Dette fra en MDG-politiker faktisk?!! 😳


Nå har jeg ikke noe form for kjennskap til Susanne Heart og hennes politiske oppfatninger fra før. I min ungdom bar jeg selv medlem i MDG og sto på valgliste for partiet. Det var ikke langvarig, og dag gidder jeg ikke engang bry meg så voldsomt med MDG og deres uttalelser og meningsoppfatninger. Det jeg har fått med meg synes jeg personlig blir for dumt, så jeg har bare mest lyst til å late som om dem ikke eksisterer. Så langt det lar seg gjøre, de er jo like irriterende som flått i hundepelsen.

Men dette fikk meg til sperre øynene litt opp, jeg synes faktisk ikke det er så dumt, så får dere andre der ute ha deres meningsoppfatninger, jeg står likevel ved min.

Susanne Heart ønsker at regjeringen skal sette massevaksineringen på pause her i Norge. Dette på eget initiativ og egen oppfatning, ikke som representant for MDG baserer hun dette på sin «bekymring om at vi ikke har nok sikkerhetsdata på om vaksinene er trygge nok på lang sikt for aldersgruppene som nå skal vaksineres, og da spesielt barn og unge. Risikoene død og skade i forhold til covid-19-sykdom ser ikke ut til å være så stor at det er verdt denne eksperimentelle massevaksineringen på de unge som nå gjenstår. Vi bør pause istedenfor å haste med denne gruppen før vi har mer data». Videre sier Heart at «takknemligheten som bekymrede mennesker fra hele Norge viser i responsen forteller meg at dette var riktig å gjøre nå».

Enig med Heart! Ikke en dag for tidlig!!

Link: MDG-politiker ber Norge pause vaksineringen (VG)


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vaksinering #vaksiner #covid #korona #regjering #massevaksinering #mdg #eksperiment #susanneheart #heart #eksperimentellevaksiner #vg #norge

8 kommentarer
    1. Jeg leste det. Nå er mye av politikken til mdg kanskje bygget litt på luftslott eller hva man skal si. Men jeg synest partiet har mange gode verdier. Tøft av Heart. Jeg vet at jeg er i mindretall for at jeg selv er skeptisk til vaksinering av små barn.. enda.. Ikke at jeg er helt motstander av å gjøre det noen gang, men det går jo raskt i svingene.

      1. Jeg blir sjokkert når jeg finner noe bra fra MDG. Nå er det jo slik at denne uttalelsen fra Heart ikke er på vegne av MDG, men privat synspunkt. Så ja, tøft av henne 👍🏾

    2. Med vaksinene går det absolutt for raskt, først i 2023 vil vel en studie foreligge om virkningene av vaksinene, hva har skjedd i mellomtiden? Ja det får vi vite kanskje i 2023. Noe vet vi allerede og det er ikke bare positivt. Men slik er det bare, bare.

      1. Jeg synes det er så leit at så mange nære og kjære som biter på. Har reist hjem til nordnorge for å besøke mammaen min og hennes samboer. Så kommer det på nyhetene om fullvaksinerte som er blitt smitta. De ville ikke tro det er sant. Hvorfor følger ikke folk med, dette er jo uhyre viktig?!

    3. Det er snodig at de vil utsette småunger for denne risken, men på den annen side, så kommer de heller ikke utenom da det verste av alt er at de vil prakke den på de av oss med naturlig immunitet! Årsaken som, på særs tvilsomt grunnlag, oppgis her, er at kun vaksinen forhindrer at en er smittebærer, og da må jo dette gjelde unger i enda større grad, da det tross alt ikke foreligger et høyere antall med immunitet blant unger enn andre..
      Men når det er sagt, kan jeg ikke forstå hvordan en kunstig fremstilt variant av den koden vi er født med, -og som de har kopiert for å gi til andre igjennom disse injiseringene, skal kunne gjøre noe fra eller til hva en som potensiell smittebærer angår. Jeg mener.. Det er jo samme forbannede koden! Ergo; Det er bare piss hele greia, og den ville aldri vært ansett ‘nødvendig’ for hverken unger eller immune dersom det ikke var noe mer i denne miksen!..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg