Stopp islam, endre innvandringspolitikk!!


I en årrekke nå har jeg brukt denne bloggen til å skrive om samfunnsaktuelle temaer, da særlig om innvandring og islam. Hvordan politikken i Norge bør endres totalt på dette området, hvor viktig det er at folk skjønner konsekvensene av uvettig innvandring og hva som skjer med stadig økende islamisering. Hvor farlig dette er og hvordan media skjønnmaler innvandring og islam, og har berøringsangst for å ta opp problemene.

Jeg har heller aldri vært særlig interessert i å være en del av influencernes verden med prisutdelinger og den slags oppmerksomhet. Jeg har sett på bloggere som en plattform med unge mennesker som er mest opptatt av det overfladiske, rompeimplantater, silikon, botox, sminke og tull. Jeg har hele veien hatt en annen agenda.

Bloggplattformen har endret seg og det er blitt rom for det mer seriøse, mer viktige ting som betyr noe for samfunnet. Nesten alle rosabloggerne er borte. Men Vixen, en prisutdeling for bloggere og influencere eksisterer fortsatt. Derfor har jeg denne gang et ønske om å bli nominert til en slik pris. Jeg har et ønske om å kunne stille på denne utdelingen. Min tanke er der å kunne ta opp, noe ingen har gjort før, innvandring og islam. Jeg vil fortelle hva islam er og konsekvensene av innvandring. Får jeg muligheten, så lover jeg å snakke høyt. Får jeg muligheten, så kan det hende at flere får øynene opp. Så lite som enkelte vil innrømme det, så har bloggere og influencere enda stor påvirkningskraft. Særlig hos de yngre.

For å få til dette er jeg avhengig av at folk stemmer, altså nominerer meg fram i denne prisutdelingen. Så derfor ønsker jeg at alle dere politisk engasjerte, dere som er innvandringskritiske, dere som skjønner hvor farlig ideologien islam er, dere som ikke ønsker globalisme, dere som setter nordmenn og Norge først – jeg er avhengig at dere fyller ut nominasjonsskjemaet under slik at jeg kan fremme vår sak!

Med dette sagt håper jeg dere som leser her nå vil være med på å nominere «bunnytrash» til Vixen. Det kan dere gjøre det HER!!

Dersom dere støtter dette så velg årets sterke mening, der kjennes jeg best igjen, men nominer gjerne «bunnytrash» i flere sjangre, som Livsstil, årets Gullpenn, årets Stjerneskudd, Underholdning eller Folkets favoritt. Det er lov å nominere samme person/blogg i alle kategorier! Jeg skal heller ikke nekte dere å nominere «bunnytrash» som årets Influencer, altså jo flere nominasjoner fra dere, desto bedre!

Norge først!! 🇳🇴

Min URL: https://bunnytrash.blogg.no

Må gjøres innen 1. September!!


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#støttmeg #vixen #bunnytrash

4 kommentarer
      1. Hei! Tusen takk for dét og tusen takk for at du kommenterer. Håper du har stemt også da, for dette er ikke lett i et hav av podcaster og influencere når man opererer selv med bare en liten blogg. Men skal aldri si aldri, selv om det jo er et langskudd.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg