele at Legemiddelverket forteller at de i løpet av én helg mottok om lag 500 meldinger om menstruasjonsforstyrrelser etter vaksinasjon mot covid-19. I dokumentasjonen er det 1659 meldinger om symptomer relatert til kjønnsorganene og bryst etter vaksinasjon med Pfizer-vaksinen og Moderna-vaksinen og 246 slike meldinger etter vaksinasjon med AstraZeneca-vaksinen og Janssen-vaksinen.

Menstruasjonsforstyrrelser og uventede underlivsblødninger, jupp, oppå angsten, anafylaktiske sjokk, blodpropp, perikarditt og myokarditt mm.

Link: Mange nye meldinger (Dagbladet)

Jeg er utrolig bekymret for alle som skal fortsette og ta enda flere doser av denne guffa her, det er skikkelig guffent. Dette er bare begynnelsen av alt som vil komme frem etterhvert. Jeg har så vondt inni meg for mine nære og kjære som fortsetter å være med på dette eksperimentet.

Hittil har Legemiddelverket mottatt totalt 35 000 bivirkningsmeldinger. Noen vil påstå at det er ikke så mye tatt i betraktning at det er 5,4 mill mennesker i Norge. Mitt spørsmål er da, hva tror folk dette ender med?

Noe å tenke på inntil Face og Insta åpner igjen…..

Link: Les 9 aktuelle alternative nyheter!



Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#facebook #instagram #some #covid #vaksiner #bivirkninger #blødninger #bunnytrash

13 kommentarer
      1. Haha.. jeg er tilogmed utdannet kokk, ikke at det utgjør noen forskjell på en hamburgertallerken, men i yngre dager var jeg veldig glad i å eksperimentere, blant annet på kjøkkenet, haha.. Fin fin kveld til deg også 🥰

    1. Trodde nesten Facebook boikottet meg der en stund, for i det øyeblikket jeg skulle dele mitt siste innlegg sto det error over hele skjermen her, enda godt jeg ikke var årsaken😅

    2. Fb og insta har vore nede sidan ca kl 17.00, og nå er Telegram og nede. Hovedpostinga kjem opp, men vedlegga kjem ikkje opp.
      Kan det ha noko med at ting skjer i USA?
      Red October, og stor militær aktivitet i alle statane. Mykje hemmelegheitskremmeri, og ingen forstår eller veit nokon ting.
      Såg Sidney Powell offentleggjorde bevis på valgmanipulasjon der borte iallefall sidan 2000, og rett etter det fekk fb og insta trøbbel. Aviser er og vanskeleg å få opp. Overskriftene går greit, men artikklane kjem opp med error. Er det lov å vona at noko skjer med all svindelen der borte?

    3. Presentation is everything!!
      Altså.. En sykdom med 3 skarve prosents dødelighet av registrerte smittetilfeller (og derav enda lavere om en tar med i betraktningen at det også har vært x-antall uregistrerte), hvilket i praksis innebærer drøye 800 her til lands, har blitt gjort til Svartedauen på steroider i folks bevissthet, mens de derimot har klart å mate inn at 35 000 vaksineofre er for en bagatell å regne..
      Folk MÅ begynne å se forbi formuleringer og føringer og tenke selv, ellers er vi ferdig..

      1. Det er ganske utrolig at vi sitter alle sammen og leser de samme artiklene, de samme rapportene, de samme documentene og whatever.. men så greier likevel disse formuleringene fra den statsstøttede pressen å avlede og villede folk totalt.

        1. På den ene siden, så har jeg forståelse for at folk lar seg manipulere/hjernevaske i hht hensikten bak formuleringene. Men på den andre siden, så skorter den nevnte forståelsen i det de ikke reagerer når de får dokumenterte forklaringer på hvordan det faktisk er, i tillegg til hvordan de er blitt forledet til en feiloppfatning!..
          Tenk hvordan vi har dundret på med både dokumentert info og redegjørelser for selvmotsigelser og logiske brister på størrelse med Grand Canyon i forbindelse med C19, og hvor liten gjennomslagskraft det må sies å ha hatt, forholdene tatt i betraktning! Samtidig, så har jeg også et klart inntrykk at vi har nådd ut langt bedre enn de fleste, så det sier jo i grunnen sitt..

          1. Hvordan de bare endrer narrativet og folk ikke ser det har jeg vært tilskuer til så altfor lenge nå. Jeg hadde faktisk virkelig ikke trist at mennesker flest skulle være så ille tilredt mellom ørene som vi nå har vært vitner til.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg